Napsu pois draamaa...fine.En osta sekuntiakaan mitään, että Makke jotenkin rottailisi kaukalossa enemmän kuin muut, mutta onhan Makkessa välillä filmaajan vikaa. Sanotaanko, että ei ainakaan peittele rikkeitä mitä häneen kohdistuu. Napsu pois teatteria.
Minä en usko, että kukaan odottaa uutta Nurmen mukilointia, vaan sitä että vastaako siihen vastaamattomaan puheluun vieläkään kukaan Tepsiläisistä (à la Melart). Varmasti aihetta olisi antaa muikkari Nickille näin jääkiekon koodiston mukaan. Kovasti täällä tepsiläiset uhosi, että Lauridsen pyyhkii kuulemma lattiaa Ritchiellä.Edelleen uskon, että tämän kohun seurauksena pettymys on siellä, missä odotetaan uutta Nurmen mukilointia.
Mikään ei viittaa siihen etteikö Ritchie vastaisi puhelimeen, jos siellä teidän leirissä on kellään saldoa ladattu SIM-korttiin. Ainakin Turun pelin perusteella ei ole Supercell rahat riittäneet työsuhdepuhelimiin, kun Nurmi selviytyi yksinään mukilointitilanteessa.Erittäin koomista että haukut Nurmen kilpikonnia Ritchien yksipuolisessa lyömisessä, mutta aloitat selittelyt jo etukäteen jos Ritchie ei vastataakaan puhelimeen.
Tätä ylimäärästä tökkimistä ja rappaamista tulee ihan varmasti Ritchie kohtaan juurikin tämän takia kun tiedetään ettei kaveri voi puolustaa kunniaasa juurikin noitten lisäsanktioiden pelossa, toivottavasti homma on myös suurennuslasin alla toiseenki suuntaan ja nämä ylimääräset otetaan tuomarien toimesta pois. Molemmin puolin tosinEi Ritchie voi käytännössä enää tehdä mitään temppuja loppukauden aikana. On jo niin ison suurennuslasin alla, että jokaisesta rähinästä tulee penalttia ja historia huomioon ottaen kakut vain pitenee. Helpottaa vastustajia, kun voivat härnätä miestä. Jos sitten lanka taas palaa, niin jälki voi olla rumaa mutta niin on myös tuomiotkin.
Ei Ritchie voi käytännössä enää tehdä mitään temppuja loppukauden aikana. On jo niin ison suurennuslasin alla, että jokaisesta rähinästä tulee penalttia ja historia huomioon ottaen kakut vain pitenee. Helpottaa vastustajia, kun voivat härnätä miestä. Jos sitten lanka taas palaa, niin jälki voi olla rumaa mutta niin on myös tuomiotkin.
Pääasiassahan vastustajan ärsyttämiseen käytetään keinoja, jotka eivät riko mitään sääntöjä. Tuomariston on vaikea puuttua asiaan, jos selkeitä sääntörikkomuksia ei tapahdu.Tätä ylimäärästä tökkimistä ja rappaamista tulee ihan varmasti Ritchie kohtaan juurikin tämän takia kun tiedetään ettei kaveri voi puolustaa kunniaasa juurikin noitten lisäsanktioiden pelossa, toivottavasti homma on myös suurennuslasin alla toiseenki suuntaan ja nämä ylimääräset otetaan tuomarien toimesta pois. Molemmin puolin tosin
Minä en usko, että kukaan odottaa uutta Nurmen mukilointia, vaan sitä että vastaako siihen vastaamattomaan puheluun vieläkään kukaan Tepsiläisistä (à la Melart). Varmasti aihetta olisi antaa muikkari Nickille näin jääkiekon koodiston mukan.
Voihan se olla, ettei suullista kyselyä ole tullut Ritchieltä Nurmelle missään vaiheessa, en tiedä. Siinä vaiheessa, kun Ritchie alkoi käyttämään voimaa, Nurmella oli vaihtoehtoja. Hän valitsi omansa. Eikä siinä mitään, tapa se on tuokin sanoa, ettei tappelu kiinnosta. Ja tosiaan ymmärrän hyvin, ettei kultakypärää kiinnosta tapella.
Sitä minä kovasti ihmettelen, miten heikkokuntoiseksi läskikasaksi tituleerattu Ritchie pitää yhdellä kädellä ammattilaisurheilija Nurmen jään pinnassa.Älä nyt viitsi. Mitä vaihtoehtoja Nurmella muka oli? Täysin normaali pelitilanne käynnissä, Ritchie painaa Nurmen tonttiin, pitää kättä takaraivossa/niskassa ja jokusen sekunnin päästä lyö Nurmelta kypärän päästä ja takoo lisää. Missä tilanteessa Nurmi olisi ehtinyt puolustautua?
Tähän olen jo vastannut, eli ei mitään järkeä ole kultakypärän lähteä tappeluun. Puolustautua voi kuitenkin monella tapaa.Toisekseen, tässä liigassa on kourallinen pelaajia, jotka pysyvät Ritchien kyydissä ilman hanskoja. Mitä järkeä olisi tiputtaa hanskoja, kun tietää että kyyti on kylmää. Varsinkaan, kun mitään syytä tappelulle ei ole.
Tämä on hassua ja vähän moukkamista, kun tiedetään toisen mielipiteet toisen puolesta.Toki tiedät itsekin, että jos jäässä osumia ottava kaveri olisi ollut Kärppien kultakypärä, et kirjottaisi viestiäkään miten Turusella olisi ollut vaihtoehtoja tilanteessa.
Mä arvostan sun mielipiteitä ja tapaa vastailla kysymyksiin tosi paljon, tai ainakin arvostin kun lukee sinun omaa ennustaja palstaa.Sitä minä kovasti ihmettelen, miten heikkokuntoiseksi läskikasaksi tituleerattu Ritchie pitää yhdellä kädellä ammattilaisurheilija Nurmen jään pinnassa.
Tähän olen jo vastannut, eli ei mitään järkeä ole kultakypärän lähteä tappeluun. Puolustautua voi kuitenkin monella tapaa.
Tämä on hassua ja vähän moukkamista, kun tiedetään toisen mielipiteet toisen puolesta.
Sitä minä kovasti ihmettelen, miten heikkokuntoiseksi läskikasaksi tituleerattu Ritchie pitää yhdellä kädellä ammattilaisurheilija Nurmen jään pinnassa.
Tähän olen jo vastannut, eli ei mitään järkeä ole kultakypärän lähteä tappeluun. Puolustautua voi kuitenkin monella tapaa.
Tämä on hassua ja vähän moukkamista, kun tiedetään toisen mielipiteet toisen puolesta.
Yrittämällä päästä pystyyn, kuten vaikka Gregoiren tuuppauksen jälkeen, eikä jäämällä neliskontin jään pintaan?Antaisitko konkreettisia esimerkkejä, miten tuossa Nurmi olisi voinut puolustautua?
Joku takoo sua niskaan, niin kyllä silloin on pääasia suojata itseään pääosumilta. Luistimet jalassa tarvinneet käsiä ylöspääsemiseen ihan ilman isoa ukkoa niskassakin, ja nyt ne kädet tarvitsisi suojaamaan päätä.Yrittämällä päästä pysyyn, kuten vaikka Gregoiren tuuppauksen jälkeen, eikä jäämällä neliskontin jään pintaan?
Ottamatta Ritchien typeryyksistä mitään pois, niin olisi Nurmi tuossa jäähäntyönnön ja ensimmäisen lyönnin välissä hyvinkin ehtinyt päästä pois, jos olisi löytynyt samanlaista intoa kuin Gregoiren tuuppaisun jälkeen. Ensimmäisen lyönnin jälkeen toki noin, tuskin edes Nurmi oletti Ritchien tekevän jotain tuollaista.Joku takoo sua niskaan, niin kyllä silloin on pääasia suojata itseään pääosumilta. Luistimet jalassa tarvinneet käsiä ylöspääsemiseen ihan ilman isoa ukkoa niskassakin, ja nyt ne kädet tarvitsisi suojaamaan päätä.
Aivan päätöntä touhua.
Yrittämällä päästä pysyyn, kuten vaikka Gregoiren tuuppauksen jälkeen, eikä jäämällä neliskontin jään pintaan?
Nimesi arvoinen mies selvästi olet.Ei tämä enää liity kurinpitokeskusteluun, mutta toteanpa silti, että aivan turha syyttää Nurmea reaktiostaan siinä vaiheessa, kun nyrkkiä on jo alkanut tulla niskaan. Olisin tietysti itsekin noussut tuosta jaloilleni kuin vieteri ja takonut Ritchieta turpaan, sekä vienyt kaikkien turkulaisten naiset, mutta normaalimpi reaktio on suojautua ja yrittää selvitä tilanteesta ehjänä ulos.
Nimenomaan noin. Tuohan siinä pointti just oli. Hassua, että joidenkin mielestä heikkokuntoinen läskikasa pystyy kuitenkin olemaan supervahva. Samaa mieltä olen siis kanssasi, eli mies joka pelasi viime kaudella hyvin NHL:ssä, ei muutu yhden kesän aikana heikkokuntoiseksi läskikasaksi.Heikkokuntoinen läski jolla hyvät pohjat vuosien takaa omaa yllättävän hyvät vääntömomentit, ei siinä ole mitään ihmeellistä että pitää Nurmen jäässä. Ja kuten itsekin olet huomannut, ei pelkästään pidä jäässä vaan puuhaa on siinä monenlaista.
Kyllä olen tosiaan kertonut. Ajatus on siis se, että pidän Nurmea ammattilaisurheilijana, joka on varmasti hyvässä kunnossa ja omaa hyvät voima-arvot. Ihan raamikas kaveri myös 195/93. Siihen nähden tuo tilanne meni kyllä kuin showpainissa.Olet sanonut kyllä, mutta vaihtoehtoja olet kertonut vain yhden, tuon mitä Nurmi tekee. Ja sori jos olet muita kertonut, mennyt minulta ainakin ohi
Mistä sä tiedät, että pelasi hyvin viime kaudella? Tilastoskouttauksella, pelejä katsomalla vai raportteja lukemalla?Samaa mieltä olen siis kanssasi, eli mies joka pelasi viime kaudella hyvin NHL:ssä, ei muutu yhden kesän aikana heikkokuntoiseksi läskikasaksi.
Nimenomaan noin. Tuohan siinä pointti just oli. Hassua, että joidenkin mielestä heikkokuntoinen läskikasa pystyy kuitenkin olemaan supervahva. Samaa mieltä olen siis kanssasi, eli mies joka pelasi viime kaudella hyvin NHL:ssä, ei muutu yhden kesän aikana heikkokuntoiseksi läskikasaksi.
Täysin pintapuolisesti tilastoilla päättelin. Oli tosiaan huonosti muotoiltu multa, sillä toki NHL-mittareilla varmasti ei hyvin pelannut, vaikka 26 pistettä maailman kovimmassa sarjassa tekikin.Mistä sä tiedät, että pelasi hyvin viime kaudella? Tilastoskouttauksella, pelejä katsomalla vai raportteja lukemalla?