Jaa, minusta Jääkiekkoliitto osoitti nimenomaan ymmärtävänsä maajoukkueen merkityksen kansalaisille. Discovery teki hyvän tarjouksen, johon liitto tarttuu ja jonka avulla suomalaista jääkiekkoa kehitetään.Mutta kuten todettua, jääkiekkoliitto osoitti jälleen kerran, ettei se ymmärrä maajoukkuetta koko kansan yhteisenä joukkueena. Tavoitteena on vain nyhtää menestyksestä aivan kaikki ja vielä kaiken huipuksi saada porukka maksamaan tulevissa MM-kisoissa kiskurihintoja ja sama uudelleen.
Olisi hyvä myös muistaa, että näkyvyyshän tässä ei miesten jääkiekkomaajoukkueen osalta sinänsä heikkene, vain kanava vaihtuu.
Leijonat on Suomen ylivoimaisesti merkittävin urheilubrändi, olisi typerää jättää hyödyntämättä sen tarjoamat bisnesmahdollisuudet. Myönnän, että esimerkiksi MM-kisojen 2012 (tai World Cupin harjoituspelien) lippuhinnat olivat mielestäni todella kovat, mutta monella oli halua maksaa lipusta ne kuuluisat 150 euroa ja kisat lopulta päättyivät jättivoittoihin. Ei siinä yhden Barnesin mielipide paina.