Liigan uusi mediavastaava on siis tämä heikkotasosin lätkätoimittaja joka Suomen maankamaralla on ikinä nähty.
Nyt tuli väärin, ei Liiga Pekka Jalosta palkannut
Liigan uusi mediavastaava on siis tämä heikkotasosin lätkätoimittaja joka Suomen maankamaralla on ikinä nähty.
Tuote voi kiinnostaa, vaikka se ei olisikaan kunnossa.Mutta silti kiinnostaa. Tuote on juuri niin hyvä kuin sen tekijät ja ne tekijät hakkaavat mustaa kumista lätkää polvihousuissaan. Juuri nyt liiga on tasaisempi kuin koskaan ja kiinnostaa myös jokerifaneja.
Mistä minä tiedän. Selvitä itse, jos noin paljon kiinnostaa.Mutta kuka olikaan se KHL:n mediavastaava?
Ei mitään käryä. Ihan uteliaisuudesta, miten se liittyy tähän?Ihan uteliaisuudesta, kuka on KHL:n mediavastaava?
Onkos oman kotimaan liigan asioiden kommentoiminen jotenkin kielletty siinä tapauksessa että oma suosikkijoukkue ei pelaa sarjassa, sitäkö tarkoitat?Mielelläni Jokerit liigassa näkisin, joten ikäväksihän tuota voi sanoa. Toisaalta ihmettelen tuota Jokeri-kannattajien invaasiota tänne, itse kun en vaivaudu SHL, DEL:n tai vaikka Mestiksen hallintopäätöksiä kommentoimaan.
Itse kysymykseni oli mielestäni validi - Kun useampi Jokerikannattaja täällä käynyt dumaamassa valinnan, olen utelias kuulemaan, kuka KHL:ssä vastaavista asioista vastaa ja millaiset taustat hänellä on?
Tuote voi kiinnostaa, vaikka se ei olisikaan kunnossa.
Mistä minä tiedän. Selvitä itse, jos noin paljon kiinnostaa.
Ei mitään käryä. Ihan uteliaisuudesta, miten se liittyy tähän?
Onkos oman kotimaan liigan asioiden kommentoiminen jotenkin kielletty siinä tapauksessa että oma suosikkijoukkue ei pelaa sarjassa, sitäkö tarkoitat?
Tää on taas tätä suomalaista mentaliteettia, tiedetään että asiat on päin sitä itseään mutta naapurille sitä ei voida myöntää ja esitetään että kaikki on hyvin. Ja sitten otetaan nokkiinsa kun toiset on eri mieltä.
Ei se ole kiinnostanut minua tähän mennessä pätkääkään eikä mulla ole hajuakaan kuka sitä pestiä on aiemmin hoitanut. Tuon tietyn henkilön astuminen Liigan johtotehtäviin vaan sai aikaan pienen naurunpurskahduksen.Ei se minua kiinnosta lainkaan mutta minua ihmetyttää miksi teitä kiinnostaa kotimaisen liigan vastaava.
Mitä minä teen sillä tiedolla, että kuka on KHL:n viestintäpäällikkö. Minua kiinnostaa KHL:ssä Jokerit ja sen pelit. En tajua miksi minun tulisi tietää jotain viestintäpäälliköiden nimiä.Olisihan se toki suotavaa että ns. oma liiga olisi hallussa mutta jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.
Kiinnostukselle on monia mittareita. Jos tämä kiinnostus ei realisoidu rahana, niin eihän silloin tuote ole kunnossa, kuten nyt Liigassa on huomattu. Monet seurat rypevät talousvaikeuksissa eikä yleisö löydä enää tietään hallille. Minusta silloin voidaan jo puhua, että tuote ei ole kunnossa.Mutta se mikä minua kiinnostaa on se miksi epäkunnossa oleva tuote kiinnostaa?
Asia selvä. Huihain kommenttia lukuun ottamatta en kyllä näe tuossa minkäännäköistä liigojen vertailua enkä puuhasteluliigoista huuteluita, mutta joo.Koska uteliaisuus on hyve, vastaan Sinulle: Jotenkin ymmärsin, että KHL-ihmisten mielestä Pärnäsen valinta oli puuhasteluliigan naurettava päätös ja tulkitsin, että "oikeissa" liigoissa hommaa hoitaa jokin raudanluja ammattilainen. Koska haluan sivistää itseäni, kyselin tämän perään. Itsekin naureskelisin, mikäli SHL:n mediavastaavaksi valittaisiin Tauski, koska uskon Pärnäsen olevan parempi. Mikäli Liigassa pestissäkin olisikin Johanna Tukiainen, ei Tauski olisikaan niin naurettava. No se siitä.
Ei toki. Harvemmin vain törmää nimimerkkiisi tai muihin jokerikannattajiin ketjuissa, joissa kehutaan liigan keskikastin & play-off -kisan uskomatonta tasaisuutta, Bluesin huikeeta lätkä tai vaikkapa Kärppien nuorten esiinmarssia. Nuo kun sattuvat olemaan asioita, joita monet kommentoivat.
En mä nyt tiedä onko allekirjoittaneen perspektiivistä asiat huonosti. Kärpät johtaa liigaa, on voittamassa runkosarjan toista kertaa putkeen ja edessä hienot pleijarit. Kuten viime keväänäkin oli - Mikäs sen parempaa! Itse kun en elä niinkään kollektiivista, eli sarjasta, vaan jengistä, eli Kärpistä. Tällä hetkellä Kärpät pelaa Suomen pääsarjaa, ja kuluttajana olen näkemääni tyytyväinen. Paitsi että Narrejakin vastaan olisi kiva pelata, mutta minkäs teet.
Ei se ole kiinnostanut minua tähän mennessä pätkääkään eikä mulla ole hajuakaan kuka sitä pestiä on aiemmin hoitanut. Tuon tietyn henkilön astuminen Liigan johtotehtäviin vaan sai aikaan pienen naurunpurskahduksen.
Mitä minä teen sillä tiedolla, että kuka on KHL:n viestintäpäällikkö. Minua kiinnostaa KHL:ssä Jokerit ja sen pelit. En tajua miksi minun tulisi tietää jotain viestintäpäälliköiden nimiä.
Kiinnostukselle on monia mittareita. Jos tämä kiinnostus ei realisoidu rahana, niin eihän silloin tuote ole kunnossa, kuten nyt Liigassa on huomattu. Monet seurat rypevät talousvaikeuksissa eikä yleisö löydä enää tietään hallille. Minusta silloin voidaan jo puhua, että tuote ei ole kunnossa.
Koska siellä on joitakin seuroja, joilla on pitkä ja hieno historia Jokereiden kanssa. Niihin on muodostunut tunnesiteet, joita ei pelkällä tuotteen heikkenemisellä katkaista.Mutta miksi tämä epäkunnossa oleva, talousvaikeuksissa rypevä tuote kiinnostaa sinua? Tämä jos mikä kiinnostaa juuri minua.
Miksi taas vedät Jokerit ja KHL:n tähän keskusteluun mukaan?Ainakaan Jokereilta ja KHL:ltä liigaseuroilla ei juuri opeteltavaa ole, sillä resurssit ovat erilaisia ja rahojen alkuperäkin hieman toinen. Näin ollen Jokeri-resepti ei yksinkertaisesti ole toimiva vaihtoehto joka kyläseuralle.
Miksi taas vedät Jokerit ja KHL:n tähän keskusteluun mukaan?
Ainakaan Jokereilta ja KHL:ltä liigaseuroilla ei juuri opeteltavaa ole, sillä resurssit ovat erilaisia ja rahojen alkuperäkin hieman toinen. Näin ollen Jokeri-resepti ei yksinkertaisesti ole toimiva vaihtoehto joka kyläseuralle.
Toki jokainen voi tahollaan miettiä, jos jotain tanssityttöjä pitäisi lisätä ja musiikkia latoa kovemmalle.
Jo yksi katsahdus palstaveli faron allekirjoitukseen riittää mun osalta kyseenalaistamaan sen, minkä verran teikäläisellä on varaa arvostella jokerikannattajien viestejä tällä puolen aitaa. Vaikka ensimmäisessä viestissäni asialle lähinnä naureskelin niin onhan se nyt aika helvetin hälyttävää että Antti Pärnäsen tapainen kaveri etenee urallaan jääkiekon saralla.Sisälukutaitoni ilmeisesti petti. En tajunnut, että olette paikalla vilpittömin mielin ilmaisemassa huoltanne Liigan asioista!
... Siitä vain rohkeasti ideoimaan ja rajoja rikkomaan! Samoin KHL:ssa Jokerit toimii lopulta varsin rajallisin resurssein, mutta se ei suoraan haittaa..
Sihvosen lajituntemus on aivan toista luokkaa Pärnäseen verrattuna ja jääkiekosta kirjoittavina toimittajina Sihvosella oli/on sellaista perspektiiviä lajiin, josta Pärnänen voi vain haaveilla. Pärnäsen substanssiosaaminen korostuu kirjoittaessaan pukukoppihuhuista ja heikentyy mitä pidemmälle mennään pelin ytimeen. Sihvosen substanssiosaaminen taas on sitä vahvempaa mitä enemmän kirjoittaa pelin sisällöstä.Mitä tulee Pärnäseen ja monen nickin kuten @SilkySmooth :n huoleen hänen onnistumisestaan, niin mielestäni on kohtuullista antaa hänelle ensin mahdollisuus. Kyllä Sihvonenkin heitti surkeaa provoa U-lehdessä, mutta on ollut aika hyvä YLEn radio-ohjelmassaan.
... Onkin oletettavaa, että lajituntemuksella ei ole ollut lainkaan tai hyvin vähän painoarvoa tehtävää täytettäessä ja ehkä työn suorittaminen ei sitä edes edellytä...
Mitä tulee Jokerifanien kiinnostukseen asioiden puimisesta "tällä puolella aitaa", niin onhan se nyt täysin normaali asia!...
Eivät ketään muuta saaneet. Muutenkin Liigaan on kasaantunut porukkaa, joka minusta näyttää "ei vielä kaapista ulostulleilta".
Liigan uusi mediavastaava on siis tämä heikkotasosin lätkätoimittaja joka Suomen maankamaralla on ikinä nähty. Nyt on kyllä jo niin pahasti metsässä asiat kotimaisen liigan johdossa ettei varmaan saisi nauraa mutta kyllä tän näkeminen aiheutti meikäläisessä parhaat naurut pitkään aikaan.
No eipä tämä viestisikään mikään diplomaattisin ollut.Viestisi on aikamoista jeesustelua, kun katsoo nimimerkkien huihai, SilkySmooth ja faron lähtökohtia keskusteluun. Jos tarkoituksena oli Liigan uuden viestintäpäällikön palkkauksen puiminen, niin ainakin lähtö hieman epäonnistui.
...Homma meni jotensakin näin: Liiga palkkasi Pärnäsen. Palkkausta pidettiin paskana, nauruakin tapahtui. Jatketaanko KHL-jankkausta ("Joo mun faija pasko Sokoksel housuu, mut sä et ees tiiä ketä su faija on"), vai mietitäänkö miten Pärnänen tulee tehtävässään onnistumaan? Itse väitän että "Pärtsi" on surkea valinta tähän toimeen, enkä todellakaan haluaisi nähdä olleeni oikeassa.
Miten niin minun "tyylisesti"?KHL jankkaus on alkanut tässä ketjussa siinä vaiheessa kun joku Jokerifani on liittänyt keskusteluun KHL:n (@Gags) tai kirjoittelee @huihain tai @faron tyylisesti.
KHL-skeidan toivat Pärnäs-asian tiimoilta tähän ketjuun nimimerkit @Tshekki77, @Beukeboom ja @bebeto siinä missä Jokeripuolen nimimerkit kirjoittivat Pärnäsestä. Yleistyksesi ei siis toimi, mutta se osaltani OT:sta.KHL jankkaus on alkanut tässä ketjussa siinä vaiheessa kun joku Jokerifani on liittänyt keskusteluun KHL:n (@Gags) tai kirjoittelee @huihain tai @faron tyylisesti.
KHL-skeidan toivat Pärnäs-asian tiimoilta tähän ketjuun nimimerkit @Tshekki77, @Beukeboom ja @bebeto siinä missä Jokeripuolen nimimerkit kirjoittivat Pärnäsestä. Yleistyksesi ei siis toimi, mutta se osaltani OT:sta.
Eivät ketään muuta saaneet. Muutenkin Liigaan on kasaantunut porukkaa, joka minusta näyttää "ei vielä kaapista ulostulleilta".