Lauridsenin taklaus kurinpidon tutkittavaksi
Lauridsenin taklaus kurinpidon tutkittavaksi
Mitä selität, Larsenhan ampuu purkukiekon eikä mitään taklausta hae? Lauridsenilta komean pommin yritys, mutta päähän napsuu ja pumppaa liikettä ylöspäin kontaktihetkellä niin että luistimetkin irtoaa jäästä. Oma veikkaus vähintään 3 peliä huilia.Onhan se osuma selvästi päähän, mutta Larsen pelaa umpisurkeassa asennossa, kun aikoi itse taklata, mutta kaveri ehti ensin. Miten tuo sitten painaa vaakakupissa.
Hällä väliä, eiköhän sieltä tule se 0-1 ottelua pelikieltoa robottimaiselta kurinpitolautakunnalta.
Ei pelikieltoa Lauridsenille
Toisaalta Lauridsen taklaa kropan sijaan päähän melkei pelkästään. Ainakin tuon videon kuvakulman perusteella. Ei siinä Larsenin taklauksen vastaanotolla silloin paljoa ole väliä.Ihan oikein mielestäni. Larsen pelaa mielestäni tuon tilanteen aika heikosti. Ei ota ollenkaa taklausta vastaan.
Siis mitä?
"Tähän liittyen kurinpitodelegaatio toteaa, ettei Lauridsen nosta taklauksessa käsiään Larsenin päähän. Lauridsen ei suorita taklausta moitittavalla tavalla ylöspäin ponnistamalla taikka ylöspäin suunnaten"
Melkosta soopaa tämä lause tämän taklauksen yhteydessä.
Paska tilanteen pelaaminen kiekolliselta on se mitä ensimmäisenä näen. Ehkä tuo tosiaan ihan oikein meni.En mä nyt tiedä.
Olen ehkä puusilmä, mutta en mä tossa mitään hyppyä näe, ja kädet on kropassa kiinni.