Myyntimies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Valitettavasti olen täysin samoilla linjoilla. Toivon toki, että olen väärässä. Mutta harvoin olen:)Ilveksen voi kyllä näillä näytöillä valitettavasti taas kerran pyyhkiä pois mestariehdokkaista. Kotona touhu on niin onnetonta etten kyllä jaksa uskoa tuon sakin voittavan pudotuspelisarjaa. Tiettyyn pisteeseen asti ostan tuon pointin asenteesta ja muusta mutta kun on vedetty 30 kotipeliä putkeen vituiksi niin vaikea uskoa että homma tosta noin vaan muuttuu kun pudotuspelit alkaa. Vieraissa toki homma kulkee ja sen ansiosta Ilves keikkuukin tuolla kärkisijoilla mutta valitettavasti joudutaan pelaamaan pudotuspeliotteluita myös kotona. Rosteri on todella kova joten katseet kääntyvät kyllä valmennukseen.
Jos nyt ajatellaan että vaikka Lukko tulisi Ilvekselle vastaan puolivälierissä ja Ilves onnistuisi kaksi kolmesta vieraspelistä voittamaan, tarkottaisi se silti että kaksi neljästä kotiottelusta olisi voitettava mikä on kyllä äärimmäisen epätodennäköinen skenaario. Toki pudotuspelisarjoja ei voi ajatella ihan näin suoraviivaisesti mutta tuossa oli se pointti että valitettavasti Ilves-leirissä saa olla jopa tyytyväinen pronssiotteluun pääsemiseen tänä keväänä.
Tapparakaan ei toki ole pelillisesti vakuuttanut joten veikkaanpa mestarin tulevan jostain muualta kuin Tampereelta tällä kaudella.
Ilveksen pelikirja on todella outo. Hyökkäyksiin lähtö on aivan sattuman kauppaa, jos vastustaja paineistaa kunnolla. Edelleen maalin hinta omiin on melko halpa. Useaan kertaan per ottelu vastustajat kiekottelee miten haluaa Ilveksen puolustusalueella. Pelataan jotain paikkapuolustusta, jossa hyökkääjät seisoo pujottelukeppeinä kun vastustaja menee minne haluaa.
Eilen ei ollut kyllä mitään jakoa vastata Kalpan nopeuteen ja kamppailuvoimaan. Hyvillä yksilösuorituksilla pelastettiin piste. Ilves näytti hitaalta, haluttomalta ja heikolta. Kuulostaa hieman negatiiviselta, mutta kun nämä eivät ole vain muutaman pelin havaintoja.
jos peli ei nyt jostain ihmeen kummasta täysin muutu niin pelkäänpä, ettei tänä vuonna päästä edes välieriin.
PS. Tuosta Tapparasta olen eri mieltä. Veikkaan, että menee näytöstyyliin päätyyn asti.