Siina suhteessa minakin olen keskiverto jatkislainen etten itsekaan usko 60 pisteen kauteen, yhdeltakaan lukon pelaajalta. Yli 30 pinnaan yltanee 10 pelaajaa.
Miten perustelet väitettäsi, että yli 30 pisteen yltänee 10 pelaajaa? Viime kaudella kannattamasi joukkueen pelaajista 2 ylitti tilastojen mukaan tuon rajan, mestarijoukkueestakin vain 9 pelaajaa. Vai laskitko mukaan harjoituspelitkin? Epäilen vahvasti tuota keskivertojatkislaisen näkemykseksi.Siina suhteessa minakin olen keskiverto jatkislainen etten itsekaan usko 60 pisteen kauteen, yhdeltakaan lukon pelaajalta. Yli 30 pinnaan yltanee 10 pelaajaa.
Laskin tuossa nopeasti Kerhon, joka on tällä vuosituhannella suorittanut liigaseuroista ehkä tasaisimmin, 30 pisteeseen yltäneet pelaajat per kausi. Keskiarvo jäi alle viiteen. Esimerkiksi 02/03 -kaudella, kun Kerho dominoi rikkoen piste-ennätykset ja voittaen runkosarjan, rajan ylitti 7 pelaajaa. Mestaruuskaudella sen teki 3. Mutta mikä ettei, Laaksonen vetää helposti kymmenen kettua yli kolmenkymmenen pojon.Siina suhteessa minakin olen keskiverto jatkislainen etten itsekaan usko 60 pisteen kauteen, yhdeltakaan lukon pelaajalta. Yli 30 pinnaan yltanee 10 pelaajaa.
hyvä veikkaaja...aki berg ykköspakki, hohhoijjaa... onhan noi arviot nyt aika päin vittua.
Niin ja muistaneet tölväistä Ässiä vähän joka käänteessä. Mikko Saarinen, A-P Selin ja Virratko oikeasti Apea parempia valmentajia ja Ässillä vain kaksi runkomiestä kun vaikkapa sijaa ylemmäksi veikatulla SaiPalla niitä oli kuusi... Tosi vitun realistinen veikkaus, mutta eipä tartte tuota paskalehteä taas kuukauteen ostaa kun tuota ristikkoliitettä täyttää rauhassa...Ovat ilmeisesti katsoneet rosteria ja valmennusta listaa tehdessaan ja jattaneet ennakkoasenteet ja mielikuvat suosiolla pois, toisin kuin keskiverto JA-kirjoittaja.
Mun mielestä taas Ässät päästettiin jopa liian pienillä vittuiluilla tuossa läpyskässä. Onhan tuo tämänhetkinen joukkue paperilla ehkä pahin vitsi ikinä (nousijat poislukien) liigassa ja samaan aikaan lähes kaikki muut joukkueet ovat vahvempia kuin vuosiin.Niin ja muistaneet tölväistä Ässiä vähän joka käänteessä. Mikko Saarinen, A-P Selin ja Virratko oikeasti Apea parempia valmentajia ja Ässillä vain kaksi runkomiestä kun vaikkapa sijaa ylemmäksi veikatulla SaiPalla niitä oli kuusi... Tosi vitun realistinen veikkaus, mutta eipä tartte tuota paskalehteä taas kuukauteen ostaa kun tuota ristikkoliitettä täyttää rauhassa...
Niin ja muistaneet tölväistä Ässiä vähän joka käänteessä. Mikko Saarinen, A-P Selin ja Virratko oikeasti Apea parempia valmentajia ja Ässillä vain kaksi runkomiestä kun vaikkapa sijaa ylemmäksi veikatulla SaiPalla niitä oli kuusi...
Näihin kahteen asiaan minäkin huomioni kiinnitin, etenkin tuohon valmennukseen. Rupesin pohtimaan, onko nämä korkeintaan muutaman kauden valmentaneet oikeasti parempia kuin Ape, jolla on vuosikymmenten kokemus valmentamisesta NHL:ää myöden. Sitähän tuo IS Sm-liiga selkeästi väittää. Apekaan ei takuulla ole niin pihalla nykyjääkiekosta, eikä nykyjääkiekko ole niin ihmeellistä kuitenkaan.
Onhan tuo tämänhetkinen joukkue paperilla ehkä pahin vitsi ikinä (nousijat poislukien) liigassa ja samaan aikaan lähes kaikki muut joukkueet ovat vahvempia kuin vuosiin.
Brückler ei kuulu top-vitoseen? Tarkit sen sijaan kuuluvat, juuri näin.
Suoritus ja pistekeskiarvo taisivat olla huonompia kuin Härkälällä, siinähän sitä faktaa on. Kuitenkin veti suurimman osan kaudesta ja ainoa muutos oli huonompaan.
Eikös juuri kirjoitettu, että Ässillä on joku fysiikkavalmentaja erikseen? Eli tuskin Alpo tuohon kuntopuoleen juuri vaikuttaa.Noh, hommahan kustiin totaalisesti jo puoli vuotta ennenkuin Ape astui ruotuun, että en miestä lähtisi syyttämään mistään siitä mitä viime kaudella tapahtui. Lähinnä tarkoitan, ettei Ässät olleet fyysisesti ollenkaan siinä kunnossa että olisi voinut liigassa pärjätä. Nyt sen asian pitäisi olla kunnossa, ja tuleva kausi on Apelle se näytön paikka, jos siinä pahasti epäonnistuu niin sitten sen voi uskoa että Alpon eväät on syöty.
Olen siinä samaa mieltä kanssasi, että Brücklerin kuuluisi olla listalla. Mutta kyllä ihan yhtä oikeutettu on tuo Iiro Tarkin mukanaolo, viime kauden ja tämän syksyn loistavien treenipelien näytöillään. Espoossahan kiekkoa kaivoi selkänsä takaa Hostikka.
Ei vitsi vaan täyttä totta. Sitä en lähde arvioimaan onko Kiiskinen tuon paikkansa ansainnut, mutta vastauksestasi päätellen, et hirveästi ole tainnut ko. kaverin tekemisiä seurata?
Minä taasen uskon siihen Laaksosen 60 pinnan kauteenkin enemmän, kuin tuohon heittämääsi arvioon.
Eikös juuri kirjoitettu, että Ässillä on joku fysiikkavalmentaja erikseen? Eli tuskin Alpo tuohon kuntopuoleen juuri vaikuttaa.
Mikä on muuten raja Alpon epäonnistumisessa. Itse nostan Apen heti onnistujiin, jos Ässät pystyy edes taistelemaan toiseksi viimeisestä tilasta, mutta sinulla on ilmeisesti kovemmat vaatimukset/toiveet.
Ei kai kukaan Ässiä ole putoamaan veikannut? Itse ainakin pidän yhtä varmana, että Mestis-joukkue ei voi liigajoukkuetta karsinnoissa kuin Ässien jumbotilaa liigassa. Liigan avaaminen on Ässiä pahempi vitsi.Itselläni ei hirveitä odotuksia ole Ässien suhteen, kunhan nyt viimeisen sijan sekä myös karsinnat välttävät. Jos näin tapahtuu, kaikki turvat on tukittu jotka tässä nyt Ässiä dissaa ja pitää "varmana" putoajana.
Niin ja tarkoitus ei ollut vähätellä ketään noista listatuista pelaajista.
Ei kai kukaan Ässiä ole putoamaan veikannut? Itse ainakin pidän yhtä varmana, että Mestis-joukkue ei voi liigajoukkuetta karsinnoissa kuin Ässien jumbotilaa liigassa. Liigan avaaminen on Ässiä pahempi vitsi.
Vaan mikä sitten oli tarkoitus?
Mitä helvettiä Jyrki Välivaara tekee TOP-5 pakin listalla? Missä Kalle Koskinen? Liigan harmaata massaa. Ei kiinnosta.