Millä perusteella KalPa olisi ennakkosuosikki? Vain silläkö että pelaa SM-liigaa?Eddie kirjoitti:Mielipide asioitahan nämä ovat, mutta minä olen kyllä sitä mieltä, että jos Kalpa, Jukurit ja Sport pelaisivat kaksinkertaisen karsintasarjan jo tänä keväänä niin sarja olisi äärimmäisen tasainen. Kalpa olisi toki ennakkosuosikki, mutta ei millään muotoa ylivoimainen.
Kaikki jääkiekkoa enemmän seuraavat KalPan valmentaja Mika Pieniniemeä myöden ovat myöntäneet KalPan viime kauden joukkueen olleen tätä kautta kovemman. Jukurit ei kuitenkaan kärsinyt sillekkään "Staff-jengille" kuin yhden niukan tappion ja Mikkelissä Kapaset ym. nöyrtyivät jatkoajalla.
Tälle kaudelle Jukureilla on kuitenkin useimpien mielipiteiden mukaan selkeästi tasokkaampi porukka, jonka voi divarikiekkoa enemmän seuranneet helposti havaita. Voidaanpa tuo laskea myös liigapelien perusteella, joita Jukureista löytyy eniten. Itse en kuitenkaan noihin liigapelien määrän perusta juurikaan mitään. Tälle kaudelle Jukureista ja Sportista löytyvät sen verran vahvat jengit, että tuo Eddien kommentti on melkoisen heppoinen.
Toki haave karsinnoista siirtyy ensi kevääseen 2007, mutta onhan näillä haaveilla aina mukava leikkiä.