Kansankynttilä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Ei ole Saarela pelannut tuon tällin jälkeen. Tänään neljättä peliä putkeen sivussa.
No sit oon silmät ristissä katsonut pelejä, paranemisia siis hänelle.
Ei ole Saarela pelannut tuon tällin jälkeen. Tänään neljättä peliä putkeen sivussa.
Ei ole pelannut sen jälkeen, eikä ole kokoonpanossa tänäänkään.Ei ole Saarela pelannut tuon tällin jälkeen. Tänään neljättä peliä putkeen sivussa.
Ei pelaa vielä pitkiin aikoihin.Eihän se Lukon Saarela edes loukkaantunut, vaan muistaakseni oli seuraavassa pelissä jo mukana. Varotoimenpiteenä oli loppupelin sivussa Vaasassa.
Kyllä itse vielä Tyrväisen ja Ohtamaan polvien telomiset laitan selvemmäksi.Ihan hyvä pelikielto, olisi toki voinut olla vielä pitempikin. Kauden selvin vahingoittamisyritys.
Kohdan 6 viimeinen lause: ”Mahdollinen seuraus (esim. loukkaantuminen) on lähemmin kurinpitoon liittyvä seikka.” En minä osaa tuota tulkita niin, että loukkaantuminen ei voisi vaikuttaa kurinpidossa.Tuolla kohdassa 6 jotain asiasta: Sääntökirja uudistui – tässä merkittävimmät muutokset Liigassa
Linkki liigan sivuille, jossa asiaa sääntöuudistuksista tälle kaudelle.
Missä näin sanotaan kurinpidon osalta?
Muutos koski pelissä tapahtuvaa tuomarointia, eli nykyään loukkaantumiseen johtaneesta rikkeestä ei ole pakko antaa enää isoa rangaistusta.Joo edellä luetut ymmärretty, mun moka. Jotenkin jäi mieleen, että alkukaudests olisi linjattu niin, että teot ratkaisee eikä loukkaantumiset.
Hämmästyn jos enempää kuin 1-2 peliä tulee.Elorinne sai omastaan 2 pelin kakun, mutta Halmolle siihen päälle tulee tuo että on aiemminkin lennellyt pihalle ja sitten vielä tuo loukkaantumisen aiheuttaminen, niin varmaan se 4-6 peliä tulossa.
Mistä lähtien aiemmat ulosajot ovat vaikuttaneet mahdolliseen pelikieltoon?Elorinne sai omastaan 2 pelin kakun, mutta Halmolle siihen päälle tulee tuo että on aiemminkin lennellyt pihalle...
Mistä lähtien aiemmat ulosajot ovat vaikuttaneet mahdolliseen pelikieltoon?
Tässä ajettiin varmaan takaa mitä aiemmat ulosajot vaikuttavat. Halmolla ei liene ns. kurinpitohistoriaa? Mikä on kyllä ihme, kun muistelee herran edesottamuksia jo sarjakauden ensimmäisestä ottelustaAinakin viime kaudesta asti jo.
Yonkmanin tämän päiväinen 4 ottelun pelikielto hyvä esimerkki aiemman historian merkityksestä pelikieltoon.
Tässä ajettiin varmaan takaa mitä aiemmat ulosajot vaikuttavat. Halmolla ei liene ns. kurinpitohistoriaa? Mikä on kyllä ihme, kun muistelee herran edesottamuksia jo sarjakauden ensimmäisestä ottelusta
Edit: ja sori jos tein miinan vaarattomaksi
Eikös ne silloin vaikuta, vaikka ei ole tullut pelikieltoa, kun on todettu että se pelissä saatu 5+20 on ollut riittävä rangaistus? Eli on ollut 5+20 arvoinen mutta ei enempää.Tässä ajettiin varmaan takaa mitä aiemmat ulosajot vaikuttavat. Halmolla ei liene ns. kurinpitohistoriaa? Mikä on kyllä ihme, kun muistelee herran edesottamuksia jo sarjakauden ensimmäisestä ottelusta
Edit: ja sori jos tein miinan vaarattomaksi
Oletin että niistä olisi pelikieltoa tullut, mutta onko todella niin että Halmo niistä selvinnyt ilman??Mistä lähtien aiemmat ulosajot ovat vaikuttaneet mahdolliseen pelikieltoon?
En minä tiedä. Minä vain pilasin ilon ja irrotin punaisen johdon.Eikös ne silloin vaikuta, vaikka ei ole tullut pelikieltoa, kun on todettu että se pelissä saatu 5+20 on ollut riittävä rangaistus? Eli on ollut 5+20 arvoinen mutta ei enempää.
Eikös nuo julkisteta aina sinä päivänä, kun päätöksen alaisella pelaajalla olisi seuraava peli. Eli jos joku HPK:n pelaaja olisi kurinpidollisten asioiden vuoksi tutkinnan alla, niin päätös julkaistaisiin tänään.Liigan kurinpitodelegaatio tekee päätöksensä todella hitaasti, tai sitten ne informoi niistä todella hitaasti.
Liigan sivuilta löytyi video tuosta päätöksestä. Yksi ottelu.Kukkonen ainakin sai pelikieltoa kun ei ole tänään kokoonpanossa. Pelikiellon pituudesta ei ole tietoa.