Tohtori Sykerö
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko
Terkkuja vaan sinne katkarapuleivän ääreen.Kyllä, olen tosissani. Nuijaa tai seulaa saa toki huutaa, ne kuulunevat asiaan jos tuomarin kanssa on eri linjoilla tai maalivahtia haluaa hiillostaa. Ja vislata saa kuvaamasi kaltaisissa tilanteissa, en sitä olisi kieltämässä lainkaan.
Mutta kun ei sitä vittupersesaatanaa vaan jaksaisi kuunnella. Se oli toki kova juttu silloin kun oli 13-vuotias, mutta tässä iässä alkaa olemaan jo aika kuultu juttu, ja kun itse vähän ymmärtää asioita paremmin kuin esiteininä, niin aivan todella junttia se on.
Tietysti kun urheilufaniporukoita katsoo, niin siellä se 13-vuotiaan sielunmaisema tuntuu olevan aika vallitseva olotila, että sikäli ymmärrän. Ja siksi suhtaudunkin yleisesti ottaen faniporukoihin kuin keskenkasvuisiin ja vähämielisiin.
Oletko harkinnut, että tekisit vaikka jonkun listan sallituista huudoista ja postittaisit tämän kaikille faniryhmille?
Me vähämieliset kun emme pysty näin alhaisella älykkyysosamäärällä itse päättelemään mikä on hienompien ihmisten mielestä soveliasta.
Toki jos herkät korvasi eivät kestä kiroilua, niin ainahan voit mennä vaikka oopperaan.
Viimeksi muokattu: