Entrosantier
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Sport kiittää! Sport tackar! Tekee hyvää kassalle.1000/1000 tällä hetkellä Vaasa awaylle.
Sport kiittää! Sport tackar! Tekee hyvää kassalle.1000/1000 tällä hetkellä Vaasa awaylle.
Liput 13/16 euroa kipale, no kyllähän tuolla makkaraa ja kaljaa saa talkooväelle ostettua :)Sport kiittää! Sport tackar! Tekee hyvää kassalle.
Pakko antaa tälle iso peukku. Hieno tifo ja upeaa fanikulttuuria siellä.Tifoilua Hämeenlinnassa
Joo ja ei. Jos kysytään niin päin, että muuttuisiko meno jos seurat nousisivat SHL:ään? Ei taida tuossa derbyssä olla merkitystä ollaanko HockeyEttanissa, Allsvenskanissa vai SHL:ssä.huomionarvoista vielä se, että kyse on kahdesta alemmalla sarjatasolla, Allsvenskanissa pelaavasta joukkueesta.
Innolla kyllä odotetaan tuota kohtaamista!Taitaa Kuparisaaren hiljattain Sport-Tappara ottelussa rikottu virallinen yleisöennätys mennä uusiksi vielä tällä kaudella, kun Ilves ja toistatuhatta Ilves-kannattajaa tulee kylään. Ei välttämättä riitä lippuja kaikille halukkaille ainakaan mikäli vuosien jälkeen orastava buuminpoikanen Vaasassa kestää kevätkaudelle asti. Ilves on monen meistä vaasalaiskannattajien mielestä yksi mieluisimmista ellei se mieluisin vastus. Molemmin puolin on myös sopivaa historiaa ihon alle menemisestä liigakarsintojen myötä. Heino tunteikas tapahtuma varmasti tulossa!
Muutenkin on vähän väärin verrata ruotsin ehkä isoimman derbyn tunnelmaa ja keskiverto liiga, tai tässä tapauksessa shl/allsvenskanvääntöä keskenään. Eroa on kuin kesällä ja talvella.Joo ja ei. Jos kysytään niin päin, että muuttuisiko meno jos seurat nousisivat SHL:ään? Ei taida tuossa derbyssä olla merkitystä ollaanko HockeyEttanissa, Allsvenskanissa vai SHL:ssä.
Innolla kyllä odotetaan tuota kohtaamista!
Karsinnoissa Sportin invaasio Hakametsään oli niin vaikuttava että sitä edelleen hyvin mielin muistelee. Älytön meininki ja sopivasti vittuilua niin kyllä meikäläinen syttyy. Helkkarin hienoa että Ilvesläisenä pääsee nyt tekemään "vastavierailun" Kuparisaareen.
Tässä pätkällä kuuluva "Vesa Toskala, Vesa Toskala, millon susta tuli noin paska?" -chantti oli kyllä huikea. Katkarapukatsomossa varmaan joku paheksuu, mutta mitä väliä.
Hienoa, niin hemmetin hienoa !Mikkelin perjantai-illassa esitettiin kunnianosoitus rajapyykkejä rikkoneelle Jesper Piitulaiselle. Kuvassa Veljien tifo ja Sarvisklubin printtaama lakana.
Meillä Vaasassa jos erehdyt ylempänä fanikatsomoa laulamaan tai heiluttamaan lippua niin siellä uhkaillaan väkivallalla. Mites teillä muilla? Saatteko harjoittaa kannattajakulttuuria vai kielletäänkö se muiden omilla säännöillä?
Joo samasta itsekin kuulisin lisää. Sama nimimerkki on mekastanut Sportin osiossa nyt muutaman päivän.Lisätietoja?
Olen heiluttanut (fanikatsomossa) ylempänä lippua niin minun kädet on uhattu vääntää solmuun jos jatkan sitä. Jos olen laulanut niin on sanottu aika tarkalleen, että "Turpa kiinni saatana täällä yritetään keskittyä peliin vitun pelle." Aikoinaan aktiivi kannattajan päälle käytiin myös väkivalloin kun hän heilutti lippua ottelun aikana.Lisätietoja?
Ottamatta muuten kantaa, niin pelin aikana lippujen heilutus on onneksi Vaasassa vähäistä ja saa niin ollakin. Katkoilla täysin Ok.Olen heiluttanut (fanikatsomossa) ylempänä lippua niin minun kädet on uhattu vääntää solmuun jos jatkan sitä. Jos olen laulanut niin on sanottu aika tarkalleen, että "Turpa kiinni saatana täällä yritetään keskittyä peliin vitun pelle." Aikoinaan aktiivi kannattajan päälle käytiin myös väkivalloin kun hän heilutti lippua ottelun aikana.
En tiedä muista, mutta itse en hyväksy tällaista käytöstä.
Nimenomaan saisi enemmän heilua lippuja Sportin kannattajapäädyssä pelin aikanakin, muistaakseni joskus näin oli.Ottamatta muuten kantaa, niin pelin aikana lippujen heilutus on onneksi Vaasassa vähäistä ja saa niin ollakin. Katkoilla täysin Ok.
Viikonloppuna lopetit peleissä käynnin kun kaikki päädyssä ei laula eikä ymmärrä katsomon ideaa. Siellä keskellä on äänekkäimmät, ylhäällä ja sivuilla vähemmän äänekkäät. Ja kukin kannustaa tavallaan. Tuo nyt sattuu olemaan uudistuksen jälkeen ainoa seisomakatsomo (pl. pieni vieraskatsomo) ja sinne menee kaikki seisomakatsojat.