Saa nähdä tuleeko tosta Maltelle kakkua ja pitääkö linja myös jatkossa.
Voin jo kuvitella miten jatkossa nämä tulkinnat ohjeistetaan uusille pelaajille. Kun mr. Beginning saapuu Alaskan farmiliigasta, niin käydään valmentajan ja pelaajan välillä seuraava dialogi ennen ekaa liigapeliä.
Valmentaja: Ois kuule yksi asia, mistä pitää sun kanssa keskustella. Kun aikanaan katottiin agenttis meille lähettämiä videoita, niin huomattiin, että sulla on tapana tuulettaa maaleja nostamalla käsi ylös ja pyörittämällä rannetta samalla.
Mr. Beginning: Joo mulla on tapana ollut aina tehdä tollanen tuuletus omien fanien edessä.
- No nyt et enää tee, se näyttää liikaa runkkaamiselta. Meet vaikka päätykatsomon eteen ja nostat käden ylös ranne jäykkänä. Ei kun v#ttu, se taitaa olla aikalailla natsitervehdys. Meet vaan niiden eteen ja nyökkäät katsomoon, mutta muista pitää suu kiinni, muuten se näyttää siltä, että haluaisit ottaa poskeen koko päädyltä.
- Ompa oudon kuulusta. Mistä tämä tällainen kumpuaa?
- Arvasin, että kysyt. Meillä oli viime kauden puolivälissä case Strömwall. Mulla on tässä kännykällä videoklippi tilanteesta, katos tästä...
- WTF!?!? EIHÄN TOSSA OLLU MITÄÄN!!!
- No joo, Liigan toimistolla pojat oli netistä lukeneet, että runkkaamisesta tulee karvoja kämmeneen ja sokeutuu. Tuomarit ohjeistettiin tämän takia nollatoleranssilinjalle.
- Tossahan kaveri sai mailasta ranteille ja vaihtoaitioon luistellessaan kokeili ranteita pyörittelemällä tuntuuko kipua missään. Mä oon tehny ton saman ainakin joka kolmannessa pelaamassani pelissä.
- No nyt jos sulle käy jatkossa noin, niin ranteet jäykiksi ja meet koppiin pyörittelemään niitä. Siellä voit vaikka vetää käteen kun kamerat ei nää, mutta hallin puolella oot tarkkana. Nyt vaan kaamee draivi päälle ekaan erään, C'MOOOOONN!!!!