Liigan kannattajatoiminta 2022–2023

  • 220 442
  • 1 545

ilves61

Jäsen
En ollut itse pelissä, joten omat arvaukseni ovat aivan turhia. Ihan vaan loogisesti ajateltuna kuulostaa aika erikoiselta, että alettaisiin huutamaan huoraa muuten vaan. Yleensä nuo lapsellisimmat loukkausyritykset ovat kuitenkin aina johonkin kohdistettuja. Mahdoton koittaa samaistua tuollaisiin häviäjiin (en missään nimessä tarkoita koko Osastoa!), niin paha sanoa mistä saivat päähänsä.
Itse olin tuolla seisomakatsomossa, en toki itse missään nimessä tuota huutanut, mutta käsittääkseni ihan ilman syytä alkoi tuo noin 10 klopin joukko huutamaan tuota tuon urkubiisin tahtiin. Tuntui varmaan vaan hauskalta.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Itse olin tuolla seisomakatsomossa, en toki itse missään nimessä tuota huutanut, mutta käsittääkseni ihan ilman syytä alkoi tuo noin 10 klopin joukko huutamaan tuota tuon urkubiisin tahtiin. Tuntui varmaan vaan hauskalta.

En ihan osta tätä, että ilman mitään syytä alkaa 10 hengen porukka huutamaan lätkäkatsomossa huoraa. Tai jos oikeasti noin tapahtui, niin kannattaisi koko konkkaronkan mennä pitemmiten hoitoon.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Ihan vilpittömästi oikeasti uskot, että huoraa aletaan huutamaan ilman mitään syytä ja ei kohdistettuna kenellekkään? Ei siinä. Kai meillä on vain erinlaiset näkemykset.
Ihan perusjuttuja. Kukapa meistä nyt ei olisi vaikka iltakävelyllä tai ruokaostoksilla joskus alkanut huoraa chänttäämään ihan vaan huvin vuoksi?
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
En minä ainakaan ihmettele jos näin olisi todella tapahtunut, että muuten vaan huudetaan. Seisomakatsomossa näkee jos jonkinnäköisiä janttereita, useimmiten harvat viikset ja loppusuoralla oleva äänenmurros yhdistää näitä taliaivoja.
 

Rosmo

Jäsen
Ilveksen seuran faniyhteisö chänttää yhdessä huoraa kohdistaen sitä ihmisiin hallissa.

Yksittäisiä ihmisiä, jotka eivät osaa käyttäytyä on aina, ja näihin pitää puuttua.

On mielestäni täysin eri asia, kun kyseessä on organisaation faniryhmä, iso porukka, joka käyttäytyy tapahtumassa tällä tavoin.
Ei siellä koko "faniyhteisö" todellakaan chäntännyt, ei edes koko Osasto joten tuokin paskan puhuminen voidaan lopettaa. Eikä kohdistunut naisiin edes. Jollekin pelaajalle siellä huudettiin.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Olenko ymmärtänyt siis oikein, että ihmiset joille huudeltiin huoraa oli cheerleadeja?
Jos näin on, niin en ymmärrä mikä tekee heistä huoria. Kai se on sitten sama asia, että joku menee halliin ja huutaa kaikille pelaajille että "olet homo". Ja ihan huvin vuoksi sitä harrastaa, niikuin annoin itseni ymmärtää joidenkin puheista.
Mutta tiivistettynä, helvetin noloa tuollainen huutelu oli kohde mikä tahansa.
 

Nynoamous

Jäsen
Olenko ymmärtänyt siis oikein, että ihmiset joille huudeltiin huoraa oli cheerleadeja?
Jos näin on, niin en ymmärrä mikä tekee heistä huoria. Kai se on sitten sama asia, että joku menee halliin ja huutaa kaikille pelaajille että "olet homo". Ja ihan huvin vuoksi sitä harrastaa, niikuin annoin itseni ymmärtää joidenkin puheista.
Mutta tiivistettynä, helvetin noloa tuollainen huutelu oli kohde mikä tahansa.
Ei, ei, ei, ei. Et nyt ymmärrä. Pelitilanteelle sitä huudeltiin.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
No et ole :D
Tässä nyt 3 sivua samaa asiaa väännetty ja kaikennäkösiä sanoja ja nimiä tullu esiin että ei sitä enää perässä pysy. Siksi tuota kysyin että tuu lisää väärinymmärryksiä;))
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos siellä vaan paikallinen Tourette-syndrooman yhdistys lähtenyt Ilveksen fanikatsomoon?

Okei toi oli loukkaus Tourette-syndrooman omaaville. Jopa he osaavat käyttäytyä, mutta nämä toiset eivät.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Jos siellä vaan paikallinen Tourette-syndrooman yhdistys lähtenyt Ilveksen fanikatsomoon?

Okei toi oli loukkaus Tourette-syndrooman omaaville. Jopa he osaavat käyttäytyä, mutta nämä toiset eivät.
Touretten omaavat harvemmin huorittelee(tai jos tekeekin niin vika ei ole heidän) tai heittelee pommeja jäähallissa.

Siinä mielessä joo käyttäytyvät paremmin.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Tässä nyt 3 sivua samaa asiaa väännetty ja kaikennäkösiä sanoja ja nimiä tullu esiin että ei sitä enää perässä pysy. Siksi tuota kysyin että tuu lisää väärinymmärryksiä;))

Sitä huudettiin ei kenellekkään. Ihan muuten vain ja huvikseen. Etkö muka itse ole joskus vain spontaanisti alkanut huutamaan keskellä olohuonetta huoraa?
 

ilves61

Jäsen
Juu ja itsehän olen edelleen tuominnut pommien heittäjät. Ilves-"kannattajat" vain jatkavat siitä mihin keväällä jäivät.
Keväällä jäätiin loistavaan tunnelmaan pronssipelissä, jossa vielä annettiin kovat aplodit useaan otteeseen hävinneelle vastustajalle ja jopa chantattiin vastustajan pelaajan nimeä. Ihan yhtä hyvä tunnelma ei Tampere cupissa vielä ollut, mutta sinne päin toki ollaan menossa!
 

Lingvistinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Keväällä jäätiin loistavaan tunnelmaan pronssipelissä, jossa vielä annettiin kovat aplodit useaan otteeseen hävinneelle vastustajalle ja jopa chantattiin vastustajan pelaajan nimeä. Ihan yhtä hyvä tunnelma ei Tampere cupissa vielä ollut, mutta sinne päin toki ollaan menossa!
Hei, älä nyt tolleen ikävästi yritä vierittää keskustelua ketjun aiheen mukaisille raiteille.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Koska nyt en jaksa lukea vaan kirjoitan, niin huorahan ihan validi huuto, jos se on tarkoitettu vaikka seuraloikkarille, mutta jos sitä on huudettu naapuriseuran naispuolisille katsojille tai tanssitytöille niin voi istua vaikka Torspoon.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
@Spine on hieman eri asia huutaa huoraa olohuoneessa kuin tuhansien ihmisten keskellä jäähallissa kun vieressä voi olla ihminen, joka on kuullut sitä elämässä ihan tarpeeksi ja jolle aihe voi olla arka. Mutta antaa olla, en ole tullut tänne puhumaan huorista vaan Liigan kannattajatoiminnasta.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
@Spine on hieman eri asia huutaa huoraa olohuoneessa kuin tuhansien ihmisten keskellä jäähallissa kun vieressä voi olla ihminen, joka on kuullut sitä elämässä ihan tarpeeksi ja jolle aihe voi olla arka. Mutta antaa olla, en ole tullut tänne puhumaan huorista vaan Liigan kannattajatoiminnasta.

Ihan varmuuden vuoksi nyt, että viestini oli täysin sarkasmia. Viittasin siihen miten joidenkin Ilves-fanien mukaan nuo huudot eivät olleet tarkoitettu kenellekkään ja huudeltiin ihan muuten vain.

Mutta joo. Jätetään tämä aihe tähän!
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Koska nyt en jaksa lukea vaan kirjoitan, niin huorahan ihan validi huuto, jos se on tarkoitettu vaikka seuraloikkarille, mutta jos sitä on huudettu naapuriseuran naispuolisille katsojille tai tanssitytöille niin voi istua vaikka Torspoon.

Ehdottomasti samaa mieltä. Meilläkin duunissa yks Pena vaihtoi just työpaikkaa, niin tottakai me oltiin sitten viimeisenä päivänä parkkipaikalla rytmikkääksi taputtaen haukkumassa Penaa huoraksi. Koska se jos mikä on validia.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Juu ja itsehän olen edelleen tuominnut pommien heittäjät. Ilves-"kannattajat" vain jatkavat siitä mihin keväällä jäivät.
Niin minäkin tuomitsin huorittelut.

Foorumilla tepsikannattajat vain jatkavat siitä mihin keväällä jäivät. Trollailuun ja kusipäisyyteen. Mikä toki sinänsä ei yllätä.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Foorumilla tepsikannattajat vain jatkavat siitä mihin keväällä jäivät. Trollailuun ja kusipäisyyteen. Mikä toki sinänsä ei yllätä.

Ilveskannattajien toiminnassa ei toisaalta myöskään yllätä enää mikään, on huorahuutoja, lavastusyrityksiä katsomossa ja kolikoiden ja muun irtoroinan jäälle heittelyä välierissä. Bravo!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös