Toin ainoastaan esille sen, miten totaalisen ristiriitaisesti puhut toistuvasti. Sinusta on hienoa kun mm Ohtamaa huitoo niin että vastustaja loukkaantuu. Nyt kantasi on täysin päinvastainen, kun joku vähän kopauttaa teidän pelaajaa. Värilasisi ovat niin vahvat, että sinulla menee asiat pahasti sekaisin.
Minulla ei ole mitään hajua että milloin tuon lainauksesi olen kirjoittanut. Ohtamaa pelasi viimeisen kerran Kärpissä muistaakseni 2013-2014 kaudella. Todennäköisesti tunnekuohussa otteluseurantaketjussa on nähty yhden kuvan perusteella tilanne väärin. Jos sinä et ymmärrä tätä, niin en voi auttaa sinua. Täällä ei semmoista jumalaa olekkaan joka olisi erehtymätön.
Oletko muuten oikeesti sitä mieltä että tässä on kyse vain "pienestä kopautuksesta"? Mitä mieltä olet siitä, että sinä ja pari IFK-nimimerkkiä ovat ainoat jotka on tuota mieltä? Kaikki muut sitten ovat sitä toista mieltä.
EDIT: Koita myös ymmärtää että otteluseurantaketjuun itse kukin kommentoi enemmän tai vähemmän tunteella pelin tiimellyksissä. Tässä ei ole kyse vain siitä, että kyseessä on Kärppien pelaaja (luonnollisesti aihe "koskettaa" enemmän koska Kärppiä seuraan). Ihan samallalailla minä tuomitsen kaikki Jari "Säiliö" Sailion koiruudet, mitä esim. lauantaina harrasti (taas) päähän ajon muodossa.
EDIT2: Katsoinpa huvikseen mitä tilanneta edes tarkoitit. Kyse on siis kahden vuoden takaisesta Suomi - Venäjä välieräpelistä, jossa Ohtamaa huitoo mailallaan Teleginiä polvitaipeeseen että mies loukkaantuu. Selvä jäähyn paikkahan tuo on, toki ei ole mitenkään verrattavissa Tyrväisen tilanteeseen esimerkiksi tahallisuudessa ja voiman käytössä. Tyrväisen isku tulee myös enemmän polven sivuosaan. Tuo tilanne on itseasiassa mainio esimerkki kuinka "pienestä" iskusta polven seudulle voi tulla pahaakin jälkeä.