Liigan kurinpitopäätökset kaudella 2023–2024

• 286 573
  • 2 255
Suosikkijoukkue
” Sori - ite en juuri.pelejä seuraa, kirjoittelen”

Täytyy kyllä sanoa että kurinpidon näkemä kädestä kasvoihin nouseva isku on kyllä jo melkoinen vitsi.

1 Ottelu poikittaisesta mailasta suoraan vastustajan kasvoihin lyötynä ei vastaa minun näkemystä tilanteen rangaistavuudessa. 3 Ottelua olisi ollut sopiva rangaistus.

Suosikkijoukkue
” Sori - ite en juuri.pelejä seuraa, kirjoittelen”

Sama, 1 ottelun kielto tästä ja poikittaisesta suoraan päähän. Vaikea ymmärtää tätä logiikkaa. Poikkari päähän pelitilanteen jälkeen verrattuna peli tilanne taklaukseen.

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Martel HPK ja potku vehkeille. Monta peliä laitetaan.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Oliko tästä kunnon videota vielä tarjolla? Meni tilanne itseltä ohi.
Itse katselin ottelutallenteelta. Kuvattu päädystä ja tapahtuu vaihtoaition kohdalla, niin ei hirveän hyvin näy, mutta riittävän hyvin ettei jää epäselvyyttä.

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Oliko tästä kunnon videota vielä tarjolla? Meni tilanne itseltä ohi.

Eiköhän sellainen jostain löydy. Pitkään ne sitä videoo etti kun mentiin tarkastamaan tilanne.

Tallberg taklas Martelin vaihtoaitioon ja kaatui itse jälkitilanteessa jäähän jolloin Martel potkas terä edellä haaroväliin. Tältä ainakin näytti siinä hidastuksessa joka oli kaukaa kuvattu.

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oli kyl oksettava teko suorastaan! Mitäköhän vittua meinas saavuttaa tuolla?
Eilen jo näki Kärppiä vastaan, että on todella turhautunut. Siinä pelissä ei mitään ilkeyksiä tehnyt, mutta haki selvästi taklauksia puun takaa ja onnistuikin ajamaan muistaakseni Turusen katolleen hienolla taklauksella. Parissa ensimmäisessä pelissä Kärppiä vastaan keskittyi enemmän pelaamiseen, mutta viimeisessä näkyi jo se, että tehoja ei ole tullut. Nyt sitten haki itselleen vähän pidemmän huilin todella typerällä teolla.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Eiköhän sellainen jostain löydy. Pitkään ne sitä videoo etti kun mentiin tarkastamaan tilanne.

Tallberg taklas Martelin vaihtoaitioon ja kaatui itse jälkitilanteessa jäähän jolloin Martel potkas terä edellä haaroväliin. Tältä ainakin näytti siinä hidastuksessa joka oli kaukaa kuvattu.
Aika tarkka kuvaus, kun otetaan huomioon se, että tähän mennessä nähdystä materiaalista tuo teon kuvaus on arvailua.

Eiköhän tuo silti kuitenkin jotenkin potkaissut ja ole pelikieltonsa ansainnut, kun kerran tuomarit näin tuomitsivat.

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika tarkka kuvaus, kun otetaan huomioon se, että tähän mennessä nähdystä materiaalista tuo teon kuvaus on arvailua.

Eiköhän tuo silti kuitenkin jotenkin potkaissut ja ole pelikieltonsa ansainnut, kun kerran tuomarit näin tuomitsivat.

No ei ne tuomaritkaan miettinyt kauaa kun näkivät samaisen hidastuksen. Vaikka se oli maalin takaa kuvattu, näky siinä potkuliike Tallbergin alavartaloa kohti.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
No ei ne tuomaritkaan miettinyt kauaa kun näkivät samaisen hidastuksen. Vaikka se oli maalin takaa kuvattu, näky siinä potkuliike Tallbergin alavartaloa kohti.
No ensimmäisessä kirjoituksessasi kerroit, että "Martel potkas terä edellä haaroväliin", jota en itse pysty millään havaitsemaan eikä tuomaristo ole missään tällaista myöskään kertonut. No, sillä ei sinänsä ole väliä, jos potkuliike löytyy, niin tuomio on sillä selvä. En vaan näe mitään järkeä keksiä omiasi, kun teko nyt lienee muutenkin tuomittava.

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
No ensimmäisessä kirjoituksessasi kerroit, että "Martel potkas terä edellä haaroväliin", jota en itse pysty millään havaitsemaan eikä tuomaristo ole missään tällaista myöskään kertonut. No, sillä ei sinänsä ole väliä, jos potkuliike löytyy, niin tuomio on sillä selvä. En vaan näe mitään järkeä keksiä omiasi, kun teko nyt lienee muutenkin tuomittava.

En mä mitään keksinyt omia vaan kuten sanoin siinä aiemmassa viestissä "tältä ainakin näytti". Ja nyt kun tuota kelaa uudelleen, näyttää se siltä. Tuomaristo ei kertonut? Onko erikseen sellainen tuomio kun potku nivusiin? Vai olitko vaihtoaitiossa, kun tuomarit kävi selvittämässä vielä tilanteen Masolle? Kerro toki mitä ne sano...

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
En mä mitään keksinyt omia vaan kuten sanoin siinä aiemmassa viestissä "tältä ainakin näytti". Ja nyt kun tuota kelaa uudelleen, näyttää se siltä. Tuomaristo ei kertonut? Onko erikseen sellainen tuomio kun potku nivusiin? Vai olitko vaihtoaitiossa, kun tuomarit kävi selvittämässä vielä tilanteen Masolle? Kerro toki mitä ne sano...
Mitä sä nyt horiset. Itse olen tuon päätykuvan nähnyt pariin otteeseen enkä kyennyt siitä näkemään terä edellä potkua haaroväliin / nivusiin. Jos ja kun sinä näet, niin selvähän se sitten varmasti on.

Tuomari antoi tuomion potkusta, kaikki muu on sinun omaa kuvailuasi miltä kerrot tilanteen näyttäneen.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tossa Talen kommentit. Kakkua pitää tulla, koska noissa voi oikeasti tulla pahaa jälkeä, vaikka onneksi nyt selvittiin säikähdyksellä.

Ccrb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Parempaa kuvaa toivottavasti on jossain tarjolla kurinpidolle, mutta jo oikeasti potkaisee niin hyi helvetti iso kakku.

Oranssia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MLSE
Toivottavasti tulee ainakin 10 peliä kakkua, hyi helvetti..

Mieluusti voisi laittaa seuraavalla lennolla takaisin Quebeciin.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Tossa Talen kommentit. Kakkua pitää tulla, koska noissa voi oikeasti tulla pahaa jälkeä, vaikka onneksi nyt selvittiin säikähdyksellä.

Ei minullakaan ole mitään syytä epäillä asianosaisen ja parin muunkin pelaajan kommentteja tilanteesta. Ja kun tuosta nyt näki suurennetun version, niin kyllä sieltä sellaisen potkuntapainen liike on havaittavissa vaikka ei tarkemmin näekään.

Jos parempaa kuvakulmaa ei löydy, niin tuskin saa ansaitsemaansa pituutta pelikieltoonsa.

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Voisi lyödä oikeen kunnolla penaa tuosta, varsinainen vitun sankari.
Antaakohan tällä kertaa selityksen että liukastui banaaninkuoreen ja jalka vain heilahti omia aikojaan. Aika ontuvaa settiä oli selittely jo Salmelan kohdalla.

Housley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, Ketterä, NY Rangers
Pieni tökkösy tuossa luistimella. Ei vaaraa mutta aiempi "lähirikoshistoria" huomioiden pitäisi tulla 2-3 peliä penaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy