Kaksi rikettä joista viheltäminen tuntuu olevan täysin sattuman varassa ovat estäminen ja poikkari. Mikä on estäminen? Tuntuu että estämisiä vihelletään NHL:ssä tosi paljon paikoista joissa meillä viheltäminen on mitä sattuu. Ainakin finaalisarjassa tuntuu että vauhdin saa (ainakin yrittää) ottaa pois tosi vapaasti kampeamalla mailakädellä maalipaikkaa lähellä olevaa pelaajaa. Ja poikkari. Mikä on poikkari? Onko sääntö eri kun ollaan maali edessä? Onko kyse jostain rajankäynnistä siitä onko kyseessä työntäminen vai lyöminen?
Vilpitön kysymys jollekin joka oikeasti tuntee säännöt kun itse olen vain ainoastaan aina ollut penkkiurheilija lätkässä. Omalla silmällä ovat kaksi alivihelletyintä ja epäloogisimmin vihellettyä virhettä liigassa.
Toinen mikä on outoa on se että viheltäminen menee eri logiikalla runkosarjassa ja pleijareissa saati sitten finaaleissa. Ok, dumari ei halua ratkaista pelejä mutta ratkaiseehan sekin jos ei päivänselviä estämisiä vihelletä.
Vilpitön kysymys jollekin joka oikeasti tuntee säännöt kun itse olen vain ainoastaan aina ollut penkkiurheilija lätkässä. Omalla silmällä ovat kaksi alivihelletyintä ja epäloogisimmin vihellettyä virhettä liigassa.
Toinen mikä on outoa on se että viheltäminen menee eri logiikalla runkosarjassa ja pleijareissa saati sitten finaaleissa. Ok, dumari ei halua ratkaista pelejä mutta ratkaiseehan sekin jos ei päivänselviä estämisiä vihelletä.