Ei liity mihinkään mutta oon aina miettinyt että mitkä on ne kaksi sanaa?siitä ei kahta sanaa.
Ei liity mihinkään mutta oon aina miettinyt että mitkä on ne kaksi sanaa?siitä ei kahta sanaa.
Mielestäni viime kauden Lennu oli kuitenkin sitä edeltävän kauden Lennua edellä, olivat Raskin ja Nykoppin kanssa ihan pätevä ketju ja ylipäätänsä näytti ajoittain joukkueen kapteenilta. Tällä kaudella mentiin taas taaksepäin. Nyt kun ensi kaudelle on jo sopimus niin täytyy kai toivoa, että joka toisen kauden tahti jatkuu ja mies parantaa otteitaan, jatkanee kuitenkin joukkueen kapteenina.Olin itse havaitsevinani tämän muutoksen jo silloin, kun Petrell palasi työsulkukaudella IFKhon. Olisiko sitten "jenkkikuurit" epäonnistuneet ja käynyt "Saku Koivut"? Tasaisesti tuntuu Petrellin taso tippuvan kaudesta toiseen, ja nyt ainakin minun papereissani aletaan lähestyä sitä pistettä, jolloin "ei ole mitään käyttöä".
Petrellillähän on sopimus jo ensi kaudenkin jälkeiseksi kaudeksi, maltan tuskin odottaa millaisen pelurin HIFK:ssa näemme kahden vuoden kuluttua.
Pahaa tekee katsoa kun kaverin pelistä ei tule mitään. Olisi kiva tietää miksi se jatkosopimus tehtiin jo tässä vaiheessa. Tuskin oli lähdössä Kärppiin.
Totta kai kapteenia voi vaihtaa kesken kauden. Siinä vain on se riski, että syrjäytettävä kapteeni ottaa siitä itseensä ja alkaa pelata aivan päin persettä.Voiko kapteenia vaihtaa kesken kautta? Nyt olisi oikea paikka....
Voisi jopa saada Lennusta irti enemmän keväällä alakentissä ja alivoimassa, kun oikeat pelaajat johtaa joukkuetta henkisesti ja pelillisesti?
Jossain rinnakkaisuniversumissa ehkä mahdollista. Telluksella ei.Totta kai kapteenia voi vaihtaa kesken kauden. Siinä vain on se riski, että syrjäytettävä kapteeni ottaa siitä itseensä ja alkaa pelata aivan päin persettä.
Tarvitseeko sen pelata ollenkaan?Totta kai kapteenia voi vaihtaa kesken kauden. Siinä vain on se riski, että syrjäytettävä kapteeni ottaa siitä itseensä ja alkaa pelata aivan päin persettä.
Yritin olla vitsikäs ja tuoda esille sarkasmin kautta sitä, kuinka kapteenimme pelillinen anti on jo nyt niin rankasti pakkasella, etten ymmärrä lainkaan sitä, miksi häntä edelleen roikotetaan siinä roolissa tai ylipäänsä mukana.Tarvitseeko sen pelata ollenkaan?
Petrell oli tänään mies paikallaan, jopa ilman maalia. En muista koska viimeksi olisi ollut.
Jännä avautuminen juuri kun Lennu pelannut erinomaisen pelin. Maali todella tärkeään paikkaan ja läpi ottelun hyvää duunia tasakentällisin ja alivoimalla. Sinä et sitten ilmeisesti saa iloa Lennun onnistumisista?Tässä on juuri Petrellin ongelma. Mies on KAPTEENI ja kapteenin pitäisi kentällä näyttää esimerkkiä muulle joukkueelle. Näin ei todellakaan ole, vaan edarius paistaa otteista läpi.
Hyvä toki, että onnistuu muutaman kerran kaudessa nykyään ja jotkus siitä saavat vielä jotain iloa.
Tämä nyt ei ole kohdistettu sinuun, mutta yhtä huvittavana pidän tätä lällättelyä, kun Lennu vihdoin pelaa yhden ottelun niin kuin hänen pitäisi pelata joka matsissa kapteenina. Enkä tarkoita, että hänen pitäisi tehdä joka pelissä maali, kuten eilen, mutta tuollainen mainitsemasi duuninteko ja alivoimalla uhrautuminen pitäisi olla Lennun minimivaatimus pelistä toiseen. Minä olin iloinen eilen kapteenin onnistumisesta ja pidin muutenkin hänen peli-ilmeestään, mutta samalla en voi kuin ihmetellä, miksi ne 30-40 muuta peliä ovat olleet täyttä perseilyä. Toivottavasti se homma lähtisi nyt taas Lennulla kulkemaan, kun tärkeimmät pelit ovat ovella.Jännä avautuminen juuri kun Lennu pelannut erinomaisen pelin. Maali todella tärkeään paikkaan ja läpi ottelun hyvää duunia tasakentällisin ja alivoimalla. Sinä et sitten ilmeisesti saa iloa Lennun onnistumisista?
Jännä avautuminen juuri kun Lennu pelannut erinomaisen pelin. Maali todella tärkeään paikkaan ja läpi ottelun hyvää duunia tasakentällisin ja alivoimalla. Sinä et sitten ilmeisesti saa iloa Lennun onnistumisista?