Minäkään en ymmärrä miksi sitä mailaa pitäisi/saisi käyttää muuhun kuin kiekon käsittelyyn. Nämä kahvaamiset ja huitomiset pitäisi surutta karsia kaikki pois. Nythän niin ei tapahdu. Ohtamaa oli auttamattomasti myöhässä, mutta niin piti vain viikatteen antaa heilua.
No respect.
No jumalauta. Näköjään se, kun tarpeeksi aikaa menee niin aina joskus sitten "napsahtaa kohdalleenkin" eli oikeastaan ikinä ei ole pystynyt olemaan kanssasi samaa mieltä, suurimman osan ajasta itse asiassa erittäin kaukana, MUTTA niin se vain koitti sekin kerta, kun olen TÄYSIN samaa mieltä. Pilkulleen. Maila kiekon peluuta varten, muut sopisi puhaltaa pois surutta.
Kyllä kakkua voisi antaa minun puolesta. Ymmärrän kyllä tosin senkin esiinnostetutn että miksi juuri nyt ja tämä nostetaan tikun nokkaan kun muutoin hakataan halkoa samaan tapaan aina vaan, eli mielellään tälläisille ois voinut jo tyyliin ennen kauden alkua linjata, että nyt loppuu nämä huitomiset ja hakkaamiset. Se toki ei mielestäni silti tee tuosta ei tuomittavaa - niin ollen pelasta rangaistukselta.
Mitä tulee "perusteluun" näitähän tulee koko ajan - se on mielestäni aika syvältä. EI PITÄISI/saisi tulla, pitäisi surutta rankoa nämä pois. Miksi näitä hyväksytään ollenkaan? Huitomisia jne? Turhaa peliin kuulumatonta imo.