wunderveba
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
En usko, että Kärpillä olisi taloudellisia resursseja KHL:n suuntaan, ainakaan nykytilanteessa. Oulun talousaluetta on lyöty sen verran pahasti pataan näiden viimeaikaisten irtisanomisten myötä, että budjetin kasvattaminen olisi aika utopiaa. Lisäksi isoja Kärppiä aiemmin sponsoroineita yrityksiä (kuten Nokia) on poistunut alueelta. Joku "koko Suomen Kärpät"-projekti olisi aika utopistinen KHL:n suuntaan lähdettäessä.Jokereille onnea tulevaan.. ehkä ihan hyvä, että pääsevät pois tästä kateellisten koukkusarjasta. Kyllähän se vaan niin on, että Jokerit on vähän turhan iso SM-Liigaan. Seuraavana lähtee varmaan Kärpät.
Pakkohan se on Ilveksenkin ottaa jollain tavalla osansa Jokerien mediahallinnasta. Ja mikä onkaan tamperelaisempaa - tällaiseen Hjalliksen maksamat kipurahat käytetään mm. turvakaukalon rakentamisen sijasta.
Jokereille onnea tulevaan.. ehkä ihan hyvä, että pääsevät pois tästä kateellisten koukkusarjasta. Kyllähän se vaan niin on, että Jokerit on vähän turhan iso SM-Liigaan. Seuraavana lähtee varmaan Kärpät.
Hyvä puoli tässä on se, että Jokereille edes saa vittuilla. Naapurin poppoolle, jos vittuilee niin oikeusministeriö ja vähemmistövaltuutettu ovat paikalla samantien.
Vittuilu muille seuroille on aina suotavaa, mutta se pitäisi osata toteuttaa edes jotenkin järkevästi ja itseään nolaamatta. Minua ärsyttää tässä se, että Jokerit on joutunut ton karmean mainoksen uhriksi. Hyvin tehtynä se olisi palvellut molempia osapuolia, mutta nyt tuo aiheuttaa vain lähinnä myötähäpeää.
Hyvä puoli tässä on se, että Jokereille edes saa vittuilla. Naapurin poppoolle, jos vittuilee niin oikeusministeriö ja vähemmistövaltuutettu ovat paikalla samantien.
Jokereille onnea tulevaan.. ehkä ihan hyvä, että pääsevät pois tästä kateellisten koukkusarjasta. Kyllähän se vaan niin on, että Jokerit on vähän turhan iso SM-Liigaan. Seuraavana lähtee varmaan Kärpät.
Milläs muulla järkevämmällä olisi saanut yhtä paljon medianäkyvyyttä?Mulle jäi vähän epäselväksi, että miten Kampin mainoksesta saa kuvan, että siinä Ilves muka nauraa itselleen, koska siinä ei ollut samaa tekstiä mitä feisbuukissa? Itse olisin käyttänyt Kampin-mainoksen rahat johonkin järkevämpään, mutta mikäs siinä, jos uudella omistajalla on tarpeeksi rahaa roiskia näihin hassutteluihin.
Kärpät (Pedon raapaisuko se oli)
Mun mielestä tuo oli hauska, enkä koe Ilveksen nolanneen itseään mitenkään. Pipoa vähän löysemmälle niin selviät tuosta urhin asemasta vielä jaloillesi. Ilves halusi näkyvyyttä ja joidenkin mielestä hauskalla tavalla ja itseironialla höystettynä. Tempaus oli rohkea veto juuri sen tähden kun kaikilla on erilainen huumorintaju, mutta mielestäni onnistunut.
Luitko mitä kirjoitin? Minua ei ärsytä yhtään että Jokereita käytetään muiden seurojen mainonnassa. Minua ärsyttää se, että ne tuotokset ovat niin surkeita että niitä kohtaan tuntee myötähäpeää.
Minua ärsyttää tässä se, että Jokerit on joutunut ton karmean mainoksen uhriksi.
Luitko mitä kirjoitin? Minua ei ärsytä yhtään että Jokereita käytetään muiden seurojen mainonnassa. Minua ärsyttää se, että ne tuotokset ovat niin surkeita että niitä kohtaan tuntee myötähäpeää.