Oliko tuo kutsu tappeluun?Ei missään nimessä kannata kultakypärän ruveta tappelemaan varsinkaan pelin ollessa vielä auki. Se on ihan selvä asia. Se, miten tappelusta kieltäydytään, on sitten toinen asia. Nurmi näytti siihen yhden vaihtoehdon.
Oliko tuo kutsu tappeluun?Ei missään nimessä kannata kultakypärän ruveta tappelemaan varsinkaan pelin ollessa vielä auki. Se on ihan selvä asia. Se, miten tappelusta kieltäydytään, on sitten toinen asia. Nurmi näytti siihen yhden vaihtoehdon.
Toinen ottaa niskasta kiinni ja siinä pitäisi jotenkin "tyylikkäästi kieltäytyä"?Ei missään nimessä kannata kultakypärän ruveta tappelemaan varsinkaan pelin ollessa vielä auki. Se on ihan selvä asia. Se, miten tappelusta kieltäydytään, on sitten toinen asia. Nurmi näytti siihen yhden vaihtoehdon.
Missä kohtaa Nurmelta edes kyseltiin? Kyllä siinä mentiin linjojen läpi kyselemättä.Nurmi näytti siihen yhden vaihtoehdon.
Oliko tuo kutsu tappeluun?
Missä kohtaa Nurmelta edes kyseltiin? Kyllä siinä mentiin linjoja pitkin kyselemättä.
Oletko sitä mieltä, ettei Nurmella ollut mitään mahdollisuutta pysyä pystyssä? Tai vaihtoehtoisesti, oletko sitä mieltä, ettei Nurmella ollut mahdollisuutta ainakin pyrkiä nousemaan pystyyn? Voihan se olla, että Ritchie on täysin supervahva Nurmeen nähden ja nähty oli väistämättömyys noiden kahden välillä. Minä luulen, ettei Nurmi kuitenkaan ole aivan yhtä heppoinen kuin tuossa tilanteessa esitti.Toinen ottaa niskasta kiinni ja siinä pitäisi jotenkin "tyylikkäästi kieltäytyä"?
Jos nyt unohdetaan se että Nurmi oli vain ottavana osapuolena ja veti kilpikonnat, niin kerrotko missä kohtaa Ritchie kyseli haluaako lähteä hanskaamaan?Oletko sitä mieltä, ettei Nurmella ollut mitään mahdollisuutta pysyä pystyssä? Tai vaihtoehtoisesti, oletko sitä mieltä, ettei Nurmella ollut mahdollisuutta ainakin pyrkiä nousemaan pystyyn? Voihan se olla, että Ritchie on täysin supervahva Nurmeen nähden ja nähty oli väistämättömyys noiden kahden välillä. Minä luulen, ettei Nurmi kuitenkaan ole aivan yhtä heppoinen kuin tuossa tilanteessa esitti.
Just tuossa yllä kerroin, että Nurmi oli koko tilanteessa täysin alisteisessa asemassa. Minä en usko, että Nurmi on oikeasti noin heppoinen.Jos nyt unohdetaan se että Nurmi oli vain ottavana osapuolena ja veti kilpikonnat, niin kerrotko missä kohtaa Ritchie kyseli haluaako lähteä hanskaamaan?
Nythän kaveri alkoi yksipuolisesti takoa kulmaväännön jälkeen kun toinen oli maissa.
Ainakin itseäni kiinnostaisi tietää ihan hirveästi, miten tässä kohtaa on kysytty haluja, kun yhtäkkiä päähän tuleekin jo iskuja.
Mutta kuitenkin kerroit seuraavasti:Just tuossa yllä kerroin, että Nurmi oli koko tilanteessa täysin alisteisessa asemassa. Minä en usko, että Nurmi on oikeasti noin heppoinen.
Missä vaiheessa Ritchie kysyi, lähdetäänkö tappelemaan?Se, miten tappelusta kieltäydytään, on sitten toinen asia. Nurmi näytti siihen yhden vaihtoehdon.
Oletko sitä mieltä, ettei Nurmella ollut mitään mahdollisuutta pysyä pystyssä? Tai vaihtoehtoisesti, oletko sitä mieltä, ettei Nurmella ollut mahdollisuutta ainakin pyrkiä nousemaan pystyyn? Voihan se olla, että Ritchie on täysin supervahva Nurmeen nähden ja nähty oli väistämättömyys noiden kahden välillä. Minä luulen, ettei Nurmi kuitenkaan ole aivan yhtä heppoinen kuin tuossa tilanteessa esitti.
Just tuossa yllä kerroin, että Nurmi oli koko tilanteessa täysin alisteisessa asemassa. Minä en usko, että Nurmi on oikeasti noin heppoinen.
En tiedä, ei ollut mikkejä. En tiennyt aikanaan, että Kreps oli kysellyt pitkin peliä Masia tappeluun. Masi kertoi pelin jälkeen, että näin oli ollut ja hän suostui sitten, kun peli oli ratkennut.Mutta kuitenkin kerroit seuraavasti:
Missä vaiheessa Ritchie kysyi, lähdetäänkö tappelemaan?
Koska tilanne tuli yllättäen. Kun sulta vedetään kypärä pois ja aletaan takomaan niin varmaan ekana vain yrittää välttää ettei satu pahemmin.Just tuossa yllä kerroin, että Nurmi oli koko tilanteessa täysin alisteisessa asemassa. Minä en usko, että Nurmi on oikeasti noin heppoinen.
Varmasti on vaikea ymmärtää logiikka, kun tuollaista logiikkaa en ole edes esittänyt, huoh teidän kanssa. Minusta ei ole oikein hakata maassa makaavaa. Olen sen nyt kirjoittanut aika monesti. Ritchie teki väärin siinä. Tuliko nyt ymmärrys?Nyt on vaikea ymmärtää mikä logiikka tässä nyt on taustalla. Eli jos joku kaatuu, eikä pyri ylös tarpeeksi voimakkaasti, se on kutsu tappeluun ja tällöin täytyy alkaa hakkaamaan maassa olevaa?
No offence, mutta huomaa ettei sulla taida olla taustaa jääkiekkoilijana yhtään.Siinä vaiheessa, kun Ritchie alkoi käyttämään voimaa, Nurmella oli vaihtoehtoja. Hän valitsi omansa. Eikä siinä mitään, tapa se on tuokin sanoa, ettei tappelu kiinnosta.
Olen tässä samoilla linjoilla kuin esimerkiksi äsken nimimerkki @Nilkkarallia eli eiköhän Nurmi haistanut tavan hankkia joukkueelleen ylivoimaa. Sen ymmärrän hyvin. Tapa oli vain perin näyttävä, toki Nurmelle tyypilliseen tyyliin.Jos on tollanen kukkakeppi kuin Nurmi verrattuna Ritchieen, niin ensimmäiseksi ei varmasti tule mieleen koittaa nousta ylös kun toinen pitää susta kiinni ja vetelee takaraivoon samalla.
Pikku Niki kun ei pysy luistimilla perässä niin pikku Niki kulmassa heittää Markussedän niskasta jään pintaan ja alkaa hakata niskan/pään seudulle. Ilmeisesti oli maistunut kuppi jo pikkujouluissa ja eilen oli taas oltu liikenteessä ja aiheutettu pahennusta. Onkohan pikku Nikillä jään ulkopuolisia ongelmia kun ei Ameriikassa tullut enää jatkoa vai onko kyse vain pään sisäisistä ongelmista?Olen tässä samoilla linjoilla kuin esimerkiksi äsken nimimerkki @Nilkkarallia eli eiköhän Nurmi haistanut tavan hankkia joukkueelleen ylivoimaa. Sen ymmärrän hyvin. Tapa oli vain perin näyttävä, toki Nurmelle tyypilliseen tyyliin.
Onhan se nyt vähän urpoa kuitenkin saada Nurmi näyttämään tässä jotenkin tyhmältä osapuolelta, kun toinen takoo päähän samaan aikaan kun itse on käytännössä puolustuskyvytön.Tapa oli vain perin näyttävä, toki Nurmelle tyypilliseen tyyliin.
Veikkaan kyllä todennäköisempänä että Nurmi kumartaa taas mekkaan päin Ritchien edessä kuin sen että Lauridsen nostaan kättään Ritchietä kohtaan.
Minun mielestä sinun ajatuksesi siitä, että Nurmi on täysin puolustuskyvytön ei ole urpo, vaikka itse näenkin asian toisin. Olen oppinut, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä ja se on hyvä asia.Onhan se nyt vähän urpoa kuitenkin saada Nurmi näyttämään tässä jotenkin tyhmältä osapuolelta, kun toinen takoo päähän samaan aikaan kun itse on käytännössä puolustuskyvytön.
Lauridsen on ottanut aavistuksen kovempitasoisia kavereita vastaan matseja NHL:ssä, kuin mitä Ritchie on.
Niinpä onkin ja kaikissa kolmessa näköjään ottanut turpaan.
Haha jep. Vähä ku Melarttikin sai kunnon turpasaunan Ritchieltä ja Lauridsenia vastaan oli nenä auki :D
Eihän se poista alkuperäistä väitettäsi että ottanut kovempia kavereita vastaan. Totesin vain miten niissä on käynyt.