Lennart Petrell – HIFK:n ruumiillistuma

  • 820 535
  • 2 259

Wicked

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Los Angeles Kings
Varmasti käteinen näyttelee tässä tärkeää roolia. Kyllä se sieltä varmaan jossain vaiheessa palaa punaisiin.

Odotus jatkuu :)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin, minkäs ikäinen se Lennun muksu on? Meniskö niin että Lennu palaa kotiin kun lapsi aloittaa koulun?

Muksuja on kaksi toinen on syntynyt 2012 ja toinen 2013. Koulujen suhteen ei siis ole kiire, mutta koska oletettavasti suunnitelmissa on Suomeen paluu ja mikäs sen parempi ajankohta kuin koulu, niin silloinhan IFK-sopimus olisi viimeistään kaudelle 2019-2020 Lennun ollessa 35-vuotias.

Ja saahan sitä aikaisemminkin tulla, mutta eiköhän tässä pari kautta vähintään punaisissa viiletetä. Sellaista tilannetta ei vain saa eikä voi tulla missä joku näkisi, että ei ole käyttöä kokoonpanossa. En kävisi enää koskaan kotipeleissä niin kauan kuin sellaisen päätöksen tekijä olisi palkkalistoilla.

Joillekin on aina pelipaikka, vaikka ei pelillinen johtotähti olisikaan.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Ei tullut pöllömmät vibat Radio Cityn tekemästä Lennun haastattelusta, kun kyseltiin ensi kaudesta.

Haastattelu löytyy ainakin Facebookista.
 

Bromse

Jäsen
Juuri katsoin tuon saman, ja tuosta ei paljon jäänyt epäselvyyttä Lennun halusta palata takaisin Nordikselle. Sanoiko sen jopa itse siinä suoraan? Nyt vaan luuri kauniiseen käteen, officen väki, ja näppäilette siihen pikavalinta numeron 32.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Lennulla on suoritukset heikenneet mestaruuskevään jälkeen, varsinkin viime ja kuluva kausi ollut suorastaan konttaamista. Ilman oikeaa asennetta miehestä ei ole mitään hyötyä, joten jos punaisiin on palaamassa, niin toivottavasti sisuuntuu näyttämään kykynsä uudestaan. Oletettavasti kallis pelaaja, joten high risk ilmassa.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Kylmät väreet meni koko kropassa kun Lennu puhui kotiinpaluusta. Siitä puheesta paistoi aito halu ja huomasi heti ettei Lennu jauha vain perus jargonia.

Samoihin aikoihin kun itse aloin jääkiekosta enemmän ymmärtää, teki Lennu nousua A-junnuista Edariin. Joten koko tämä IFK-fanitukseni symboloituu hyvin pitkälti herraan #32. Koko tuon ajan on Lennu ollut mulle se Mr.IFK.

Saattaisi tippa tulla linssiin jos kauden jälkeen Nybari&Co julkaisee tiedotteen jossa kerrotaan Lennun palaavan himaan.

Tottakai olisi riskialtis hankinta, mutta Petrell on Petrell.

Tule Lennu himaan!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Oletettavasti kallis pelaaja, joten high risk ilmassa.

Mutta pelaaja, jolla ei pidä olla kuin yksi ja ainoa seura Liigassa, IFK. Toivottavasti se paluu on nyt edessä sit!
 

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä luulen ja olen ymmärtänyt, että Petrell on pojat himaan -teemasta kaikista varmin tulija. Halu löytää yhteisymmärrys oli molemminpuolin korkealla.

Saa varmasti hyvän monivuotisen sopimuksen, ehkä nykytasoonsa nähden liiankin hyvän. Minusta Nybondas on vähän ahtaassa raossa tässä tapauksessa. Lennu on mestaruuden voittanut kulttipelaaja, jonka ryssimisestä muuhun Liigassa pelaavaan joukkueeseen nousisi karmea poru.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Lennuhan on luokkaa no risk, koska tiedetään tarkalleen mitä saadaan: Kiekon syömistä av:llä, periksi antamatonta taistelua illasta toiseen, satunnaisia kuumia putkia maalejen ja syöttöjen merkeissä ja kovaa, IFKn näköistä peliä.

Se, että joku heinäkenkä tai takapiiska ulkomailta tekisi 7 maalia enemmän 50 tonttua vähemmällä ei ainakaan minua kiinnosta tippaakaan. Sen fyrkan voi sitten säästää jostain muualta.
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Lennuhan on luokkaa no risk, koska tiedetään tarkalleen mitä saadaan: Kiekon syömistä av:llä, periksi antamatonta taistelua illasta toiseen, satunnaisia kuumia putkia maalejen ja syöttöjen merkeissä ja kovaa, IFKn näköistä peliä.

Se, että joku heinäkenkä tai takapiiska ulkomailta tekisi 7 maalia enemmän 50 tonttua vähemmällä ei ainakaan minua kiinnosta tippaakaan. Sen fyrkan voi sitten säästää jostain muualta.

Ei oo no risk, jos on kallis.

Todellakin Lennun olen ottamassa takaisin, ei siitä ole kyse. Mutta kuinka paljon ollaan valmiita maksamaan taistelijalle, joka on kyllä oma poika ja ikoniainesta. Ei ketään oteta hinnalla millä hyvänsä. Tosin - HIFK talouspuoli sen verran kunnossa, että jos jostakin maksettaisiin ylihintaa ja otettaisiin riskiä, niin Lennusta. Kukaan ei onnistu varmuudella, mutta Lennulta löytyisi ainakin taistelua.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Jos noin vakuuttavasti lupaatte, että Lennu palaa mestaruuskauden tasolleen, niin toki sellainen Lennu otetaan vastaan. Kyllä se nyky-Puustisen korvaa pelillisesti ja palkkapussilla.

Mulla on silti pienet epäilyt, koska sillä tynkävisiitillään lähes surffaili entiseen verrattuna , toki teki hyvällä prossalla maaleja. Sekin kelpaisi, vaikkei rymistelisikään.

Ruotsin visiitti ei siis kuitenkaan paljoa lupaile millään rintamalla:

Viime kausi: 50 matsia: 5+5 , -5, 16 min; playoffs 9 peliä 0+2, +-0 , 2 min
Kuluva kausi: 26 peliä: 1+4, -3, 8 min
 

Ardbeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Toisaalta, Lennulle voi maksaa sen parikymppiä ylimäärästä jo pelkästään lisääntyvän paitamyynnin perusteella. Jos heittää veikkauksen että myytäisiin 200kpl aitoa/pelattua ensimmäisellä kaudella niin toisi kassaan 45k. Tuskin tietenkään noin paljoa menisi mutta ajatus yhdistettynä jonkinmoiseen määrään ylimääräistä lipunmyyntiä varmasti kuittaa sen erotuksen vrt siihen mitä realistisesti olisi pelillinen arvo rahassa
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
^ Tämä on totta Lennu on niitä harvoja pelaajia joiden varaan voi laskea kohdennettua fanituotemyyntiä, eli juuri hänen ympärilleen tehtyä sarjaa. Veikkaisin että on hinnaltaan sellaista EHT-miesten tasoa, ei se NHL-status siellä todellakaan voi enää nostaa liksaa. Liksan puolesta pelipaikka tulisi olla hyökkäävässä kentässä power forwardina, joka ajaa vihaisesti laukasten perässä maalille ja näitä ei ole liikaa IFK:ssa, Potentiaalinen 25-30 pisteen mies Liigassa. Ilomielin ottaisin joukkueeseen!
Jos numeroita pitäisi arvailla niin sanotaanko että 130 000 per kausi + fanituotemyynnistä se pari kymppiä ennakkoon tuohon päälle. Vertailun vuoksi Luttinen on noin sadan tonnin mies, Elkins maksoi 2013 200t€ 2014 260t€ ja Puustinen tuplasi liksansa viime vuodelle 206t€!!! Ei ihme että miehestä halutaan eroon.

_
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tervetuloa kotiin! Omalla kohdallani odotukset eivät ole kummoiset! Toivottavasti nousee uudestaan lentoon Stögön alaisuudessa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jesh. Odotettu sopimus, mutta hitto, että tuli hyvä fiilis.

Tervetuloa himaan Lennu!

Edit. Aiemmin minulla oli allekirjoituksena Lennun sitaatti; "Kyllä punainen 32 vielä vedetään päälle". Nyt on tullut se päivä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kovimpia ja toivotuimpia paluumuuttajia mitä voi olla ja toivoa, tervetuloa himaan Lennu ja nyt ei muuta kuin parasta Ikonia peliin taas.
 

Ville Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ettekö te usko mihinkään. Tuleva vuonna nähdään taas kunnon pystyyn ajoja ja puhtaita sellaisia.
On kavereita jotka voittaa vääntö kamppailut luistelussa ja vauhdissa, Lennu, Ikonen, Rask jne.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Tervetuloa kotiin Lennu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös