Liigan kurinpitopäätökset kaudella 2022–2023

  • 249 796
  • 1 858

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minkäslaista näyttöä haluat? Videota?

Ei täällä rupea kukaan joukkueiden toimihenkilöiden nimiä erikseen heittelemään, mutta lähde lienee luotettava tällöin.
Laita vaan se nimi, sillä nimimerkkisi ei ole kaikkein uskottavin. Olet ollut myös sitä mieltä, että Blood vain horjahti vahingossa Suomen päälle. CMoren hidastukset kertoivat muuta tämän päivän pelin alussa.

Eikä tässä ole kyse siitä, että Bloodille huudettaisiin pelikieltoa. Tulee jos tulee.
 

Vrael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä tämän sarjan edetessä on entisestään noussut Niemelän arvostus silmissäni. Aiemmin olen pitänyt Pennasta hyvänä valmentajana jota kiistatta edelleen on, mutta nämä vinkumiset arvoista ym. kitinät niin arvostus hänen kohdallaan on silmissäni laskenut. Ymmärrän että huonommalla materiaalilla operoivan joukkueen valmentajan on käytettävä kaikki mahdolliset keinot voittoon, mutta että noin ylivoimaisen mestaruussuosikin luotsin pitäisi olla itse tyyneys. Tämmöinen itse tyyneys taas löytyy Pelicansin penkin takaa. Ei selittele pelin jälkeen. Ei vingu. Tämä huokuu itseluottamusta omaan jengiin ja varmasti huokuu myös pukukopissa. Arvot tiedetään siellä eikä niitä tarvitse median edessä keksiä. Mutta tämä on vain oma vaatimaton mielipiteeni. Meni tästä kumpi tahansa jatkoon, niin toivon että kannua nostavat. Ja ellei ilves paranna niin meidän Ben nostelee sitä Lahen torilla.
 

Kyle

Jäsen
Hakisi nyt se Virtanen ihan reilusti vaikka tappeluun sen Bloodin niin ei tarvitsisi tästäkään asiasta ulista. Joku ylimääräinen 2min nyt on sen arvoista. Onhan tuo Ilveksen puolelta noloa, että vastustajalla yksi pelaaja jos nyt ei sikaile niin ainakin rottailee Ilveksen kapteeni kohtaan. Ainut mihin vastataan niin huudellaan otteluvalvojille ja medialle. Samaan aikaan Blood on keskittynyt ratkomaan otteluita.

Toki Blood ei varmaan vastaisi (ei järkeä) tappelukutsuun, mutta sitten olisi ainakin jotain hartioita huudella hamekangasta.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Laita vaan se nimi, sillä nimimerkkisi ei ole kaikkein uskottavin. Olet ollut myös sitä mieltä, että Blood vain horjahti vahingossa Suomen päälle. CMoren hidastukset kertoivat muuta tämän päivän pelin alussa.

Eikä tässä ole kyse siitä, että Bloodille huudettaisiin pelikieltoa. Tulee jos tulee.

Olen jo korjannut toisaalla väitettäni kuvakulmia kun saatiin lisää. Enkä kyllä sanonut sitä noin kun väitit.

"Nimimerkkisi ei ole kaikkein uskottavin" - oot vissiin paljon mun viestejä lukenut ja analysoinut? :)
 

Vrael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hakisi nyt se Virtanen ihan reilusti vaikka tappeluun sen Bloodin niin ei tarvitsisi tästäkään asiasta ulista. Joku ylimääräinen 2min nyt on sen arvoista. Onhan tuo Ilveksen puolelta noloa, että vastustajalla yksi pelaaja jos nyt ei sikaile niin ainakin rottailee Ilveksen kapteeni kohtaan. Ainut mihin vastataan niin huudellaan otteluvalvojille ja medialle. Samaan aikaan Blood on keskittynyt ratkomaan otteluita.

Toki Blood ei varmaan vastaisi (ei järkeä) tappelukutsuun, mutta sitten olisi ainakin jotain hartioita huudella hamekangasta.
Niin. Kyllä tässä itse kohdistaisin katseen Tommi Tikkaan joka ilmeisesti olisi tarkoitus olla ainakin oman joukkueen sisällä ns. "kovajätkä" nythän hän lähinnä hiihtelee kuiskii ja supisee. Ei ole tainnut meidän Penaa uskaltaa edes silmiin katsoa? Ja mitä tähän selvityspyyntöön tulee niin aiemminkin mainittu tässä ketjussa, että samanlaisia ellei pahempia "sikailuja" on tämän Tikan toimesta tehty, mutta ei ole selvitykseen mennyt
 

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olen jo korjannut toisaalla väitettäni kuvakulmia kun saatiin lisää. Enkä kyllä sanonut sitä noin kun väitit.

"Nimimerkkisi ei ole kaikkein uskottavin" - oot vissiin paljon mun viestejä lukenut ja analysoinut? :)
"Ei se mitään helvetti hypännyt. Nousi ylös kuten maalivahdit konsanaan, samaan aikaan molemmilla jaloilla."

"Menetti tasapainonsa kun yritti nousta kuten veskaritkin joskus."

"Tasapaino pettää = hyppäsi."
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
"Ei se mitään helvetti hypännyt. Nousi ylös kuten maalivahdit konsanaan, samaan aikaan molemmilla jaloilla."

"Menetti tasapainonsa kun yritti nousta kuten veskaritkin joskus."

"Tasapaino pettää = hyppäsi."

Siltä se tuosta kuvakulmasta erityisesti näytti minkä liiga linkkasi.

Tuossa teossahan se "polvistuminen" ei ole se mistä penaltia edes tulisi, vaan se mihin poikkarilla painaa. Sen suhteen olen kantaani muuttanut.

Pelikieltoa muuten ei liene tulossa.
 

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Siltä se tuosta kuvakulmasta erityisesti näytti minkä liiga linkkasi.

Tuossa teossahan se "polvistuminen" ei ole se mistä penaltia edes tulisi, vaan se mihin poikkarilla painaa. Sen suhteen olen kantaani muuttanut.

Pelikieltoa muuten ei liene tulossa.
Niinpä niin. Sinua en pidä kovin objektiivisena lähteenä näiden juttujesi perusteella. Kunhan huutelet mitä sylki suuhun tuo.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niinpä niin. Sinua en pidä kovin objektiivisena lähteenä näiden juttujesi perusteella. Kunhan huutelet mitä sylki suuhun tuo.

Mene katsomaan Pelicans-palstalle kuinka mua pitää monet jonain anti-fanina.

Kovasti osaat syyllistää ja yleistää, mutta muu sisältö jääkin vajavaiseksi.
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Huonosti johdettu salaliitto kun ei saada sitä kieltoa väännettyä sitten mistään.

Liigan toimistolle järjestettävä hot-line Ano Turtiaisen kännykkään josta tätä hommaa tulee jatkossa johtaa, my god!!!
 

Rantsukoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilveksellä ei ole mitään tekemistä tämän kanssa. Liiga vei itse kurinpitoon. Sinänsä ihan sama mikä päätös oli. Nyt on linjattu että rottailu on sallittu. Muutenkin päätös oli melko suoraan Bloodin twiiteistä.
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuli sellanen miete, et entä jos päävideotuomarin pitäisi julkisesti perustella päätöksensä lähettää tilanne eteenpäin? Vältyttäis tälläseltä sekoilulta - mitä hittoa tossa edes tutkittiin?
 

Vexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olen nyt sitä mieltä, että joka ikinen "rottamainen" tilanne pitää tutkia jälkikäteen. Ko. päätöshän sitä suorastaan vaatii. Voitasiin vaikka kelata kaikki playoffs pelit jälkikäteen ja antaa tarvittaessa pelikieltoa ensi kauden alkuun pudonneiden joukkueiden kohdalla. Tai käydään jopa koko runkosarja läpi löytyisikö jotain suurennuslasilla.

Ben vie ja muut vikisee... no ei kuitenkaan toivota sitä kolmatta tutkintaa, koska se ehkä olisi sitten se oikea joka kuuluukin tutkittavaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös