Liigan kurinpitopäätökset kaudella 2023–2024

  • 275 716
  • 2 260

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
No, en minäkään. Johan tuo nähtiin, mitä siinä tapahtuu. Toinen on makaronina kilpparissa ja toinen pitkässä pelikiellossa. Eiköhän Ritchielle tullut jo selväksi, minkälaisesta pelurista on Nurmen kohdalla kyse.
Minkä takia kultakypärän pitäisi tapella jonkun random pakin kanssa? Joutua pelistä pihalle? Ja kun avutkaan tuskin ovat tappelemisessa niin vielä ottaa turpaansa.

Ensi pelissä laitetaan meidän paskin Pakki haastamaan teidän tärkein hyökkääjä niin sitten se hyökkääjä in nössö kun ei tappele? Vai?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mahtaakohan Ritchiellä olla edes mielenkiintoa vastata puhelimeen? Tai siis varmasti olisi, mutta voisi kuvitella Kärppien organisaationa painottavan, ettei lähde tappelemaan heti ensimmäisessä pelissä showtappelua.

Minun mielestäni olisi hienoa, jos vaikka Lauridsen ja Ritchie ottaisivat rehdin tappelun ja se olisi sitä mitä koodistokin kertoisi, mutta kun Liiga on Liiga.

Paluuottelussa järjestetty showtappelu, niin sieltä varmaan uudet kunnon kakut.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minkä takia kultakypärän pitäisi tapella jonkun random pakin kanssa? Joutua pelistä pihalle? Ja kun avutkaan tuskin ovat tappelemisessa niin vielä ottaa turpaansa.

Ensi pelissä laitetaan meidän paskin Pakki haastamaan teidän tärkein hyökkääjä niin sitten se hyökkääjä in nössö kun ei tappele? Vai?
Ei missään nimessä kannata kultakypärän ruveta tappelemaan varsinkaan pelin ollessa vielä auki. Se on ihan selvä asia. Se, miten tappelusta kieltäydytään, on sitten toinen asia. Nurmi näytti siihen yhden vaihtoehdon.
 

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
En usko, että olet ihan tosissasi asian kanssa. Vastaan nyt vielä sen verran vastakysymyksellä, jotta luuletko tosissasi, että Ritchie käyttäytyy samoin kuin Nurmi puhelun tullessa? Tuskinpa luulet, kunhan provoilet. Puhelimeen voi olla vastaamatta myös tyylikkäästi, kuten esimerkiksi Masi Marjamäki teki aikanaan Krepsin kanssa. Marjamäki nosti luurin sen jälkeen, kun Ilves oli jo voittonsa varmistanut. Sitä ennen sanoi Krepsin kyselyille vain, jotta no thanks. Ei mennyt kyyryyn jään pintaan kuten Nurmi ja aikanaan Ohtamaa. Pelaajia on erilaisia, eikä Big Dick Nick ole kuin Ohtamaa ja Nurmi tässä suhteessa.
Eihän Nurmella ollut edes mahdollisuutta vastata puhelimeen. Jos joku nyt provoilee, niin se olet sinä.

Jos olisit lukenut mitä aikaisemmassa viestissäni kirjoitin, niin tehdyistä sikailuistaan on tapana joutua vastaamaan ja jos Ritchie ei siihen ole valmis, niin tekee itsestään koko kansan silmissä naurunalaisen. Tapauksessa hän on käynyt vastustajan parhaan pistemiehen kimppuun, niin eiköhän Ritchie tiedä että jos kysely tulee, niin sitten mennään.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei missään nimessä kannata kultakypärän ruveta tappelemaan varsinkaan pelin ollessa vielä auki. Se on ihan selvä asia. Se, miten tappelusta kieltäydytään, on sitten toinen asia. Nurmi näytti siihen yhden vaihtoehdon.
Oliko tuo kutsu tappeluun?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ei missään nimessä kannata kultakypärän ruveta tappelemaan varsinkaan pelin ollessa vielä auki. Se on ihan selvä asia. Se, miten tappelusta kieltäydytään, on sitten toinen asia. Nurmi näytti siihen yhden vaihtoehdon.
Toinen ottaa niskasta kiinni ja siinä pitäisi jotenkin "tyylikkäästi kieltäytyä"?
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oliko tuo kutsu tappeluun?

Vähän sama jos löisi yhtäkkiä jotain takaraivoon kaljapullolla ja sitten selittelisi, että olisin vaan halunut kutsua kaverin kaljalle. Hemmetin nössö kun ei suostunut.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toinen ottaa niskasta kiinni ja siinä pitäisi jotenkin "tyylikkäästi kieltäytyä"?
Oletko sitä mieltä, ettei Nurmella ollut mitään mahdollisuutta pysyä pystyssä? Tai vaihtoehtoisesti, oletko sitä mieltä, ettei Nurmella ollut mahdollisuutta ainakin pyrkiä nousemaan pystyyn? Voihan se olla, että Ritchie on täysin supervahva Nurmeen nähden ja nähty oli väistämättömyys noiden kahden välillä. Minä luulen, ettei Nurmi kuitenkaan ole aivan yhtä heppoinen kuin tuossa tilanteessa esitti.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oletko sitä mieltä, ettei Nurmella ollut mitään mahdollisuutta pysyä pystyssä? Tai vaihtoehtoisesti, oletko sitä mieltä, ettei Nurmella ollut mahdollisuutta ainakin pyrkiä nousemaan pystyyn? Voihan se olla, että Ritchie on täysin supervahva Nurmeen nähden ja nähty oli väistämättömyys noiden kahden välillä. Minä luulen, ettei Nurmi kuitenkaan ole aivan yhtä heppoinen kuin tuossa tilanteessa esitti.
Jos nyt unohdetaan se että Nurmi oli vain ottavana osapuolena ja veti kilpikonnat, niin kerrotko missä kohtaa Ritchie kyseli haluaako lähteä hanskaamaan?

Nythän kaveri alkoi yksipuolisesti takoa kulmaväännön jälkeen kun toinen oli maissa.

Ainakin itseäni kiinnostaisi tietää ihan hirveästi, miten tässä kohtaa on kysytty haluja, kun yhtäkkiä päähän tuleekin jo iskuja.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos nyt unohdetaan se että Nurmi oli vain ottavana osapuolena ja veti kilpikonnat, niin kerrotko missä kohtaa Ritchie kyseli haluaako lähteä hanskaamaan?

Nythän kaveri alkoi yksipuolisesti takoa kulmaväännön jälkeen kun toinen oli maissa.

Ainakin itseäni kiinnostaisi tietää ihan hirveästi, miten tässä kohtaa on kysytty haluja, kun yhtäkkiä päähän tuleekin jo iskuja.
Just tuossa yllä kerroin, että Nurmi oli koko tilanteessa täysin alisteisessa asemassa. Minä en usko, että Nurmi on oikeasti noin heppoinen.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Just tuossa yllä kerroin, että Nurmi oli koko tilanteessa täysin alisteisessa asemassa. Minä en usko, että Nurmi on oikeasti noin heppoinen.
Mutta kuitenkin kerroit seuraavasti:
Se, miten tappelusta kieltäydytään, on sitten toinen asia. Nurmi näytti siihen yhden vaihtoehdon.
Missä vaiheessa Ritchie kysyi, lähdetäänkö tappelemaan?

Nurmi ei selkeästi ollut halukas tappelemaan ja toinen alkaa vetämään vain nyrkkiä päähän.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oletko sitä mieltä, ettei Nurmella ollut mitään mahdollisuutta pysyä pystyssä? Tai vaihtoehtoisesti, oletko sitä mieltä, ettei Nurmella ollut mahdollisuutta ainakin pyrkiä nousemaan pystyyn? Voihan se olla, että Ritchie on täysin supervahva Nurmeen nähden ja nähty oli väistämättömyys noiden kahden välillä. Minä luulen, ettei Nurmi kuitenkaan ole aivan yhtä heppoinen kuin tuossa tilanteessa esitti.

Just tuossa yllä kerroin, että Nurmi oli koko tilanteessa täysin alisteisessa asemassa. Minä en usko, että Nurmi on oikeasti noin heppoinen.

Nyt on vaikea ymmärtää mikä logiikka tässä nyt on taustalla. Eli jos joku kaatuu, eikä pyri ylös tarpeeksi voimakkaasti, se on kutsu tappeluun ja tällöin täytyy alkaa hakkaamaan maassa olevaa?
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mutta kuitenkin kerroit seuraavasti:

Missä vaiheessa Ritchie kysyi, lähdetäänkö tappelemaan?
En tiedä, ei ollut mikkejä. En tiennyt aikanaan, että Kreps oli kysellyt pitkin peliä Masia tappeluun. Masi kertoi pelin jälkeen, että näin oli ollut ja hän suostui sitten, kun peli oli ratkennut.

Voihan se olla, ettei suullista kyselyä ole tullut Ritchieltä Nurmelle missään vaiheessa, en tiedä. Siinä vaiheessa, kun Ritchie alkoi käyttämään voimaa, Nurmella oli vaihtoehtoja. Hän valitsi omansa. Eikä siinä mitään, tapa se on tuokin sanoa, ettei tappelu kiinnosta. Ja tosiaan ymmärrän hyvin, ettei kultakypärää kiinnosta tapella.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Just tuossa yllä kerroin, että Nurmi oli koko tilanteessa täysin alisteisessa asemassa. Minä en usko, että Nurmi on oikeasti noin heppoinen.
Koska tilanne tuli yllättäen. Kun sulta vedetään kypärä pois ja aletaan takomaan niin varmaan ekana vain yrittää välttää ettei satu pahemmin.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt on vaikea ymmärtää mikä logiikka tässä nyt on taustalla. Eli jos joku kaatuu, eikä pyri ylös tarpeeksi voimakkaasti, se on kutsu tappeluun ja tällöin täytyy alkaa hakkaamaan maassa olevaa?
Varmasti on vaikea ymmärtää logiikka, kun tuollaista logiikkaa en ole edes esittänyt, huoh teidän kanssa. Minusta ei ole oikein hakata maassa makaavaa. Olen sen nyt kirjoittanut aika monesti. Ritchie teki väärin siinä. Tuliko nyt ymmärrys?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siinä vaiheessa, kun Ritchie alkoi käyttämään voimaa, Nurmella oli vaihtoehtoja. Hän valitsi omansa. Eikä siinä mitään, tapa se on tuokin sanoa, ettei tappelu kiinnosta.
No offence, mutta huomaa ettei sulla taida olla taustaa jääkiekkoilijana yhtään.

Jos on tollanen kukkakeppi kuin Nurmi verrattuna Ritchieen, niin ensimmäiseksi ei varmasti tule mieleen koittaa nousta ylös kun toinen pitää susta kiinni ja vetelee takaraivoon samalla. Kyllä siinä itsekin samoilla realiteeteillä varmaan koittaisi vain suojata itseään.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Lauridsen tuskin lähtee ainakaan mihinkään show-matsiin Oulussa, kun juuri sai kaksi peliä kaakelia tästä. On kuitenkin huomattavasti arvokkaampi pelaaja joukkueelle kuin vähän pyylevä turvenuija, josta mitään pelillistä vaaraa ei ole. Pelaajien turvallisuudelle toki on, jos jälleen vähäisetkin valonlähteet päästä sammuvat mutta jos nyt paluupelissä se jänne edes vähän kestäisi kuormitusta vielä.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos on tollanen kukkakeppi kuin Nurmi verrattuna Ritchieen, niin ensimmäiseksi ei varmasti tule mieleen koittaa nousta ylös kun toinen pitää susta kiinni ja vetelee takaraivoon samalla.
Olen tässä samoilla linjoilla kuin esimerkiksi äsken nimimerkki @Nilkkarallia eli eiköhän Nurmi haistanut tavan hankkia joukkueelleen ylivoimaa. Sen ymmärrän hyvin. Tapa oli vain perin näyttävä, toki Nurmelle tyypilliseen tyyliin.
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen tässä samoilla linjoilla kuin esimerkiksi äsken nimimerkki @Nilkkarallia eli eiköhän Nurmi haistanut tavan hankkia joukkueelleen ylivoimaa. Sen ymmärrän hyvin. Tapa oli vain perin näyttävä, toki Nurmelle tyypilliseen tyyliin.
Pikku Niki kun ei pysy luistimilla perässä niin pikku Niki kulmassa heittää Markussedän niskasta jään pintaan ja alkaa hakata niskan/pään seudulle. Ilmeisesti oli maistunut kuppi jo pikkujouluissa ja eilen oli taas oltu liikenteessä ja aiheutettu pahennusta. Onkohan pikku Nikillä jään ulkopuolisia ongelmia kun ei Ameriikassa tullut enää jatkoa vai onko kyse vain pään sisäisistä ongelmista?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tapa oli vain perin näyttävä, toki Nurmelle tyypilliseen tyyliin.
Onhan se nyt vähän urpoa kuitenkin saada Nurmi näyttämään tässä jotenkin tyhmältä osapuolelta, kun toinen takoo päähän samaan aikaan kun itse on käytännössä puolustuskyvytön.

Sitähän sinä viesteilläsi yrittää ajaa takaa. Olisi varmaan hieman eri ääni kellossa, jos vaikka samanlaisessa tilanteessa Lauridsen takoisi Turusta.

Se objektiivisuus katoaa sen samantien kun kyse on Kärpistä. Niin monet kerrat nähty.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onhan se nyt vähän urpoa kuitenkin saada Nurmi näyttämään tässä jotenkin tyhmältä osapuolelta, kun toinen takoo päähän samaan aikaan kun itse on käytännössä puolustuskyvytön.
Minun mielestä sinun ajatuksesi siitä, että Nurmi on täysin puolustuskyvytön ei ole urpo, vaikka itse näenkin asian toisin. Olen oppinut, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä ja se on hyvä asia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös