Toivon, että pari kolme seuraa ei pysty ensi kaudella pelaamaan. Näin saisimme tästä Koronan aiheuttamasta erittäin ikävästä tilanteesta irti jotain positiivistakin.
Taloudellisesti vakaan seuran kannattajana on helppo huudella takaa kaikkea mautonta, kun ei ole itsellä pelkoa perseessä huomisesta.
Monelle se oma seura on kuin elämänkumppani, joka pysyy aina vierellä elämän eri vaiheissa aina loppuun saakka. Joidenkin tapauksissa on jopa niin, että siltä omalta rakkaalta seuralta voi saada voimaa elämän vaikeissa tilanteissa. Ihmisiä tulee ja menee, mutta yksi on ja pysyy aina sydämessä.
Kehtaat kuitenkin täällä toivoa, kaiken tämän paskan keskelläkin vielä, että se toisen elämänkumppani kuolisi pois, koska minä McTorso en nyt vain yksinkertaisesti tykkää siitä.
Surullista ja samalla helvetin ylimielistä toimintaa sinulta, mikä valitettavasti ei enää edes yllätä. Ainakaan itselleni ei tulisi mieleenkään mennä lällättelemään vaikkapa Ässien kannattajille, että toivottavasti seuranne ei ensi kaudella osallistu Liigaan. Eikä sen puoleen Jukurien, KooKoon, JYPin taikka SaiPankaan kannattajille.
Ennen kuin vedät tähän Kärpät ja Kärppien konkurssin, niin on tainnut aika olla silloin hieman erinlaista mitä nykyisin. En tiedä, voit toki sivistää minua, mutta on vaikea uskoa yhdenkään seuran nousevan kuolleista nykyaikana takaisin elävien kirjoihin.
Minä toivon itsekin määrällisesti pienempää sekä tasokkaampaa Liigaa, tasokasta ja elinvoimaista Mestistä, karsintoja sekä muutoksia, mutta en todellakaan näin. Se pitää tapahtua urheilullisesti ja taloudellisesti järkevästi, mihin ei tälläkään hetkellä ole järkevää suunnitelmaa, eikä niin että pari-kolme seuraa tekevät konkurssin. En edes tiedä miten saat asiasta revittyä jotain positiivista, jos yksikin ammattilaisseura joutuu laittamaan lapun luukulle.