Vanhoilla meriiteillä ei ole hirveästi tässä hetkessä painoarvoa. Eikä se Petrell myöskään ilmaiseksi pelaa, ja voisin veikata, että tasoon nähden aivan karsean ylihintainen diili löytyy Petrellin fikasta, koska -11 ja NHL. Kummallisesti nämä ”rahan takia” pelaavat Rask ja Tyrväinen näyttävät paljon enemmän haluavan voittaa peliä IFKlle kuin Petrell.Kyllä näitä omiakin jätkiä saa dissata mut jotain kunnioitusta kuitenkin. Muualta tulleet hankinnat on vapaata riistaa. Rahan takia ne pelaa meillä.
No nyt on Lennu viltissä. Onnittelut kaikille. Saa nauraa.
Elät siis uskossa että pelaajat eivät käytä nettiä? Faksillako ne leikkii edelleen HIFKssa?
Ja Lukko tasoittaa kun Lennu on filassa. 1+1....
Ja Lukko tasoittaa kun Lennu on filassa. 1+1....
Ei kun Eronen teki voittomaalin, kun Lennu oli filassa.Ja Lukko tasoittaa kun Lennu on filassa. 1+1....
Samaa mäkii mietin..Jos valmennuskaan ei näe käyttöä tälle turhakkeelle, niin mitä helvettiä liikkuu Salmelaisen päässä kun meni jatkamaan sopimusta?
Tällaisia omia juttuja aina tuodaan faktoina. Olisiko jollain antaa esimerkkejä siitä, että IFK-pelaaja on pelannut selvästi hyvin, mutta silti aiheetonta kritiikkiä tulee. Toiseen suuntaan kyllä kaikkia videoklippikerhoja löytyy.Sama se on vaikka Lennu tekisi 3+3 ja blokkaisi kaik vastustajan vedot niin olisi aivan paska osan mielestä täällä.
Toivottavasti löytää vielä sen hyvän tason ennen loukkaantumista.
Olin itse havaitsevinani tämän muutoksen jo silloin, kun Petrell palasi työsulkukaudella IFKhon. Olisiko sitten "jenkkikuurit" epäonnistuneet ja käynyt "Saku Koivut"? Tasaisesti tuntuu Petrellin taso tippuvan kaudesta toiseen, ja nyt ainakin minun papereissani aletaan lähestyä sitä pistettä, jolloin "ei ole mitään käyttöä".yksinkertaisesti vain iän ja vammojen myötä liike hidastunut liian paljon pelaaamaan niin, kuin itse haluaa. Omaan silmään Lennu on huomattavasti raskasrakenteisemmassa kunnossa, kuin esim. 2011.
Toivottavasti Tappara tai TPS esim. näkee Lennussa hyvää ja pääsisi jonnekin missä arvostetaan.