Mitä suomalainen jääkiekko hyötyisi siitä jos maan parhaat tuomarit menettäisivät työpaikkansa?Menettäisivätkin. Ja tuskinpa Arto ykkönen olisi noin montaa ukkoa noin vain kenkinyt, olisi vähän liian läpinäkyvää.
Mitä suomalainen jääkiekko hyötyisi siitä jos maan parhaat tuomarit menettäisivät työpaikkansa?Menettäisivätkin. Ja tuskinpa Arto ykkönen olisi noin montaa ukkoa noin vain kenkinyt, olisi vähän liian läpinäkyvää.
Mitä suomalainen jääkiekko hyötyisi siitä jos maan parhaat tuomarit menettäisivät työpaikkansa?
Vaikka se tuntuu olevan kovin muodikasta haukkua tuomaritoimintaa, niin urheilu-uutisista olin illalla kuulevinani, että myös liitto olisi ollut epäilevällä kannalla, tätä tapahtumaa kohti. Kutsuttu kuullema "villiksi" tapahtumaksi. Jos näin on todellakin todettu, niin pelkkää riidan haastamistahan se olisi, jos sen jälkeen liigan tuomaripomo ottaisi täysin vastakkaisen kannan asiaan. Eli pitäisikö tässä nyt odotella rauhassa ja kivitetään vasta sitten, kun kaikki faktat on pöydällä.
Nelonen Pro @NelonenPro 3 t3 tuntia sitten
Illan liigalähetyksessä vieraana heti alussa #Liiga kilpailutoimenjohtaja Arto I. Järvelä. #nelonenpro #ruutu klo. 18.00 alkaen.
Samalla logiikalla jokainen liitonalainen henkilö voi osallistua ainoastaan liiton järjestämiin tapahtumiin. Esimerkiksi junnu ei voi mennä paikallisen taitoluisteluseuran harjoituksiin kehittämään luisteluaan koska tapahtuma on "villi".
Arto jauhamassa paskaa Pro 2:n lähetyksessä.
Tulee vaan tästä mieleen, että onkohan Arton saunaseuruetta ollut "opissa" ja kohta ohjeistetaan porukkaa "uusilla, muka itse keksityillä asioilla", jotta voidaan hyvillä mielin sitten kiillotella omaa nimikylttiä?Siis ei käy, koska ei ollut meidän idea, ja änärituomari kolmannessa polvessa voisi hyvin puhua jotain, mikä on fiksumpaa kuin mitä itse olisi kekattu.
Eikä aikaakaan... tosin uuttakin sävyä on nyt seassa.Tulee vaan tästä mieleen, että onkohan Arton saunaseuruetta ollut "opissa" ja kohta ohjeistetaan porukkaa "uusilla, muka itse keksityillä asioilla", jotta voidaan hyvillä mielin sitten kiillotella omaa nimikylttiä?
Favorin-Salonen on kaksikkona jo lähtökohtaisesti niin vastenmielinen ja surkea, että oikein hirvittää! Pekka Virta taas on Kahvakorven ohella pahin tuomareille valittaja. Tuomareilla pitäisi olla enemmän munaa pistää tällaiset Virran ja Kahvakorven tapaiset penkkituomarit ulos pelistä!Jokainen saa itse arvioida yläpuolisesta linkistä, oliko 2 minuuttia oikea ratkaisu Virran avautumisesta jatkoajalla. Seppo Mäkelä olisi ainakin antanut penaltyn.
Eikä aikaakaan... tosin uuttakin sävyä on nyt seassa.
YLEn teksti-tv tietää sivulla 207 kertoa Mikko Pitkästä siteeraten uudesta tuomariorganisaatiosta. Silmään pistää kolmannen alasivun maininta, jossa Pitkänen puhuu Järvelästä: "Tämäntyyppisiä osaajia Suomessa ei ole montaa. Artolle on syytä löytää oikea paikka ja oikea rooli toimia suomalaisissa kiekossa".
Tuo oli kukkasin puhuttua mediasiistiä koodikieltä. Suomeksi sanottuna tuo tarkoittaa, että "nyt Arto jumaliste se kuviokellunta saa riittää".
Edit. Täällä lisää Ylen juttua. Kyllä Arto laitetaan nyt sivuun.
En kyllä ymmärrä miten Mestiksen huonoin tuomari voi viheltää Liigaakin. Tuolla on selvästi jotain Vaasalaisia vastaan ja saa kuulla ansaitusti yleisöltä paljon paskaa. Linja oli tänään aika erikoinen, mutta onneksi se oli sama molemmille. Ilmeisesti kokivat parhaimmaksi vaihtoehdoksi olla viheltämättä, koska eivät olisi kestäneet yleisön painetta.Jouni Saukkonen. Mitäs muut tykkää tästä kaverista?