Mainos

Liigan kurinpitopäätökset kaudella 2022–2023

• 257 561
  • 1 850

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ikävä kyllä on.

Normaalia pleijarihenkeä, Ilves käyttää kaikki harmaan alueen keinot. Pelikiellot tai vaikuttaminen tuomaritoimintaan voivat tuoda etua pienten marginaalien sarjassa. Jonkun mielestä tuollainen ei ole urheiluhengen mukaista, mutta melko normaalia lätkän kevään huumassa.

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Normaalia pleijarihenkeä, Ilves käyttää kaikki harmaan alueen keinot. Pelikiellot tai vaikuttaminen tuomaritoimintaan voivat tuoda etua pienten marginaalien sarjassa. Jonkun mielestä tuollainen ei ole urheiluhengen mukaista, mutta melko normaalia lätkän kevään huumassa.
No jos tuollaisia täytyy selkeässä ennakkosuosikin asemassa käyttää, niin siittä vaan.. Surullista se toki on.

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Niin. Jotkut juoksee raivoamassa otteluvalvojille ja tuomareille ja jotkut lähettää miehiä mustissa puvuissa ja aurinkolaseissa hallikäytäville kyttäämään keitä sinne vastustajan tiloihin menee ja koska.

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Mun mielestä kentällä tehdään kaikki voittamisen eteen, poislukien filmit.

Mutta ei todellakaan kulisseissa itketä ja valiteta.

Nokka Jalonen kun valmensi IFK:ta niin hän sanoi sarjasta Jokereita vastaan, "tässä sarjassa oli vain yksi neiti ja se oli Westerlund!"

Erkka valitti tuomioista ja haastatteluissa yritti saada myytyä IFK:n rikollisjengiksi.

Kyllä johdossa pitää olla herrasmiehiä, kentällä taas rapatessa rouskuu!

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun mielestä kentällä tehdään kaikki voittamisen eteen, poislukien filmit.

Mutta ei todellakaan kulisseissa itketä ja valiteta.

Nokka Jalonen kun valmensi IFK:ta niin hän sanoi sarjasta Jokereita vastaan, "tässä sarjassa oli vain yksi neiti ja se oli Westerlund!"

Erkka valitti tuomioista ja haastatteluissa yritti saada myytyä IFK:n rikollisjengiksi.

Kyllä johdossa pitää olla herrasmiehiä, kentällä taas rapatessa rouskuu!

Samaa mieltä, mutta ei tuo harvinaista ole ollenkaan.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Tästä Bloodin viimeisimmästä. Samanlaisista tilanteista on näissä playoffseissa jo kirjattu pelikieltoa joten jos sama linja pitää niin veikkaan että pari peliä tuosta tulee. Ja pitää tullakkin.

Anabolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Tästä Bloodin viimeisimmästä. Samanlaisista tilanteista on näissä playoffseissa jo kirjattu pelikieltoa joten jos sama linja pitää niin veikkaan että pari peliä tuosta tulee. Ja pitää tullakkin.
Itelläni on mennyt vähän ohi. Voitko valaista, ketä näissä poffeissa jo taklattu jäässä selkään?

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kattelin oikein isolta näytöltä hidastuksena tilanteen. Kaksi Ipalaista kiilaa Bloodin ja Barton väliin jolloin Bloodin tasapaino horjuu. En tiedä mitä tilannehuone nyt hakee mutta Blood pyrkii nousemaan nopeasti ylös onnistumatta ensimmäisellä, toisella kylläkin. Koetaanko ensimmäinen yritys pompuksi selkään jää nähtäväksi. Itse en kyllä tuosta kakkua antaisi vaikka Turkoosit lasit päässä onkin. Kyllähän tuossa pitäisi myös tarkastella ajoa Bartoa kohtaan. Playoff kiakkoo. Seuraavaksi varmaan tutkitaan jomman kumman fanin väärää läpsytintä...
Nyt näin cmorelta hidastettuna. Oli ruman näköinen kyllä. Ensin niskasta poikittaisella jäähän ja sitten hyppy polvilla selkään. Pelicansin vankkureissa ollaan jos IFK tipahtaa.

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minkäslaista näyttöä haluat? Videota?

Ei täällä rupea kukaan joukkueiden toimihenkilöiden nimiä erikseen heittelemään, mutta lähde lienee luotettava tällöin.
Laita vaan se nimi, sillä nimimerkkisi ei ole kaikkein uskottavin. Olet ollut myös sitä mieltä, että Blood vain horjahti vahingossa Suomen päälle. CMoren hidastukset kertoivat muuta tämän päivän pelin alussa.

Eikä tässä ole kyse siitä, että Bloodille huudettaisiin pelikieltoa. Tulee jos tulee.

Vrael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä tämän sarjan edetessä on entisestään noussut Niemelän arvostus silmissäni. Aiemmin olen pitänyt Pennasta hyvänä valmentajana jota kiistatta edelleen on, mutta nämä vinkumiset arvoista ym. kitinät niin arvostus hänen kohdallaan on silmissäni laskenut. Ymmärrän että huonommalla materiaalilla operoivan joukkueen valmentajan on käytettävä kaikki mahdolliset keinot voittoon, mutta että noin ylivoimaisen mestaruussuosikin luotsin pitäisi olla itse tyyneys. Tämmöinen itse tyyneys taas löytyy Pelicansin penkin takaa. Ei selittele pelin jälkeen. Ei vingu. Tämä huokuu itseluottamusta omaan jengiin ja varmasti huokuu myös pukukopissa. Arvot tiedetään siellä eikä niitä tarvitse median edessä keksiä. Mutta tämä on vain oma vaatimaton mielipiteeni. Meni tästä kumpi tahansa jatkoon, niin toivon että kannua nostavat. Ja ellei ilves paranna niin meidän Ben nostelee sitä Lahen torilla.

Kyle

Jäsen
Hakisi nyt se Virtanen ihan reilusti vaikka tappeluun sen Bloodin niin ei tarvitsisi tästäkään asiasta ulista. Joku ylimääräinen 2min nyt on sen arvoista. Onhan tuo Ilveksen puolelta noloa, että vastustajalla yksi pelaaja jos nyt ei sikaile niin ainakin rottailee Ilveksen kapteeni kohtaan. Ainut mihin vastataan niin huudellaan otteluvalvojille ja medialle. Samaan aikaan Blood on keskittynyt ratkomaan otteluita.

Toki Blood ei varmaan vastaisi (ei järkeä) tappelukutsuun, mutta sitten olisi ainakin jotain hartioita huudella hamekangasta.

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Laita vaan se nimi, sillä nimimerkkisi ei ole kaikkein uskottavin. Olet ollut myös sitä mieltä, että Blood vain horjahti vahingossa Suomen päälle. CMoren hidastukset kertoivat muuta tämän päivän pelin alussa.

Eikä tässä ole kyse siitä, että Bloodille huudettaisiin pelikieltoa. Tulee jos tulee.

Olen jo korjannut toisaalla väitettäni kuvakulmia kun saatiin lisää. Enkä kyllä sanonut sitä noin kun väitit.

"Nimimerkkisi ei ole kaikkein uskottavin" - oot vissiin paljon mun viestejä lukenut ja analysoinut? :)

Vrael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hakisi nyt se Virtanen ihan reilusti vaikka tappeluun sen Bloodin niin ei tarvitsisi tästäkään asiasta ulista. Joku ylimääräinen 2min nyt on sen arvoista. Onhan tuo Ilveksen puolelta noloa, että vastustajalla yksi pelaaja jos nyt ei sikaile niin ainakin rottailee Ilveksen kapteeni kohtaan. Ainut mihin vastataan niin huudellaan otteluvalvojille ja medialle. Samaan aikaan Blood on keskittynyt ratkomaan otteluita.

Toki Blood ei varmaan vastaisi (ei järkeä) tappelukutsuun, mutta sitten olisi ainakin jotain hartioita huudella hamekangasta.
Niin. Kyllä tässä itse kohdistaisin katseen Tommi Tikkaan joka ilmeisesti olisi tarkoitus olla ainakin oman joukkueen sisällä ns. "kovajätkä" nythän hän lähinnä hiihtelee kuiskii ja supisee. Ei ole tainnut meidän Penaa uskaltaa edes silmiin katsoa? Ja mitä tähän selvityspyyntöön tulee niin aiemminkin mainittu tässä ketjussa, että samanlaisia ellei pahempia "sikailuja" on tämän Tikan toimesta tehty, mutta ei ole selvitykseen mennyt

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olen jo korjannut toisaalla väitettäni kuvakulmia kun saatiin lisää. Enkä kyllä sanonut sitä noin kun väitit.

"Nimimerkkisi ei ole kaikkein uskottavin" - oot vissiin paljon mun viestejä lukenut ja analysoinut? :)
"Ei se mitään helvetti hypännyt. Nousi ylös kuten maalivahdit konsanaan, samaan aikaan molemmilla jaloilla."

"Menetti tasapainonsa kun yritti nousta kuten veskaritkin joskus."

"Tasapaino pettää = hyppäsi."

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy