Tää on taas tätä, että joko ei ymmärretä pelistä yhtään mitään ja perustetaan mielipiteet vaan sen mukaan, mitä äijänsuon hallillaa huudellaan, tai sitten ei ole nähty Tapparan pelejä pitkään pitkään aikaan. Rautakorpi ja kahvakiekko on historiaa, nykyään kahvaa ihan muut joukkueet.
Tässä oikein malliesimerkki siitä, että kun ei tiedä mistä puhuu, niin kannattaisi pitää suunsa kiinni. Muutenkin on hivenen lapsellista vetää johtopäätöksiä, jonkun yksittäisen tilanteen tai edes pelin perusteella. Räkäposkella huudetaan fanikatsomosta värilasit silmillä jäähyä, myöhemmin annetaan asiantuntija kommentteja joukkueen "pelitavasta".
Kiitoksia herrat positiivisista palautetteista, näitä on aina ilo ottaa vastaan.
Jostain sattuneesta syystä, kyllä, seison Äijänsuolla kannattajakatsomossa mutta en todellakaan pääse katsomaan kaikkia pelejä sinne ja kertomaan "analyysejäni" yhden hikisen pelin "kotitapparapelin" perusteella. Ei näin.
Vaikka olenkin opiskelija, on minulla varaa Ruutu+ palveluun, josta, kappas vain, pystyn seuraamaan myös Tapparan otteluita. Sattuneesta syystä olen käynyt myös Hakametsässä myös useammin kuin kerran tällä kaudella, koska jääkiekko kiinnostaa minua myös muuten kuin Satakuntalaisittain.
Perustankin väitteeni vähintään 5:een Tapparan otteluun tällä kaudella, jonka katson jo melko hyväksi otannaksi. Nämä "analyysit" ovat tapahtuneet sekä omalta vuodesohvaltani että paikanpäältä. Esimerkiksi Lukko - Tappara ottelua en seurannut paikanpäällä Äijänsuolla, vaan keskityin pelin oleellisiin pointteihin aivan jossain muualla.
Huomasin, että useampi palstaveli oli samaa mieltä kanssani. Toivottavasti kaikki meistä ei ole väärässä. Jos jompikumpi haluatte keskustella vielä lisää pelillisistä seikoista, keskustelen niistä mielelläni. Ottakaa yhteyttä vaikkapa YV:llä.