Joo, tuli ajatuskatkos. Tarkoitin että olisi jokaisessa jengissä TOP4-pakki.Top 40 voisi olla lähempänä totuutta tai sitten Liigassa on todella paskoja pakkeja koska jo pelkästään Kärpistä löydän neljä Taipalusta parempaa pakkia.
Joo, tuli ajatuskatkos. Tarkoitin että olisi jokaisessa jengissä TOP4-pakki.Top 40 voisi olla lähempänä totuutta tai sitten Liigassa on todella paskoja pakkeja koska jo pelkästään Kärpistä löydän neljä Taipalusta parempaa pakkia.
Top 40 voisi olla lähempänä totuutta tai sitten Liigassa on todella paskoja pakkeja koska jo pelkästään Kärpistä löydän neljä Taipalusta parempaa pakkia.
Nyt kuulostaa jo huomattavasti uskottavammalta. Tosin en itse Taipalusta vaihtaisi keneenkään Kärppien kärkinelikosta Kukkonen, Masuhr, Glenn, Spang.Joo, tuli ajatuskatkos. Tarkoitin että olisi jokaisessa jengissä TOP4-pakki.
Nyt kuulostaa jo huomattavasti uskottavammalta. Tosin en itse Taipalusta vaihtaisi keneenkään Kärppien kärkinelikosta Kukkonen, Masuhr, Glenn, Spang.
Vertailu on itse asiassa varsin helppoa, koska Taipalus, Spang ja Glenn pelasivat kaikki samassa joukkueessa viime kaudella. Miten on SaiPa-fanit, onko Taipalus parempi kuin nuo kaksi muuta?
Nyt kuulostaa jo huomattavasti uskottavammalta. Tosin en itse Taipalusta vaihtaisi keneenkään Kärppien kärkinelikosta Kukkonen, Masuhr, Glenn, Spang.
Luonnollinen jatkumo kaavalle olisi jos herra X olisi Jari Viuhkola. Täyttäisi about kaikki Lukon viimeaikaiset hankintakriteerit.
Mitä voimasuhteisiin tulee niin liian monelta jengiltä puuttuu vielä useita avainpelaajia joten rankkaaminen tässä vaiheessa on aivan turhaa.
No varmaan tuossa Viuhkolassa sitä seuraikoni-juttua haettiin. Koho täyttäisi kyllä samat tuntomerkit.Milläs kriteereillä Viuhkola Lukkoon haalittaisiin? Aina paskana ei oikeen täsmää.
Todellisuudessahan sentterit tulee olemaan suurinpiirtein Gagnon-X-Koivisto-Riska/Virtanen.
No varmaan tuossa Viuhkolassa sitä seuraikoni-juttua haettiin. Koho täyttäisi kyllä samat tuntomerkit.
Mutta varsinainen asiani oli se että milloin Koivistosta on sentteri kuoriutunut? Oletan että nyt puhutaan Toni Koivistosta joka ainakin minun mielikuvissani ja näkemissäni peleissä on ollut niin umpilaituri kuin olla voi.
No varmaan tuossa Viuhkolassa sitä seuraikoni-juttua haettiin. Koho täyttäisi kyllä samat tuntomerkit.
Ok. Johan minä ihmettelinkin että onko vanha koira oppinut uusia temppuja. Toni Koivisto käsittääkseni jatkaa Lukossa ensi kaudellakin ja tuo Henrik Koiviston siirto mennyt itseltäni ihan ohi.Eiköhän tuossa tarkoiteta Henrik Koivistoa, joka siirtyi Jokereista Lukkoon. Tää kaveri voi olla ens vuonna yllättävän kova.
Eiköhän tuossa tarkoiteta Henrik Koivistoa, joka siirtyi Jokereista Lukkoon. Tää kaveri voi olla ens vuonna yllättävän kova.
Mitä voimasuhteisiin tulee niin liian monelta jengiltä puuttuu vielä useita avainpelaajia joten rankkaaminen tässä vaiheessa on aivan turhaa.
Sport, Ilves ja KalPa selvästi heikoimmat ja kaikilla on jo joukkueetkin käytännössä valmiit.
Onko HPK jotenkin merkittävästi kovempi? Juuse Saros on maalilla tähti, mutta muutoin. Puolustuksessa Craig Schiran takana vain kysymysmerkkejä. Ville Viitaluoma oli viime kaudella mitä oli ja kakkossentteri puuttuu. Samaten laituristo on erittäin kapea.
Ei siis HPK kauheasti mene edelle noita kolmea. Jos ollenkaan.
Tosin kehtaisin sanoa, että Kilpeläinen on parempi maalivahti Liigaan kuin, kyllä, Saros ja ketä Ipalla ja Sporalla nyt mahtaakaan olla.
Oikeastaan vain peräpään osaa nimetä jo nyt se tuskin tulee siitä muuttumaan enää. Sport, Ilves ja KalPa selvästi heikoimmat ja kaikilla on jo joukkueetkin käytännössä valmiit.
Onko HPK jotenkin merkittävästi kovempi?
Kovia kaikki, ensi kaudella nähdään, kuka on paras vai ovatko kaikki hyviä.Nyt taisit sohaista muurahaispesään tai ampiaispesään. Eiköhän paikalla ole kohta Saroksen ja Korpisalon joukot.
Lukko on kyllä ensi kaudella mielenkiintoinen porukka, Nemon takia varsinkin.
Samaa mieltä. Oikeastaan vain peräpään osaa nimetä jo nyt se tuskin tulee siitä muuttumaan enää. Sport, Ilves ja KalPa selvästi heikoimmat ja kaikilla on jo joukkueetkin käytännössä valmiit.