Legendaarinen Kummeli

• 178 879
  • 455

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Hauska yhteensattuma. Jos joku duunikaveri sanoo, ettei aika riitä kaikkeen, ehdotan ”multiploidu!”.
Olen joskus sanonut puolustajalle, kun hän tuskaili miten ottaa vastaan eri etäisyyksillä 2-1 hyökkäystä:
”Multiploidu.”
Ei ymmärtänyt.
Käytän tota usein myös kotona, kun joku tuskailee monen homman loukussa.

Itse en kuulu Vihisen faneihin, en ole koskaan ymmärtänyt hikisiä ja/tai puoli- / tai alastomia miehiä. Paitsi saunassa.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ajattomia juttuja, monesti on paikka käyttää jotain lausahdusta.
"EN MINÄ TIEDÄ!!"
"Voitas heitellä tässä"
"Maksoko nää paljon? No makso!"
"Ei se mitään meinaa"
"Pintakaasulla tämmöstä ajetaan"
"Aa-sia kunnossa"
"Pitäskö soittaa?" (no piti ja neljän tunnin päästä faijalla oli Mersu pihassa. Nykyisin auto on minun omistuksessani)
"Shalonen maaliin, Shalonen maaliin"
"Älkää ny itteenne teloko"

Legendaarista. Kummeli-jutut ovat muuten hyvän jäänmurtaja monissa tilanteissa.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Paljon kuuluu mulle, mutta oliko se Vanaja joka niistä säynävistä puhui. Vihinen ainakin tulee mieleen.
Säynäväjuttu löytyi kun aloin YouTubesta katsomaan. Lihaksia ja Luoteja: Pimeän ytimessä. Kova laki kuoro on kadonnut ratsiassa, poliisikolmikko lähtee etsimään. Jos katiskasta löytyy säynävä poikineen, illalla syödään mätiä.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Vanaja vähän pidätteli pari ensimmäistä jaksoa, on tämä hämmentävää touhua välillä. Vihisen puuhat tosiaan menee reippaasti yli ajoittain ja mikäs siinä.

"Stalin ja mystinen mehiläinen."
"Siunatulle kiitos, ryppynaru laulaa taas."

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Säynävä mainitaan myös Kontio & Parmas sarjassa. Sumelius horisee yhdessä jaksossa jostain Tukholman reissusta missä abu garcia vehkeillä naarattiin säynäviä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy