Haluaisin kuulla eilisen pelin tuomareiden kommentit, jos uskaltavat enää antaa sellaista. Tuskin uskaltavat...
Jätän sen tahallani huomiotta, koska on ihan selvää, että tällaista systeemiä ei ole noudatettu ikinä. Niin kauan kuin minä olen jääkiekkoa seurannut, maalit on kertonut tuomari kentällä.
Tapparan tasoitusmaali hyväksyttiin virheellisesti | Uutiset | Liiga
Liiga myöntää kotisivuillaan, että virheen teki tuomarit.
Tervetuloa nykyaikaan. Noin niikun videoiden, puheyhteyksien ja työelämän suhteen.
Videotuomarin ei siis tartte sun mielestä hoitaa hommiaan kuten on ohjeistettu, koska "ei niin ennenkään ole tehty". Toivottavasti et joudu ton asenteen kanssa työnhakuun lähitulevaisuudessa.
Paikalla olin D1- fanikatsomossa. Pelaajia oli maalin edessä ja en nähnyt maaliverkkoa kunnolla. Yleisö nousi pystyy ja pelaajat tuulettelivat niin en siinä hetkellä epäillyt mitään.Tuolla ne julkisuudessa ovat lehtien sivuissa luettavissa. Sieltä voit lukea. Olitko hallissa paikan päällä ja olitko tilanteessa varma, että maalia ei ollut syntynyt?
Tuolla ne julkisuudessa ovat lehtien sivuissa luettavissa. Sieltä voit lukea. Olitko hallissa paikan päällä ja olitko tilanteessa varma, että maalia ei ollut syntynyt?
Minä olin hallissa, ja kaverini kanssa ihmeteltiin että mitä v.. kävikö kiekko muka maalissa. Eli minä olisin mennyt puhelimeen ja tuomio olisi mennyt oikein.
Mitäs kaikkia kiireitä sillä videotuomarilla ottelun aikana on? Minun tietääkseni juurikin ainoa homma on katsella noita syntyneitä maaleja ja siitä maksetaan ihan palkkiota.
Siinä sai kyllä Nurmi ja Kemiläinen uransa helpoimmat pisteet, toivottavasti joku kävi puhumassa niille syötöt tilanteen jälkeen.
Mitäs kaikkia kiireitä sillä videotuomarilla ottelun aikana on? Minun tietääkseni juurikin ainoa homma on katsella noita syntyneitä maaleja ja siitä maksetaan ihan palkkiota.
Eli miksi "selvät maalit" katsotaan vasta "kaikessa rauhassa, kun ehditään", eikä tuomioita pysty muuttamaan? Ja miksi ylipäätään niitä vaivaudutaan sitten tarkistamaankaan, kun juna on jo mennyt?
Paljon kysellään että no miksei sitten katsota jokaista maalia erikseen videolta? Kyllähän siihen voidaan mennä, mutta oletteko te kiekonseuraajina valmis sitten odottelemaan, kun niitä kelaillaan ennen pelin jatkumista?
Ramstedt ja paitsiomaali.
Kärpät ja käsimaali Jokereita vastaan.
Pitääkö vielä jatkaa listaa? Jep, kabineteissa on päätetty, että suositaan Tapparaa.
Epäonnisia tilanteita, joissa tuomarit ovat tehneet virheitä. Tappara on näistä toki hyötynyt viime aikoina.
Taisitpa kuitenkin aloittaa. :)
Tervetuloa sinullekin työelämään ja toivotan sinulle jo etukäteen onnea, jos olet elänyt siinä luulossa, että jokainen selvä maali on tällä kaudella videolta tarkistettu ennen kuin tuomari on sen hyväksynyt pelissä. Tuolla väitteelläsi olet ainoastaan naiivi. Väittäköön liiga ihan mitä hyvänsä niin jokaista tuomarin hyväksymää maalia kentällä ei todellakaan tarkisteta samalla sekunnilla videolta varmuuden vuoksi.
Voi olla, että ohje on olemassa, mutta sitä ei todellakaan noudateta eikä ole koskaan ennenkään noudatettu. Tämän jälkeen ohjeistusta saatetaan jopa noudattaa :D
Paikalla olin D1- fanikatsomossa. Pelaajia oli maalin edessä ja en nähnyt maaliverkkoa kunnolla. Yleisö nousi pystyy ja pelaajat tuulettelivat niin en siinä hetkellä epäillyt mitään.
Siihen, miksi käytettävässä olevassa kuvamateriaalissa on niin suuri viive, en osaa sanoa, kun en ole niin hyvin perillä tekniikasta. Mutta joku tekninen syyhän se varmasti on, veikkaisin jotain liittyen kuvan pakkaamiseen ja konvertointiin. Livekuvaahan saa toki varmasti näkyviin miten haluaa, mutta uusintoja joutuu varmaan käsittelemään.
Heh, kouvolalais päätuomarikaksikko auttoi Jukureita. Kaikkea.Jukurit kiittää tästä hienosta maalista. Ei tullut ainakaan vielä ipa ohi :)
Tämän kun jättäisi hankkimatta, niin todennäköisesti niiden millipaitsioiden hinkkaaminen jäisi vähemmälle.vaihtoaitioon ruudut,
Kumpi näistä ottelun päätuomareista oli se joka näytti tilanteesta maalia maalin kulmalla?
Ilveshän voisi vaatia liigalta n. 100.000€ kovausta sääntörikkomuksesta. Varsinkin jos nuo menetetyt pisteet jättävät Ilveksen ulos sääleistä.
Pistää miettimään kuinka paljon mestarisuosikin puoleen vihellykset menevät, kun oletetaan asioita. Tämähän on inhimillistä.
Silti objektiivista tekniikkaa on apuna riittävästi. Näin ei pitäisi käydä.