Vielä tulee se päivä kun seisomakatsomot kielletään, sitä päivää itse ainakin odotan.
Sä olet kyllä tyhmä jätkä. Ei herranjumala.
Vielä tulee se päivä kun seisomakatsomot kielletään, sitä päivää itse ainakin odotan.
Jugger77 - Ennen yhteiskuljetusta voisitte käydä vaikkapa kimpassa mäkkärissä syömässä ja elokuvissa. Sen jälkeen olisikin hyvä mieli lähteä yhdessä yhteiskuljetukselle. Paluumatkalla todennäköisesti toisella ryhmällä on hauskempaa kuin toisella.
Ideana hyvä mutta kun yhtään aivosolua laittaa liikkeelle niin voidaan todeta että ei järjen hiventäkään laittaa samaan bussiin eri jengien kannattajia.
Olen minäkin aikuinen ihminen (vaikkakin nuori sellainen) käyn töissä ja opiskelen yms. enkä jaksa käyttää energiaani varsinaiseen vastustajan vihaamiseen. Tykkään itsekkin lauantai peleissä ottaa erätauolla juoman tai kaksi vastustajan kannattajien kanssa ja heitellä pikku provoo riippuen tietenkin henkilöistöä itsestään. MUTTA silloin kun lähdetään vierasreissulle ei tarkoituksena ole vain mennä paikanpäälle kattoon peliä ja istua bussissa vaan tarkoituksena on luoda yhteisöllisyyden tunne jokaisen matkustavan kanssa ja pitää sen yhteisön kautta porukassa hauskaa. Suurin yhdistävä tekijä joka jo bussimatkalla yhteisöllisyyden tunteen tuo on rakkaus OMAA seuraa kohtaan ja niihin bileisiin ei vaan mahdu toinen kannattajaporukka. Sanokaa vaikka itsekkääksi kakaraksi hiekkalaatikolla mutta itse en vierasmatkoilla kaipaa puolikasta bussia vastustajan ukkoja syömään tunnelmaa, enkä jaksaisi viettää koko päivää ns. "vihollisleirin" kanssa vaikka sosiaalinen ja ulospäinsuuntautuva persoona olenkin.Mä olen jo aikuinen ihminen ja uskon siihen, että kannattaa voi täysillä ja silti olla kunnioittava ja asiallinen. Jopa humalassa. Tiedän etteivät kaikki siihen pysty. Sen tämä foorumikin jo todistaa. Toisaalta itselläni on vain positiivisia kokemuksia muiden joukkuiden kannattajien kohtaamisesta. Varmaan omankin käytökseni ansiosta. No ehkäpä tätä ideaa voisi joskus viritellä pienellä ja valikoidulla porukalla.
Täytyy todellakin toivoa, että Kouvola yllättää positiivisesti. Vaasa oli lopulta aivan täydellinen floppi ekalla kaudella. Ehkä ennakkoon oli sitten kuitenkin liian kovat odotukset. Toinen kausihan se monesti on se vaikein, kaikilla mittareilla, mutta toivon että Vaasassa mennään eteenpäin niin pelillisesti kuin fanienkin osalta.Tulevalle liigakaudelle saadaan mukavasti kannattajapuolellekin uutta väriä kun KooKoo nousee liigakartalle. Vaikka Kouvolassa ei likimainkaan Vaasan tasolle vielä kurkoteta niin monen joukkueen kannattajat tulevat yllättymään miten Divarista voi taas nousta tällainen kannattajakulttuuri pöhöttyneiden, perinteisten liigaseurojen kannattajien rinnalle ja ohi.
Suomessa kumminkin huipputasoa.Vaasa oli lopulta aivan täydellinen floppi ekalla kaudella.
Suomessa kumminkin huipputasoa.
Vaasa & Espoo
.
.
.
muut.
Pisti silmään kyllä se että viimekaudella tifoilujen määrä on siellä päässä ollut yllättävän runsaslukuista. 6kpl videolta laskettuna. Muutenkin aika karnevaalimeininkiä lippujen kanssa. Peukaloa ylöspäin.Pian on aika avata uusi ketju uudelle kaudelle, mutta vielä voi huomiohuorata menneen kauden muistoilla: Blueskannattajien kausivideo 2014-2015 YouTubessa
Täh? Voisitko hieman avata, että minkä lajin kannattajista mahtaa olla kyse?
Pian on aika avata uusi ketju uudelle kaudelle, mutta vielä voi huomiohuorata menneen kauden muistoilla: Blueskannattajien kausivideo 2014-2015 YouTubessa
Kyllähän sinne se reilut 1000 varmaan menee yhteensä ja tuskin sinne hirveämmin on myyty kausareitakaan. Kouvolassa on jo seurajohdon linjaus, että vieraskannattajia halutaan reilusti, koska Kouvola on lähellä suurinta osaa joukkueista ja jäähalli on kuitenkin yksi suurimmista.Tuossa kun silmäili sarjanousijan sivuja, niin pisti tällainen silmään.
Tuntuisi, että voisi tuolla saralla olla fasiliteetit kunnossa. Aina toki hienompaa kun olisi vielä munaa sijoittaa kannattajat suoraan keskilohkoon eikä lähteä laidasta kasvattamaan, mutta joka tapauksessa hienoa että tarvittaessa koko pääty olisi irroitettavissa vieraskannattajille. Osaako joku heittää arviota kapasiteetista koko päädyn osalta, että mitä tuonne voisi mahtua? Suuremmillekin matkoille Kouvola näyttäisi olevan ainakin tuon perusteella yksi otollisimmista kohteista.
Kouvola on lähellä suurinta osaa joukkueista
...Ei se Ilvestä, Tapparaa, KalPaa, Lukkoa, Ässiä, TPS:ää, Sportia ja Kärppiä lähellä ole ainakaan.
No montako bussia saatte matkaan?...
Tampereelta on yksi kusenluikatus loppupeleissä Kouvolaan, eikä Turun reissuillekin on voinnut lähteä arkisin helposti vähän ennen kolmea ja kerennyt hyvin hallille. Siitä jää nyt sitten Pori, Rauma, Vaasa, Kuopio ja Oulu jäljelle voi harmi.
Ainakin Kouvolasta on todennäköisesti megamatkaa luvassa Tampereelle ja Ilves on luvannut ainakin meille "niin paljon lippuja kuin haluatte."