Täydellinen pohjanoteeraus jääkiekkoliitolta. Mainoksia mainosten perään ja huonosti toimitettuja kisastudioita. Näin palvellaan suurta yleisöä, joka tuskin on saanut vaatteensa kuiviksi torilla uimisesta. Kun jääkiekkoliitto ei arvosta maajoukkuetta koko kansaa yhdistävänä tekijänä, on turhaa vaatii pelaajiltakaan arvostusta. Rahastus on mennyt jo äärirajoille ja yli: on varmaan aika siirtyä seuraamaan jotakin sellaista lajia, jota ei vielä ole täysin myyty ja pilattu.
Toisaalta, edelleenkin bisneslogiikka jää hämärän peittoon. Miten voi olla tuloksekkaampaa eliminoida suuri osa yleisöä mainosten parista ja jättää matsit vain todellisille lajiniiloille?
Ainoa selitys tälle on se, että kun on riittävän iso putiikki, mitkään pikkurahat ovat sille yhdentekeviä, kunhan vaan päästään pilaamaan sekin vähän maajoukkuelätkästä, joka oli vielä jäljellä. Tai tarkemmin, tuskin edes tietävät, mitä Suomen suhteen ostivat.
Toisaalta, edelleenkin bisneslogiikka jää hämärän peittoon. Miten voi olla tuloksekkaampaa eliminoida suuri osa yleisöä mainosten parista ja jättää matsit vain todellisille lajiniiloille?
Ainoa selitys tälle on se, että kun on riittävän iso putiikki, mitkään pikkurahat ovat sille yhdentekeviä, kunhan vaan päästään pilaamaan sekin vähän maajoukkuelätkästä, joka oli vielä jäljellä. Tai tarkemmin, tuskin edes tietävät, mitä Suomen suhteen ostivat.