Liigan kannattajatoiminta 2014–2015 – jatkaako kannattajakulttuuri edistymistään?

  • 171 943
  • 524

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Täytyykin muistaa tuo hellyttävä lempinimi "pedofiili" Sport-kannattajalle, joka saapuu Tampereelle katsomaan peliä jälkikasvunsa kanssa.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Hyi helvetti, mitä touhua. Jokeri-faneista päästiin ja saatiin Sport-fanien muodossa jotain kuvottavampaa tilalle. Tuo, että kahden lapsensa kanssa otteluun saapuvaa miestä aletaan haukkua pedofiiliksi lasten kuullen hakee kuvottavuudessaan vertaistaan. Lieventävä asianhaara saattaa toki olla se, että vaasalaiset haukkujat ovat itse todennäköisesti saaneet alkunsa äitinsä ja isoisänsä insestisestä suhteesta ja pitävät tuon kaltaista perhetaustaa normaalina. Mutta pitäkää pliis nuo jutut oman porukkanne sisäisinä.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Joo, meneehän tuo yksittäisenä tapauksena aivan totaalisen överin puolelle. Sakkoa, sakkoa, saatana!
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
Klamydiaveskujuntit, jotka tietää mikä on pimppi, pedofiili, isänmaa ja Kokkola on taas vähän huudellut.Vittumainen tilanne ko. faijalle, kun lasten kanssa ei viitsi paljoa provosoitua. No can do...Onnittelut kabinettinousijoille avausvoitosta
 

meiji

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos nyt ei tehdä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä vielä? Tulikohan kyseessä ollut väitetty "ilmaus" jalkapallokatsomoiden kautta, jossa tosiaan yksi TPS-kannattaja kyseisestä asiasta kärähti? Ainakin jalkapallossa sekä helsinkiläiset, että vaasalaiset ovat ymmärtääkseni tästä turkulaisille vi*tuilleet menneillä kausilla.

Linkki FF2:n keskusteluun aiheesta:
Inter vs TPS, TPS vs Inter - Sivu 117 - FutisForum2

Edit: En siis tiedä kuinka paljon samoja henkilöitä pyörii turussa ja vaasassa molemmissa kannattajaporukoissa.
Edit 2: Mutta toisaalta tuomittavaa joka tapauksessa, en todellakaan puolustele vaasalaisten käytöstä, jos tapahtumat kulkivat noin yksiselitteisesti mitä IS väittää.
 
Viimeksi muokattu:

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jaahas. Edellinen kosketus vaasalaiskannattajiin on kevään 2005 "Kasper Kenig - Huora, Huora!" -kannatushuudot. Kehitystä ei ilmeisesti ole tapahtunut yhtään.
 
Viimeksi muokattu:

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Huomaa kyllä tässä ketjussa, että yksi on joukostamme poissa, sillä kukaan ei ole vielä ratsastanut paikalle arvostelemaan median liian pientä huomiota!

Mestiksen fanit tuntevat Sportin faniporukkaa paremmin, mutta itse olin viime vuonna katsomassa HCK-Sport ottelua paikanpäällä, ja jos jossain Keravan pikkuhallissa on valvomassa siviilipukuisia miekkataksimiehiä, niin ei tällainen liene yllättävää!
 

mrkrw

Jäsen
Mestiksen fanit tuntevat Sportin faniporukkaa paremmin, mutta itse olin viime vuonna katsomassa HCK-Sport ottelua paikanpäällä, ja jos jossain Keravan pikkuhallissa on valvomassa siviilipukuisia miekkataksimiehiä, niin ei tällainen liene yllättävää!

Olin pari vuotta sitten Vaasassa katsomassa turnausta, jossa pelasi Sport, TUTO, KooKoo ja Jukurit. Istuin katsomassa TUTO - KooKoo peliä kahden kouvolalaisen kanssa. Kaikilla meillä oli omiemme huivit kaulassa. Istuimme suht lähellä Sportin fanikatsomoa, ja kun sinne alkoi valua porukkaa, niin alkoi keskisormet heilua ja kaikenlainen huutelu meitä kolmea rauhassa ottelua katsovaa kohtaan.
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Poiketaan nyt aiheesta, mutta tämän päiväinen tifo on nähtävissä tuolta: http://static.iltalehti.fi/smliiga/sport11309SH_sm.jpg

Hienon näköistä, mutta paskan maku suussa tätä katselee. Mun mielestä teko on äärimmäisen loukkaava, sillä pedofilia on tekona yksi sairaimmista asioista mitä voi olla. Ja tämä huudon kohteena ollut henkilö oli vielä lasten kanssa pelissä! Ymmärrän, että varmasti lähes kaikki vaasalaisetkin tuomitsevat tämän pedofiilihuutelijan, mutta tämä leimaa koko kannattajakuntaa. Liiga-avaus olisi voitu tyylikkäämminkin hoitaa. Tsemppiä muille paitsi tälle huutelijalle jatkoon.
 

1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat
Hienon näköistä, mutta paskan maku suussa tätä katselee. Mun mielestä teko on äärimmäisen loukkaava, sillä pedofilia on tekona yksi sairaimmista asioista mitä voi olla. Ja tämä huudon kohteena ollut henkilö oli vielä lasten kanssa pelissä! Ymmärrän, että varmasti lähes kaikki vaasalaisetkin tuomitsevat tämän pedofiilihuutelijan, mutta tämä leimaa koko kannattajakuntaa. Liiga-avaus olisi voitu tyylikkäämminkin hoitaa. Tsemppiä muille paitsi tälle huutelijalle jatkoon.

Meneppäs lukemaan sitä otteluketjua ennenkun edes aloitat. Ymmärrän hyvin mitä paskaa Jokerikannattajat sai vuodesta toiseen niskaan vaikka asioita tehtiin selvästi paremmin kuin muualla.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lappeenrannassa:
Hienoa rauman bojat!! Loistavaa fanitoimintaa vierashallissa. Huudelkaa vaan naisia huoriks ja lähtekää heittelemään muiden juomia! Tervetuloa uudestaan :)
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Meneppäs lukemaan sitä otteluketjua ennenkun edes aloitat. Ymmärrän hyvin mitä paskaa Jokerikannattajat sai vuodesta toiseen niskaan vaikka asioita tehtiin selvästi paremmin kuin muualla.

Tuossa ketjussa kaksi vaasalaista kirjoittajaa kirjoitti, että ei se ollut samassa päädyssä. Jos näin on, niin se korjaa sen tilanteen osittain. Oli siellä silti nimitelty pedofiileiksi jotain, jonka myös toinen kirjoittajista kirjoitti. Ihmisten mielikuvissa valitettavan usein yksikin idiootti saattaa leimata ison joukon. Minä toivon Sportin muille faneille oikein hyviä hetkiä liigassa.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viime kaudella näille kannattajatoiminnan lieveilmiöille taisi olla ihan oma ketjunsa. Liekö siirretty varotoimenpiteenä KHL-osioon vai lakkautettu tarpeettomana nyt kun mustahattuiset cowboyt ratsastavat idän aroilla.
 

1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat
Tuossa ketjussa kaksi vaasalaista kirjoittajaa kirjoitti, että ei se ollut samassa päädyssä. Jos näin on, niin se korjaa sen tilanteen osittain. Oli siellä silti nimitelty pedofiileiksi jotain, jonka myös toinen kirjoittajista kirjoitti. Ihmisten mielikuvissa valitettavan usein yksikin idiootti saattaa leimata ison joukon. Minä toivon Sportin muille faneille oikein hyviä hetkiä liigassa.
Joo meni pointti taas ohi. Mutta tuollehan on pitkät perinteet jalkapallon puolelta?

Ja taustalla on tuo 8vs1 tilanne, josta voit lukea lisää. Ihan miten vaan.
 
Viimeksi muokattu:

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo meni pointti taas ohi. Mutta tuollehan on pitkät perinteet jalkapallon puolelta?

Ja taustalla on tuo 8vs1 tilanne, josta voit lukea lisää. Ihan miten vaan.

En tiedä miten nyt jalkapallo liittyy asiaan. Nostin asian alunperin esille pedofiilihuutelun takia. Minulle on ihan sama, mistä tämä juontaa juurensa. En lukenut sen enempää mitään 8vs1-tilanteesta. Ilmeisesti kahdeksan henkilöä mukiloi yhden? Perseestähän se tottakai on. Mutta en kannata silti tällaista huutelua.
 

Emiiri#41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Käsittääkseni kyseessä ei ollut ***** varsinaisia kannattajia, vaan jotain urpoja joille ei ***** kannattaminen ole pääasia. Lienevätköhän edes missään vaiheessa olleet kannattajapäädyssä.
Muokkaus minun...Joukkueen nimi vaihdettu tähtiin...tilalle saa liittää haluamansa joukkueen ja kappas :D Tuli hieman Nykäs-Matin tavoin "bon voyage -tunne" kun luki tuota kommenttia...kuinkahan monta kertaa asioita on tälläkin palstalla maalattu mustasta valkoiseksi juuri identtisellä perustelulla...?? Ei "ne oo meidän vakikannattajia, ei me edes tiedetä ketä nuo ovat..."
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Ok. Antaa toki perspektiiviä kyseiselle tapaukselle.

Futisfoorumi ei ole mikään keskustelupaikka, vaan puhdasta provoa ja hakamussuttelua. Moderointi siellä on olematonta ja se näkyy viestien tasossa.
 

Kennel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muokkaus minun...Joukkueen nimi vaihdettu tähtiin...tilalle saa liittää haluamansa joukkueen ja kappas :D Tuli hieman Nykäs-Matin tavoin "bon voyage -tunne" kun luki tuota kommenttia...kuinkahan monta kertaa asioita on tälläkin palstalla maalattu mustasta valkoiseksi juuri identtisellä perustelulla...?? Ei "ne oo meidän vakikannattajia, ei me edes tiedetä ketä nuo ovat..."
Vastaavasti, kuinka usein tyhmät janarit yhdistävät jokaisen häiriökäyttäytymisen ja huhupuheen järjestäytyneeseen kannatustoimintaan?
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.84
  • 3.85
  • 3.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös