Milloin tällaista on tapahtunut?Ei kunnon valmentaja ala kyllä nillittämään fanien suuntaan, kun on saanut lokaa niskaan ja vieläpä täysin aiheesta.
Tämmöinen otteluseurannasta. En pysty 100% faktaksi varmistamaan, kun en itse ole nähnyt, mutta uskon kyllä jutun todenperäisyyteen. Teron aiempien ulostulojen perusteella varsin uskottava.Lehterä sanoo seuranneensa ihmeissään keskustelua päättyneen kauden valmennuksesta.
-Mulle aiheutuu mielipahaa viime kauden valmennuksen alaspainamisesta keskustelupalstoilla ja sosiaalisessa mediassa. Ei maassa makaavaa saisi enää potkia. On aivan satavarma että viime kauden valmennus antoi kaikkensa ja yritti parhaansa, enempää on vaikea vaatia. Jos mulla on pitkä ura edessäni, tulee varmasti kausia kun kaikki menee vihkoon. Se voi tapahtua myös itsestään riippumattomista syistä.
Lehterän mukaan on kummallista, että loka lentää edelleen.
Tämmöinen otteluseurannasta. En pysty 100% faktaksi varmistamaan, kun en itse ole nähnyt, mutta uskon kyllä jutun todenperäisyyteen. Teron aiempien ulostulojen perusteella varsin uskottava.
Saattoi käydäkin sekaannus, sen ymmärrän, että Teron alempi lausunto oli keväältä 2017, mutta entäs tämä minun lainaamani kappale.
Heiheihei! Käsi pystyyn täällä sekoittamisen merkiksi. Tuo on ote vuodelta 2017 ja asian avaaminen jäi kesken kun touhusin samalla tyttären kanssa.
Sami Hirvonen täydentää SaiPan valmennuksen
Hirvonen tulee apuvalmentajaksi yhden kauden sopimuksellasaipa.fi
Tossa toi orkkisuutinen ja tarkoitus oli pohjustaa sitä, että fanien tyytymättömyydellä alkaa olla pitkät juuret. Veli Barney tossa totesi taannoin että peli näytti viimeeksi hyvältä Tirkkosen aikoihin ja sitähän se toden totta on ollutkin. Vitutus kumpuaa syvältä ja sillä on pitkät juuret. Fanit haluaa pelin kuntoon.
Asia selvä, miun moka. Juu onhan tuo tuttu haastis nytkun näin uudestaan. Pelin tohinassa vain sen verran kiihkoissa, että piti heti iskeä kimppuun kuin korppikotka. =OMiusta nuo on kaikki sitä Santasen kommentointia. Muistan lukeneeni tuon haastattelun ja tutulta kuulostaa.
No lyhyt on muisti jengillä jos Lehterän eka kausi on jo unohdettu. Ei siinä koohotuspelleilyllä menty ja haastettu tepsiä poffeissa. Sen jälkeen onkin ollut hiljaista. Joku tarina kertoi silloin että MEKki oli käynyt majutauolla silloin ärähtämässä Tertsille että loppu se SHL-haihattelu ja ala tehdä peliä joka luonnistuu. Jos pitää paikkaansa niin sittenhän Lehterän edesottamuksista kyllä pitää olla erittäin huolissaan. Ja toisaalta mitä ne muut tekee tuolla aitiossa?Veli Barney tossa totesi taannoin että peli näytti viimeeksi hyvältä Tirkkosen aikoihin ja sitähän se toden totta on ollutkin. Vitutus kumpuaa syvältä ja sillä on pitkät juuret. Fanit haluaa pelin kuntoon.
Ei tuo Lehterä kuitenkaan nyt ihan niin huonosti ole menestynyt kuin mitä moni täällä väittää. Kahtena peräkkäisenä kautena SaiPa on kuitenkin selviytynyt pudotuspeleihin, ei 60 ottelun sarjassa sinne tuurilla mennä. Tulos on ollut ihan ok, tai kuten Tertsi sanoi, että eurolla saatiin euro, näin se on mennyt, On Lehterä kuitenkin tehnyt jotain oikeinkin. Tästä materiaalista Lehterä ei vaan saa tämän enempää irti.
Ei kai täällä kovin moni ole noita Lehterän saavuttamia tuloksia kritisoinut, vaan siitä, että tuosta hommasta tuntuu puuttuvan se punainen lanka ihan kokonaan. Peli näyttää ihan hirveältä ja kun pelitapaa pyritään liikaa mukauttamaan vastustajan mukaan, niin aika vaikea on nähdä tuolla tyylillä voitettavan mitään pudotuspelisarjoja keväällä, kun lähes jokaisella vastustajalla on selkänojanaan koko kauden hiottu pelitapa.Ei tuo Lehterä kuitenkaan nyt ihan niin huonosti ole menestynyt kuin mitä moni täällä väittää. Kahtena peräkkäisenä kautena SaiPa on kuitenkin selviytynyt pudotuspeleihin, ei 60 ottelun sarjassa sinne tuurilla mennä. Tulos on ollut ihan ok, tai kuten Tertsi sanoi, että eurolla saatiin euro, näin se on mennyt, On Lehterä kuitenkin tehnyt jotain oikeinkin.
Ollaa vissiin samiksia nykykielellä, kun taas olen ihan samaa mieltä kanssasi!Ei kai täällä kovin moni ole noita Lehterän saavuttamia tuloksia kritisoinut, vaan siitä, että tuosta hommasta tuntuu puuttuvan se punainen lanka ihan kokonaan. Peli näyttää ihan hirveältä ja kun pelitapaa pyritään liikaa mukauttamaan vastustajan mukaan, niin aika vaikea on nähdä tuolla tyylillä voitettavan mitään pudotuspelisarjoja keväällä, kun lähes jokaisella vastustajalla on selkänojanaan koko kauden hiottu pelitapa.
Minun pitää tällä hetkellä pakottaa itseni katsomaan SaiPan otteluita ja tappion jälkeen ei edes vituta. Jos tätä palstaa on uskominen, niin en todellakaan ole ainut. Aika surullinen tilanne, sillä olen ainakin itseni mieltänyt itseni melko intohimoiseksi kannattajaksi, mutta tällä hetkellä tuo joukkue ei aiheuta oikein mitään tunteita.
Minä näkisin, että Teron kannattaisi keskittyä rakentamaan joukkueelle edes jonkinlainen pelitapa.
Lehterä on katsonut tuota samaa peliä jo yli vuoden aina vaan uudelleen! Mitään positiivista kehitystä ei ole tapahtunut sitten TPS-sarjan "bussi maalin eteen" -rimpuilun. Ei mitään positiivista kehitystä. Minulle nämä Lehterän "nyt pitää asioiden muuttua" -tyyppisen avautumiset eivät enää merkitse pahanhajuista pierua enempää, sillä koskaan näistä ei ole seurannut juuri mitään muutosta, ja selitykset aina löytyvät sitten myöhemmin: pelaajat eivät ole tarpeeksi hyviä jne jne jne. Onhan hän aiemminkin myöntänyt epäonnistuneensa, mutta siitäkään ei seurannut tälle kaudelle siirryttäessä mitään. Samat virheet toistetaan sabotoimalla SaiPan kiekollinen peli lähtökuoppiinsa täysin älyvapaalla "avauspelillä".Kyllä Lehterä oli lehdistötilaisuuden perusteella katsonut samaa peliä kuin porukka täälläkin. Pelissä ei ollut oikein mitään positiivista. Joku mainitsi, että Salituro oli ok. Itse ihmettelin, miten häntä voi edes arvioida, koska pelasi & koski kiekkoon niin vähän.
Paljon pitää muuttua varsinkin pakkien pelaamisessa: täytyy alkaa katsomaan, minne kiekko ollaan laittamassa ja jollei ole paikkaa syöttää, pitää sitä vähän rohkeammin ja jalalla avata paikka pelata kiekko kaverille. Vituttaa katsoa, kun yksikään pakki ei katso, mihin on kiekon tökkäämässä. Monen pakin peli on sitä, että kaukalossa käydään vaihdosta toiseen vaan hakkaamassa kiekkoa sinne ja tänne, ihan kuin pyrkimyksenä olisi pitää peliväline pois omalta joukkueelta. Lisäksi ensi kerralla, kun pakki väistää rannevedon siniviivalta, samantien villaan. Puolustuspäässä pitää pelata uhrautuvammin.
Kaarlehto oli helvetin hyvä ja jatkakoon maalilla. Persson painaa myös hyvällä asenteella ja yrityksellä. Muu joukkue pitää nyt saada samalle aaltopituudelle.
Kyllä ne Lehterän kortit katsotaan ihan palkanmaksukauden loppuun asti.
saipalaiset ei polta rahaa vaihtamalla valmentajaa, Karri Kivi tuskin on paljon parempi vaihtoehto.?
Lehterää on helppo syytellä, mitä tekee Ropo ja tämä toine kaveri jonka nimeä en muista,,,?
Eilen kuulemma Kouvolassa töitä teki joukkueen eteen Kurdi ja Vainikainne. Zabo ja Ramsted mm, eivät olleet ihan terävimmillään.
Töitä siellä pitää tehdä koko pataljoonan.
Varmasti toimistolla mietitään tätä rahojenkin kannalta. Loppukauden projektipäävalmentaja + mahdollinen apuvalmentaja maksaa x, kiekollinen pakki maksaa y ja todennäköisesti näiden mahdollistamat 1-5 playoff-kotiottelua tuottaisivat z. Nopeasti laskeskeltuna medium risk, medium reward. Yleisömäärät tulevat tippumaan tällä rämpimisellä, ja loppukauden projekti ei sitä tilannetta ainakaan huonontaisi. Kieltämättä aika ikävät vaihtoehdot, teki mitä teki.Kyllä ne Lehterän kortit katsotaan ihan palkanmaksukauden loppuun asti.
saipalaiset ei polta rahaa vaihtamalla valmentajaa, Karri Kivi tuskin on paljon parempi vaihtoehto.?
Lehterää on helppo syytellä, mitä tekee Ropo ja tämä toine kaveri jonka nimeä en muista,,,?
Eilen kuulemma Kouvolassa töitä teki joukkueen eteen Kurdi ja Vainikainne. Zabo ja Ramsted mm, eivät olleet ihan terävimmillään.
Vanha vitsihän on, että raksalla on pystynyt hyvin hämäämään mestaria kantamalla aina lyhyehköä kakkosnelosta tai muuten sopivaa lankkua olkapäällään, jolloin ei näytä joutilaalta vaikkei mitään tulosta näykään. Olen tuntenut nuoruudessani hemmoja, jotka osasivat taidon hyvin. Jääkiekossa vastaava voisi olla sitä, kun pelaaja luistelee vimmatusti kiekon perään mutta toivottomista asemista 10-15 m vastustajaa jäljessä. No vastustaja kiertää oman maalinsa, ehkä pysähtyykin, mutta perässä polkija kurvaa veskarin edestä takaisin. Toki tarvittaessa liikkeellä annetaan vaihtoaikaa kavereille, mutta eriskummallista, helposti blokattavaa ryntäilyä näkyi eilenkin läpi matsin eikä aina ollut vaihtokaan päällä. Sellaista näennäistä pellailua.Eilen kuulemma Kouvolassa töitä teki joukkueen eteen Kurdi ja Vainikainne. Zabo ja Ramsted mm, eivät olleet ihan terävimmillään.