Porvoon Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Siitä en tiedä onko joku Sport-pelaaja höylännyt emäntääni mutta usko tai älä, minulla ei ole antipatioita Sportia kohtaan. Oikeastaan päinvastoin minä sympatiseeraan näitä liigan pikkuseuroja ja salaa toivon heille menestystä kunhan se ei tule Kärppien kustannuksella.Joku Sportin pelaaja on taatusti taannoin käynyt pumppaamassa Porvoon Kärpän muijaa. Niin pahat antipatiat nimimerkillä on Sportia kohtaan. Ei siinä, kyllä itsekin laittaisin rahani ehkä kuitenkin jumbosijan puolesta, mutta oikeesti nyt. Miten esim. KalPa tai HPK on Sportiin nähden niin ylivertaisia? Etenkin jos Viitaluoma vielä vaihtaa Hämptonista maisemaa, niin mitä jää Saroksen lisäksi? Itse näen asian niin, että neljästä viimeisestä sijasta taistelevat Sport, Ilves, HPK ja KalPa, mutta järjestyksestä en sano vielä yhtään mitään. Aina on onnistujia, aina on epäonnistujia.
Olen muutamaan otteeseen aiemminkin tuonut ilmi mielipiteeni siitä että Sportin rosteri on todella köykäinen liigaan ja kun nyt pistän sen muiden jengien kokoonpanojen rinnalle niin kyllä se on auttamatta heikoin. Ei mahda mitään.
Myönnän toki tarvittaessa olleeni väärässä. Toivottavasti nimimerkki Murmeli on jo toipunut siitä Finlandia-pullosta minkä hänelle luovutin SaiPan odottamaani paremmasta menestyksestä.