Noi kurinpitopäätökset ristiriitaisuuksineen on vähän meidän itse aiheuttamamme ongelma. Koska me haluamme aina saada syyn, miksi me saatiin enemmän kuin noi, ja miksi tuo ei sitten ollutkaan yhtä kakkuisa kuin se yksi toinen. Sitten noissa kertomuksissa pitää yrittää sellaisella lakimiestekstillä kattaa kaikki kulmat ja näkökohdat, mikä on tietysti täysin mahdotonta ja niistä pystyy aina löytämään sen jonkun ristiriitaisuuden tai muun ongelman. Sama koskee sääntökirjaakin, kun jotkut haluaa lukea sitä kuin jotain äärimmäistä lakikirjaa ja kääntää kaikki pilkut saadakseen kentällä tapahtuneen näyttämään joltain muulta kuin se oli.
Ei tietenkään menisi läpi enkä sano että pitäisikään mennä, mutta monta kertaa voisi olla parempi, että kurinpitopäätös perusteluineen olisi tyyliä: "Jones saa kolmen ottelun pelikiellon taklauksestaan, koska meidän asiantuntijoista ja jääkiekon ymmärtäjistä koostuva delegaatio on niin päättänyt." Nyt siihen tulee perusteluihin ja jopa tuomioihinkin vähän turhaa jurisdiikkaa mukaan.
Saakeli että mää oon kyllä ihme anarkisti ja kapinallinen. Mun johtama maailma olisi kyllä heti kaaoksessa!
Ei tietenkään menisi läpi enkä sano että pitäisikään mennä, mutta monta kertaa voisi olla parempi, että kurinpitopäätös perusteluineen olisi tyyliä: "Jones saa kolmen ottelun pelikiellon taklauksestaan, koska meidän asiantuntijoista ja jääkiekon ymmärtäjistä koostuva delegaatio on niin päättänyt." Nyt siihen tulee perusteluihin ja jopa tuomioihinkin vähän turhaa jurisdiikkaa mukaan.
Saakeli että mää oon kyllä ihme anarkisti ja kapinallinen. Mun johtama maailma olisi kyllä heti kaaoksessa!