Mainos

Liigan kurinpitopäätökset kaudella 2022–2023

• 257 646
  • 1 850

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
"Ei se mitään helvetti hypännyt. Nousi ylös kuten maalivahdit konsanaan, samaan aikaan molemmilla jaloilla."

"Menetti tasapainonsa kun yritti nousta kuten veskaritkin joskus."

"Tasapaino pettää = hyppäsi."

Siltä se tuosta kuvakulmasta erityisesti näytti minkä liiga linkkasi.

Tuossa teossahan se "polvistuminen" ei ole se mistä penaltia edes tulisi, vaan se mihin poikkarilla painaa. Sen suhteen olen kantaani muuttanut.

Pelikieltoa muuten ei liene tulossa.

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Siltä se tuosta kuvakulmasta erityisesti näytti minkä liiga linkkasi.

Tuossa teossahan se "polvistuminen" ei ole se mistä penaltia edes tulisi, vaan se mihin poikkarilla painaa. Sen suhteen olen kantaani muuttanut.

Pelikieltoa muuten ei liene tulossa.
Niinpä niin. Sinua en pidä kovin objektiivisena lähteenä näiden juttujesi perusteella. Kunhan huutelet mitä sylki suuhun tuo.

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niinpä niin. Sinua en pidä kovin objektiivisena lähteenä näiden juttujesi perusteella. Kunhan huutelet mitä sylki suuhun tuo.

Mene katsomaan Pelicans-palstalle kuinka mua pitää monet jonain anti-fanina.

Kovasti osaat syyllistää ja yleistää, mutta muu sisältö jääkin vajavaiseksi.

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Huonosti johdettu salaliitto kun ei saada sitä kieltoa väännettyä sitten mistään.

Liigan toimistolle järjestettävä hot-line Ano Turtiaisen kännykkään josta tätä hommaa tulee jatkossa johtaa, my god!!!

Rantsukoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilveksellä ei ole mitään tekemistä tämän kanssa. Liiga vei itse kurinpitoon. Sinänsä ihan sama mikä päätös oli. Nyt on linjattu että rottailu on sallittu. Muutenkin päätös oli melko suoraan Bloodin twiiteistä.

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuli sellanen miete, et entä jos päävideotuomarin pitäisi julkisesti perustella päätöksensä lähettää tilanne eteenpäin? Vältyttäis tälläseltä sekoilulta - mitä hittoa tossa edes tutkittiin?

Vexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olen nyt sitä mieltä, että joka ikinen "rottamainen" tilanne pitää tutkia jälkikäteen. Ko. päätöshän sitä suorastaan vaatii. Voitasiin vaikka kelata kaikki playoffs pelit jälkikäteen ja antaa tarvittaessa pelikieltoa ensi kauden alkuun pudonneiden joukkueiden kohdalla. Tai käydään jopa koko runkosarja läpi löytyisikö jotain suurennuslasilla.

Ben vie ja muut vikisee... no ei kuitenkaan toivota sitä kolmatta tutkintaa, koska se ehkä olisi sitten se oikea joka kuuluukin tutkittavaksi.

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ilveksellä ei ole mitään tekemistä tämän kanssa. Liiga vei itse kurinpitoon. Sinänsä ihan sama mikä päätös oli. Nyt on linjattu että rottailu on sallittu. Muutenkin päätös oli melko suoraan Bloodin twiiteistä.

Olet väärässä ensimmäisestä kohdasta, mutta mennään eteenpäin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: aave

WillieGunn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ainoa oikea päätös. Yritettäisiinkö vielä kolmaskin kerta?

Hyvähän se on, että nuo tarvittavat käsitellään. Siinä kukaan mitään häviä. Se ensimmäinen oli selvempi. Jälkimmäisen ei olisi kuulunut mennä, mutta kun Ikosellekkin vähän saman tyylisestä tuli 3 peliä, niin olisi se siltäkin kannalta väärin ollut jos tätä ei olisi edes käsitelty. Ainut mikä näissä "ei rangaistusta" tilanteissa ketuttaa on se, että jotkut tulkitsee ne niin, että kun ei tule rangaistusta, niin kohde on tehnyt jotain väärin. Kummassakaan tilanteessa en näe Suomen käytöksessä/pelissä aihetta vittuiluun. Tätä jälkimmäistä ei edes noteeraa, kun nousee jäästä. Vähän kuin lumet pois ravistaisi paidasta. Ekassa tilanteessa varmasti sattui. Luisteli kuitenkin heti itse pois, eikä ole tilanteita mitenkään kommentoinut. Jotkut näkee senkin väärin, että Ilves ekassa kommentoi Suomen tilan olevan parempi, kuin pelättiin. Eikös sekin esim Bloodin kannalta ollut hyvä uutinen ennen tuomion tekoa?

WillieGunn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miksi juuri Jašekin selässä? Eihän Jašek ole Pelicansin kapteeni. Eikä Suomi ole Ilveksen kultakypäräpelaaja edes.

Tilastojen mukaan Suomen 8 peliä, 8 pojoo on kyllä paremmin kuin muilla Ilveksen pelaajilla. Kenenkään selässä ei kuulu hyppiä koskaan. Verkkoa tötterölle, puhteita pommeja ja hanskaamisia/tappeluita kiitos.

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pelissähän tuosta ei tullut edes jäähyä. Vaikea nähdä, että tuo täysin oikein meni. Eikä ainakaan satanut Ilveksen laariin. Sarjan kannalta ihan hyvä ettei tuosta tullut pelikieltoa, jotta saa kumpikin jengi huomiselle suhteellisen ehjän kokoonpanon.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Aika rajusti suosii nyt tuomarit ja kurinpito Pelicansia. Noh, näillä mennään ja huomenna pelataan taas.

WillieGunn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pelissähän tuosta ei tullut edes jäähyä. Vaikea nähdä, että tuo täysin oikein meni. Eikä ainakaan satanut Ilveksen laariin. Sarjan kannalta ihan hyvä ettei tuosta tullut pelikieltoa, jotta saa kumpikin jengi huomiselle suhteellisen ehjän kokoonpanon.

Poffpeleissä aika oleellinen taito pelata "rajalla". Niin tietysti kuuluukin. Bloodin kohdalla se kortti ehkä käytetty. Väittäisin, että on suurennuslasin alla jatkossa. Tosin nimensä takia varmaan jo ollutkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy