Molemmille olisi minun mielestä riittänyt 5 min. Pakkohan tuon tuomion oli johtua siitä, että Abt tiputti toisen hanskan ja riisui Raskilta kypärän. Olisi silti riittänyt 5 min tuosta, jos minulta olisi kysytty.
Selostaja kertoi vain tuon tulkinnan, mutta ei se ole varmaa oliko tuo just se syy minkä takia Abt lensi ulos ja Rask ei. Toki voi olla, että tuomarit tulkitsivat tilanteen noin = väärin. Tai sitten se oli tuo, että tiputti hanskan ja riisui vastapuolen kypärän.Selostaja kertoi juuri että tulkinta nykyään on niin, että mikäli toinen osapuoli katsotaan passiiviseksi ja haluttomaksi tappelemaan niin saa vain 5min.
Tämän perusteella Rask ei lentänyt ulos ja Abt lensi.
Ei vittu mitä komediaa :D
Selostaja kertoi vain tuon tulkinnan, mutta ei se ole varmaa oliko tuo just se syy minkä takia Abt lensi ulos ja Rask ei. Toki voi olla, että tuomarit tulkitsivat tilanteen noin = väärin. Tai sitten se oli tuo, että tiputti hanskan ja riisui vastapuolen kypärän.
Niin sanoi, mutta tuskin Waheeb on pääsdyt tuota itse tuomareilta vielä tarkistamaan, että minkä vuoksi näin?Ainakin minun mielestäni selostaja tuohon perään sanoi että tämän perusteella katsottiin tilanne noin. En jaksa kelailla taakse päin ja tarkistaa kuitenkaan.
Niin sanoi, mutta tuskin Waheeb on pääsdyt tuota itse tuomareilta vielä tarkistamaan, että minkä vuoksi näin?
Ohhoh, onpas kyllä aivan totaalista paskaa tuollainen kun äijä menee omalta alueelta vaihtoon ja samaan aikaan toinen on jo keskellä keskialuetta ei tuossa kyllä voi puolustava joukkue tehdä mitään jos tuomaritkin nukahtaaPelicans yritti viime kaudella kaksi kertaa tuota HIFK:in 4-5 voittomaalikuviota viime kaudella. Kummallakin kerralla väärä vaihto. Nyt kun isot pojat tekivät, niin liiga pistää Instaan ja Joren nauramaan päälle "harjoiteltua kuviota".
Varmaan kivat fiilikset Raumalla.
Pelicans yritti viime kaudella kaksi kertaa tuota HIFK:in 4-5 voittomaalikuviota viime kaudella. Kummallakin kerralla väärä vaihto. Nyt kun isot pojat tekivät, niin liiga pistää Instaan ja Joren nauramaan päälle "harjoiteltua kuviota".
Varmaan kivat fiilikset Raumalla.
Muka? Ja ei saada. Ihan vain hieman eri peliin tuli se moka.Ehkä tämän tilanteen myötä punaisten leirissä saadaan rauha sieluun siitä yhdestä keväisestä tuomarin kanssa törmäyksestä, minkä seurauksena muka tuli väärä vaihto ja Karjalainen nokikkain veskarin kanssa. Toiset käyttää nämä syyskuussa Raumalla ja toiset vähän erilaisissa tilanteissa.
Lehterän SaiPa pelasi myös ainakin Ahti Oksasen jokusen kerran maalintekoon näin. Silloin joku kerta joku iltapäivälehti tekikin sellaisen perinteisen "nerokas temppu" -"uutisen".Jonnet ei muista, Tapparahan tuota käytti menestyksekkäästi 3vs3-jatkoaikojen alkuaikoina. Oliko Jasu, joka voitti aloituksen, puikkasi vaihtoon ja taisi olla Peltola joka karkasi vaihtoaition toisesta päästä pakkien taa.
Ei noissa minkään vaihtoalueiden tai vastaavien kanssa ole mitään tekemistä
Siis tää ei ole väärä vaihto?
Sääntökirjan mukaan on. Nykyisen linjan mukaan ei. Ei tainnut Lukoltakaan yksikään protestoida tuota, ei edes se varaveskari joka aikaisemmin kävi hiilenä.