Mestiksen fanit tuntevat Sportin faniporukkaa paremmin, mutta itse olin viime vuonna katsomassa HCK-Sport ottelua paikanpäällä, ja jos jossain Keravan pikkuhallissa on valvomassa siviilipukuisia miekkataksimiehiä, niin ei tällainen liene yllättävää!
Poiketaan nyt aiheesta, mutta tämän päiväinen tifo on nähtävissä tuolta: http://static.iltalehti.fi/smliiga/sport11309SH_sm.jpg
Hienon näköistä, mutta paskan maku suussa tätä katselee. Mun mielestä teko on äärimmäisen loukkaava, sillä pedofilia on tekona yksi sairaimmista asioista mitä voi olla. Ja tämä huudon kohteena ollut henkilö oli vielä lasten kanssa pelissä! Ymmärrän, että varmasti lähes kaikki vaasalaisetkin tuomitsevat tämän pedofiilihuutelijan, mutta tämä leimaa koko kannattajakuntaa. Liiga-avaus olisi voitu tyylikkäämminkin hoitaa. Tsemppiä muille paitsi tälle huutelijalle jatkoon.
Hienoa rauman bojat!! Loistavaa fanitoimintaa vierashallissa. Huudelkaa vaan naisia huoriks ja lähtekää heittelemään muiden juomia! Tervetuloa uudestaan :)
Meneppäs lukemaan sitä otteluketjua ennenkun edes aloitat. Ymmärrän hyvin mitä paskaa Jokerikannattajat sai vuodesta toiseen niskaan vaikka asioita tehtiin selvästi paremmin kuin muualla.
Joo meni pointti taas ohi. Mutta tuollehan on pitkät perinteet jalkapallon puolelta?Tuossa ketjussa kaksi vaasalaista kirjoittajaa kirjoitti, että ei se ollut samassa päädyssä. Jos näin on, niin se korjaa sen tilanteen osittain. Oli siellä silti nimitelty pedofiileiksi jotain, jonka myös toinen kirjoittajista kirjoitti. Ihmisten mielikuvissa valitettavan usein yksikin idiootti saattaa leimata ison joukon. Minä toivon Sportin muille faneille oikein hyviä hetkiä liigassa.
Joo meni pointti taas ohi. Mutta tuollehan on pitkät perinteet jalkapallon puolelta?
Ja taustalla on tuo 8vs1 tilanne, josta voit lukea lisää. Ihan miten vaan.
En tiedä miten nyt jalkapallo liittyy asiaan.
Muokkaus minun...Joukkueen nimi vaihdettu tähtiin...tilalle saa liittää haluamansa joukkueen ja kappas :D Tuli hieman Nykäs-Matin tavoin "bon voyage -tunne" kun luki tuota kommenttia...kuinkahan monta kertaa asioita on tälläkin palstalla maalattu mustasta valkoiseksi juuri identtisellä perustelulla...?? Ei "ne oo meidän vakikannattajia, ei me edes tiedetä ketä nuo ovat..."Käsittääkseni kyseessä ei ollut ***** varsinaisia kannattajia, vaan jotain urpoja joille ei ***** kannattaminen ole pääasia. Lienevätköhän edes missään vaiheessa olleet kannattajapäädyssä.
http://keskustelu.jatkoaika.com/threads/la-13-9-2014-sport-tps.59492/page-3#post-5519276
ja sitten tuo
http://keskustelu.jatkoaika.com/threads/liigan-kannattajatoiminta-2014–2015-–-jatkaako-kannattajakulttuuri-edistymistään.59169/page-7#post-5519129
Ei tuosta ennen ole valitettu. Miksei kukaan ole vielä loukkaantunut Nummelinille osoitetuista huudoista?
Vastaavasti, kuinka usein tyhmät janarit yhdistävät jokaisen häiriökäyttäytymisen ja huhupuheen järjestäytyneeseen kannatustoimintaan?Muokkaus minun...Joukkueen nimi vaihdettu tähtiin...tilalle saa liittää haluamansa joukkueen ja kappas :D Tuli hieman Nykäs-Matin tavoin "bon voyage -tunne" kun luki tuota kommenttia...kuinkahan monta kertaa asioita on tälläkin palstalla maalattu mustasta valkoiseksi juuri identtisellä perustelulla...?? Ei "ne oo meidän vakikannattajia, ei me edes tiedetä ketä nuo ovat..."