Tuosta kun oman katkeroitumisesi seasta kykenet, niin sinähän voisit aloittaa? "Vihaan maalaisia/kaikkea sulkijalih... kehäkolmosen ulkopuolisia.." Ja sinne sitten teidän puolelta kaikki väsyneet ja vihat ? Jos se vähentäisi näitä täältä muualta muista ketjuista, niin kannatettava idea.
Laita nyt sitten koko kansan näkyville missä minä(kuitenkin tekstiäni lainaat)kerron olevani katkera Tyrväisen saamasta pelikiellosta, missä kerron vihaavasi maalaisia tai kehäkolmosen ulkopuolisia ihmisiä?
Kivasti lähdit yleistämään sillä minua ei kiinnosta vähääkään jos joku muu on tölvinyt ryhmiä tai asioita joihin käytännössä syytät minun syyllistyneen kun lainaat tekstiäni ja kommentoit noin.
Jos ei ole muuta annettavaa kun lähteä vihjaakaan asioilla joita ei ole tapahtunut ja lipsumalla näin henkilökohtaisuuksiin niin pitäisikö olla antamatta tätäkään vähää?
Otin tuon oman alkuperäisen mukaan, niin pysyy muistissa. Etkai missään ole kertonut olevasi katkera, enkä kai tuossa niin ole väittänytkään, että olisit sanonut kertonut? Katkeroitumisen havaitsee kyllä ihan lueskelemalla noita viestejä.. Koville tuntuu ottavan, kun asiasta on näin paljon keskustelua aiheutunut, jopa mediassa. Ei välttämättä/pelkästään sinun kohdalta, yleisesti kyllä. Toki tuo, että ensimmäisenä olit ehdottamassa tuollaisia viestiketjuja/kuittaamassa muiden jutut katkeruuksiksi yms. jotka voisi viedä sellaisiin, antoi siitä myös vahvaa osviittaa.
Kyselin ehdotin vain, että sinähän voisit aloittaa sellaiset ketjut? Ja nimenomaan tuo oli ehdotus sen ketjun nimeksi, joka lainausmerkeissä on, ei tarkoita että olisit noin sanonut.. Vastaavasti omassa viestissäsi oli "Vihaan joukkuetta X" tms. Jos kerran tosiaan kaikille joukkueille sellaisia ehdotat, niin eikö noinkin?
Yleistämään mitä? Henkilökohtaisuuksiin?
Ihan yksinkertaisesti siksi että useampi ketju on mennyt pelkäksi trollaamiseksi tämän asian tiimoilta. Tälle vähemmistölle joka tähän on syyllistynyt ja josta osalle langetettu jo pelikieltoa saisi jatkossa kirjoittaa noihin ketjuihin turhanpäiväisen kaikkiin ketjuihin/aiheisiin saman jankkaaminen sijaan. Ja joka joukkueelle oma ketju. Kyllä melkoista settiä tämä yksikin pelikiellon saanut tapaus lasketteli kaikki vähääkään Tyrväiseen, pelikieltoihin ja HIFK:n liittyvät ketjut täyteen. Pari muuta vahvasti samassa tahdissa.
Lisäksi AaTee ansiokkaasti yritti syöttää minun sanomakseni tukun sontaa jota en ole sanonut. Hyvä meininki?
Tosiaan, kehtaatko sinä vuorostasi todentaa, mitä minä olen sinun sanomaksesi, oikein jopa tukun sontaa? koittanut syöttää.. ?
Jos ja kun noin kuumaa ottaa asiasta, niin kannattaisiko antaa päivän pari olla nämä ketjut? Kun ei lue, niin ei provosoidu, jos ja kun noin hiostaa se, että aihe aiheuttaa paljon keskustelua ja jopa kritisointia "teidän" suuntaan.
Minusta tämä on harmittava ilmiö, että aina kun jostain tulee reippaasti puhetta, joku joukkue valokeilassa, niin sen joukkueen puolelta suuri osa on valittamassa miten asiaa puidaan ja miten sitä ja tätä sanotaan ja miten pitäisi olla vain hiljaa, niin etu kuin jälkikäteen ja ei saisi sanoa mitään ja ei saisi kommentoida ja nillitys sitä ja nillitys tätä, ja pitäisi mennä muihin ketjuihin johonkin tuonne mappiin ö jossa sitten muka pelkkää katkeraa itkua kun ovat vaan, purkaa niitä sinne ettei näistä tarvitsis niitä lukea.
Tai mitäs jos, kun kerran hiki nousee otsalle näitä lukea, pysyy itse poissa näistä ketjuista sen hetken? Tai toinen vaihtoehto, suvaitsee sen et random keskustelupalsta jossa kyllä puhetta tulee ja se ilmeisen suotavaa sekä sallittua ja/tai ettei ottas niin helevetin henkilökohtaisesti kaikkea mitä johonkin joukkueeseen liittyy, vaikka sitä sattuu kannattamaan. Ihan pätee jokaiseen jokaisen joukkueen tiimoilta, vuorollaan.