Kyllä osuu. Tein alkuun laskelmat väärin ja skaalasin 1530 pisteen mukaan. Tuossa vaiheessa en enää ennättänyt tehdä uutta skaalausta. Näin ollen laskin verrannolla tuosta 1530 pisteestä 1440 pisteen mukaisen joukkueiden pisteytyksen. Eli kyllä siellä on 1440 pistettä jaettu 16 joukkueen kesken. Tosin ei ihan sillä tavalla kuin oli alkujaan tarkoitus. Ihan tyytyväinen olen kuitenkin tuohon. Sarjan hännän ja kärjen ero makuuni ehkä liian kapeaksi, mutta katsotaan rauhassa, kuinka lopulta osuu.Olen yrittänyt tarkkailla, osuuko pisteodottama yksiin eli kaikkien kokonaispistemääräksi pitäisi tulla 1440, koska runkosarjan aikana pelataan 480 ottelua.
Olen samaa mieltä siitä, että tekstini Tapparasta on varsin osuva. Huolella sen tein. Ymmärrän, että näet Hallikaisen olevan paremmin asian päällä. Hän kuitenkin naputti Tapparalle 125 pistettä, kun minä vain 115.Ei minulla tuohon ankan ennakkoon ole hirveästi moittimista muuta kuin perinteiseen tapaan Torson antamat numerot. Tuo toinen kirjoittaja vaikutti olevan paremmin asian päällä.
Ja Ilves 2 ja Kärpät 1. Myös vesi on märkää.Yritän vähän pehmentää tulevaa järkytystänne tälläsellä tiedolla, että McTorson arviossa Tappara jää Kärppien taakse. Päivän muissa uutisissa Petteri Orpon hallitusta arvosteltiin ja sähköpotkulaudoilla törttöiltiin.
On tässä vielä se mahdollisuus, että Hallikaisen Ilvekselle ennustamat pisteet ovat niin paljon suuremmat kuin Torson, että nostavat Ilveksen ykköseksi. Merkittävä 10 pisteen ennustusero oli jo Tapparallakin. Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua..:) Itse en Ilvestä ykköseksi laittaisi, kärjen tuntumaan kyllä.Ja Ilves 2 ja Kärpät 1. Myös vesi on märkää.
Tuon arvion kahden eri kirjoittajan ero kiteytyy kummaltakin irrotettuun yhteen virkkeeseen:Ei minulla tuohon ankan ennakkoon ole hirveästi moittimista muuta kuin perinteiseen tapaan Torson antamat numerot. Tuo toinen kirjoittaja vaikutti olevan paremmin asian päällä.
Toki Hallikainen kirjoitti juuri ennen tuota sinun tekemää lainausta näin:”Joose Antonen ja Aleksi Mustonen Tapparassa? Loppuiko minulta lääkkeet vai olenko syönyt hassuja sieniä? Mustosella ei taso meinannut riittää viime kaudella HPK:ssa. Antosen nimi löytyy Liigakiekon ABC:stä selitteenä termille flegmaatikko. ”Tuon arvion kahden eri kirjoittajan ero kiteytyy kummaltakin irrotettuun yhteen virkkeeseen:
"Moisten hylkiöiden palkkaaminen pätkätyöläisiksi kertoo siitä, että Tapparan joukkueenrakennus on jätetty jostain ihmeellisestä syystä kesken."
vs.
"Ei ole syytä unohtaa viime kautta ja sitä, miten hallituin ja onnistunein peliliikkein Tappara viimeisteli kokoonpanonsa kauden aikana."
Älä katkaise lainaustasi kesken kappaleen muuttaaksesi tekstin lopullista tarkoitusta.Toki Hallikainen kirjoitti juuri ennen tuota sinun tekemää lainausta näin:”Joose Antonen ja Aleksi Mustonen Tapparassa? Loppuiko minulta lääkkeet vai olenko syönyt hassuja sieniä? Mustosella ei taso meinannut riittää viime kaudella HPK:ssa. Antosen nimi löytyy Liigakiekon ABC:stä selitteenä termille flegmaatikko. ”
Hallikaisen kirjoituksen loppuhan oli tuossa lainaamassani viestissä. Minä täydensin sen, kun alku oli jäänyt sinulta pois, eli sinä olit se, joka lainasit alkujaan kesken kappaleen. Muutoinkin jotenkin erikoista puuttua sinulta tuohon, kun Jatkoajassa on lainailtu aivan miten sattuu pätkimällä Urheiluankan kirjoituksiani.Älä katkaise lainaustasi kesken kappaleen muuttaaksesi tekstin lopullista tarkoitusta.
Lähdetään vaikka nyt siitä, että minun lainaamani Hallikaisen virke ei ole osa minkään kappaleen keskeltä vaan se on koko se kappale pointteineen. Sinä sen sijaan lainaat yhdestä kappaleesta kaksi ekaa riviä ja yrität sillä todistaa, että toinenkin on samaa mieltä kuin itse oot, vaikka se sama kappale seuraavan kuuden rivin aikana kääntää sen alun johdanto-osan ihan toiselle merkitykselle.Hallikaisen kirjoituksen loppuhan oli tuossa lainaamassani viestissä. Minä täydensin sen, kun alku oli jäänyt sinulta pois, eli sinä olit se, joka lainasit alkujaan kesken kappaleen. Muutoinkin jotenkin erikoista puuttua sinulta tuohon, kun Jatkoajassa on lainailtu aivan miten sattuu pätkimällä Urheiluankan kirjoituksiani.
Veikkaan häntäpään joukkueiksi Ässiä,Kookoota ja Hpkta.Saipa tulee yllättämään ja suurin yllättäjä aivan kärkikahinoihin on Kiekkoespoo
Sanopa muuta. Onneksi kaikki on nyt hyvin, sillä Hallikaisen pointti Mustosesta, Antosesta ja Tapparan kyvykkyydestä vahvistaa joukkuetta kesken kauden on tullut nyt kokonaisuudessaan selville myös Jatkoajan lukijoille. Sinun viestisi jälkeen esillä oli vain osatotuus.Ei saatana, ei uskoisi että joutuisi edes keskustelemaan näin itsestään selvästä asiasta.
Sama. Kiinnostuneille joku Ankkalinna-ketju pystyyn, toivon.Kaiholla muistelen niitä aikoja, kun keskustelu @McTorson arvioista oli keskitetty omaan ketjuunsa.
Kärpissä flopannut = moinen hylkiö. Toinen näistä hylkiöistä on ollut varsin tehokas harjoituspeleissä ja teki Tapparan ainoan varsinaisen peliajan maalin Sparta Prahaa vastaan. Antonen on todellakin flegmaattinen ollut aina, myös ennen Kärppiin menoaan, mutta kyllä nämä liigatason kiekkoilijoita molemmat silti ovat.Tuon arvion kahden eri kirjoittajan ero kiteytyy kummaltakin irrotettuun yhteen virkkeeseen:
"Moisten hylkiöiden palkkaaminen pätkätyöläisiksi kertoo siitä, että Tapparan joukkueenrakennus on jätetty jostain ihmeellisestä syystä kesken."
vs.
"Ei ole syytä unohtaa viime kautta ja sitä, miten hallituin ja onnistunein peliliikkein Tappara viimeisteli kokoonpanonsa kauden aikana."
Joo pakko myöntää, että meni nyt omalta osaltani Nättiset sekaisin. Yhtä kaikki, mainitsemasi kolmikko menee potentiaalissa samaan kastiin, vaikka Najman onkin vielä katsomaton kortti Liigassa.Ilveksen tehokkain kenttä on todennäköisesti muodossa Suomi-Najman-Lööke, mikä omaa tuon saman 150 pisteen potentiaalin kuin Kärppienkin ykkönen.
Kärpissä flopannut = moinen hylkiö. Toinen näistä hylkiöistä on ollut varsin tehokas harjoituspeleissä ja teki Tapparan ainoan varsinaisen peliajan maalin Sparta Prahaa vastaan. Antonen on todellakin flegmaattinen ollut aina, myös ennen Kärppiin menoaan, mutta kyllä nämä liigatason kiekkoilijoita molemmat silti ovat.
Et ole ensimmäinen jolla meni sekaisin. Ilveksen Nättiseltä en odota kuin että pysyisi ehjänä niin voisi saada 30+ pisteen kauden.Joo pakko myöntää, että meni nyt omalta osaltani Nättiset sekaisin. Yhtä kaikki, mainitsemasi kolmikko menee potentiaalissa samaan kastiin, vaikka Najman onkin vielä katsomaton kortti Liigassa.
Ei pidä paikkansa. Pelaajakohtaisesti nämä menee, eikä minua saa lytättyä tuollaisen typeryksen muottiin kuin koetat ja toki moni muu aiemmin.Tuo nyt on normaalia tuolle yhdelle kirjoittajalle. Kun pelaaja epäonnistuu Kärpissä ja siirtyy pois, tulee hänestä välittömästi löysä, myrkyttäjä tai tällä kertaa hylkiö. Pelasi kuitenkin ennen viime kautta kaksi uransa tehokkainta kautta, mutta jostain syystä ei onnistunut sekaisin olleessa Kärpissä, joten hylkiö.
Ei pidä paikkansa. Pelaajakohtaisesti nämä menee, eikä minua saa lytättyä tuollaisen typeryksen muottiin kuin koetat ja toki moni muu aiemmin.
Viime kevättalvella ennakoin Kokon siirtyessä Pelicansiin, että Kokko on pudotuspelien paras maalivahti. En kirjoittanut kuten sinä väität, että Kärpistä lähtenyt pelaaja olisi mielestäni väistämättä löysä, myrkyttäjä tai jotain muuta negatiivista. Jos aidosti on lukenut kirjoituksiani ja mielipiteitäni, voi huomata, että niiden perustana on rehellisyys ja aitous. jopa yli Kärppien.
Urheilu-Ankasta on kyse. Mutta joo, ei ole missään vaiheessa ollut tarkoitus, etten voimasuhteita muualla kuin Urheiluankassa kommentoisi. Tuollainen olisi hullua, sillä Jatkoaika on kuitenkin mun kasvattajaseura. Sen olen perusteluineen päivineen todennut, etten tänä vuonna Jatkoaikaan perinteistä voimasuhdearviota tee. Oiskohan tuo aiheuttanut sulle sekaannusta?En ole tätä keskustelua nyt pitkään aikaan lukenut, mutta eikö ollut niin ettei sinun pitänyt voimasuhteisiin ottaa kantaa Jatkoajan puolella ollenkaan vaan ainoastaan siellä Kiekko-Ankassa vai mikä se nyt oli?
Ei pidä paikkansa. Pelaajakohtaisesti nämä menee, eikä minua saa lytättyä tuollaisen typeryksen muottiin kuin koetat ja toki moni muu aiemmin.
Viime kevättalvella ennakoin Kokon siirtyessä Pelicansiin, että Kokko on pudotuspelien paras maalivahti. En kirjoittanut kuten sinä väität, että Kärpistä lähtenyt pelaaja olisi mielestäni väistämättä löysä, myrkyttäjä tai jotain muuta negatiivista.
Kun pelaaja tai valmentajat on epäonnistunut Kärpissä on luonnollista antaa sitä kuvaava palaute. Kun pelaaja tai valmentaja on onnistunut Kärpissä, on luonnollista antaa sitä kuvaava palaute. Ei tuossa ole sen kummemmasta kyse.Typeryyttä on alkaa väittämään jotain mitä toinen ei ole edes sanonut. Sanoin hyvin selvästi, että sinulla on tapana alkaa väheksymään pelaajia jotka ovat epäonnistuneet Kärpissä. Antonen, Kunyk, Mingoia, Tiivola, Leskinen ja taisi sieltä jotain negaa löytyä Emanuelssonistakin. Näitähän kaikkia yhdistää yksi ja sama päävalmentaja.