Ei pidä paikkansa. Pelaajakohtaisesti nämä menee, eikä minua saa lytättyä tuollaisen typeryksen muottiin kuin koetat ja toki moni muu aiemmin.
Pakko nyt vähän ottaa kantaa vaikka ei topicia suoraan olekaan, koska marttyyriys ei sinulle kyllä ollenkaan sovi. :D
"Typerys" on hassu sanavalinta, ja sinällään kun ei itselläni ole sinua vastaan mitään niin en suostuisi tätä itse käyttämään enkä usko että muutkaan sinusta täällä niin toteaisi. Sanoisin kuitenkin, että kyllä sinulla tietynlainen signature-toiminta on läsnä jatkuvasti, halusit sitä tai et. Kärpät on kovin ikinä missään, Kärppien kasvatit, valmentajat ja pelaajat ovat sitä myös kunnes lähtevät Kärpistä mistä tahansa syystä (jolloin saatat korjata mielipidettäsi, juuri kuten lainaamasi kirjoittaja kuvasi).
En ole tätä keskustelua nyt pitkään aikaan lukenut, mutta eikö ollut niin ettei sinun pitänyt voimasuhteisiin ottaa kantaa Jatkoajan puolella ollenkaan vaan ainoastaan siellä Kiekko-Ankassa vai mikä se nyt oli? Mikä sai mielen muuttumaan?
Viime kevättalvella ennakoin Kokon siirtyessä Pelicansiin, että Kokko on pudotuspelien paras maalivahti. En kirjoittanut kuten sinä väität, että Kärpistä lähtenyt pelaaja olisi mielestäni väistämättä löysä, myrkyttäjä tai jotain muuta negatiivista. Jos aidosti on lukenut kirjoituksiani ja mielipiteitäni, voi huomata, että niiden perustana on rehellisyys ja aitous. jopa yli Kärppien.
Kokko on Kärppien junioreita, joten on pelaajana huono esimerkki. Itse asiassa se että valitsit Kokon tässä itse, on puolestaan sinun toiminnastasi tyypillinen esimerkki, eli siis textbook McTorsoa.
Itse tykkään värinästä ja actionista, joten sen pohjalta arvostan sitä että sinä tänne kirjoittelet. Aina pieni provo on mahdollinen (jopa todennäköinen) ja porukka liittoutuu sinua vastaan jne. Kerta toisensa jälkeen. Se on viihdyttävää. Uskon etten ole yksin siinä, että se arvostus nimimerkkiäsi kohtaan nimenomaan johtuu yksinomaan tästä, toisaalta mitä väliä mistä se lopulta kumpuaa. Asiantuntemus ja perehtyneisyys on kaikkien muiden kuin Kärppien osalta sitten taas vähän puutteellista ja sellaista että halutaan osoittaa että ikään kuin sitä olisi, mutta sitten on luonnehdinnat ja taustatyöt aikalailla reikäisiä välillä. Mutta ei haittaa - tulta munille vaan jatkossakin, koska tämä vastakkainasettelu tuo Jatkoaikaan niin paljon viihdettä omasta mielestäni.
Oma rakas TPS:ni antaa ensimmäisen liigakuukauden osalta voimasuhteissa todella paljon tasoitusta muille kun kärkihyökkääjistä melkeinpä ne terävimmän kärjen ukot ovat sivussa week-to-week. Lisäksi riesana viime kaudella ollut tehottomuus on vaivannut taas viime matseissa. Saas nähdä miten paljon takamatkaa tästä aiheutuu, mutta veikkaanpa että top 6 tekee todella tiukkaa Tepsille tulevalla kaudella tästä johtuen.
Viime päivien vääntöihin sen verran vielä, että tuo Kärppien uusi ykkönen on totta vie pelottava. Mikäli paikalliset sanovat että kemiat ovat harkkamatseissa löytyneet niin kyllä itsekin uskon että puhutaan kauden yhdestä kovimmista ketjuista. Ylipäätään Kärpät on tulevalla kaudella omissa papereissa aika lailla Tapparan ohella ainoa mestarisuosikki. Niin paljon on huikeita ukkoja sinne ostettu. Sinänsä @McTorso:lla voi olla hyvä vuosi arvionsa osalta tulossa.