niin? Ilmaisin oman näkökantani klipin tutkailun jälkeen (olenkin näköjään ainoa joka puoltaa tuomiota). itse tulkitsen videon perusteella, että Ristolainen ottaa vauhtia taklatakseen Mäkeä. tulkintoja ja mielipiteitä on toki useita ja jokaisella olkoon omansa, enkä todellakaan edusta SM-liigan/Finhockeyn virallista mielipidettä, mutta itse olisin toiminut juurikin näin
Minulla voi olla värilasit, mutta niiden takaa vähän masentaa jos linja on tämä.
edit. Ja viittaan edelliseen viestiini tähän ketjuun, jossa lähinnä puolustin tuomareita. Olen pitkään ajatellut, että tuomareiden lynkkaaminen saa naurettavia ulottuvuuksia. Kuitenkin viime aikoina tuntuu tapahtuneen harvinaisen paljon harvinaisen isoja virheitä. Tämä nyt oli pientä siinä saagassa.
Mutta kuten sanottua, ehkä tässä ovat syynä vain värilasit ja hukkukoon minunkin valitukseni puolueellisuuden ja ymmärtämättömyyden loputtomaan kaivoon.
Pahoittelen, että tartuin kommenttiisi noin henkilöönkäyvästi, mutta kuohahti. Kunpa voisin sanoa, että syynä oli tappiopelin jälkeinen syvä ketutus, mutta sellaista en valitettavasti ainakaan itse tunnista omista tunnelmistani. Enemmän huolestuttaa suunta, johon peli on menossa jos normaalia taklaamista ei sallita tuotakaan vähää.