Ei tuu myöskään mitään jos ketjukavereina on Talaja-Ojantakanen.Luistelu pitää saada kuntoon, ei tuu muuten mitään.
Sama juttu, minulla ei myöskään ole Viitalan jatkoa vastaan mitään, vaan sen puoleen ihan tyytyväinen..Viitalan Ässissä pysymiseen voi olla ihan tyytyväinen mutta mietityttää taas tuo joukkueenrakennus että missä kukakin pelaa kun ei kaikki voi siellä 3. ketjussa pelata
Viitala siitä erikoinen tapaus, että mikä milloinkin ollut syynä seuraavaan steppiin ketjukaverit, valmentajat, peliajat. Pitäiskö seuraavaksi itse lunastaa otteillaan vaikka sitä peliaikaa näin alkuun?Ei tuu myöskään mitään jos ketjukavereina on Talaja-Ojantakanen.
Viitala siitä erikoinen tapaus, että mikä milloinkin ollut syynä seuraavaan steppiin ketjukaverit, valmentajat, peliajat. Pitäiskö seuraavaksi itse lunastaa otteillaan vaikka sitä peliaikaa näin alkuun?
Olisko ollu SK toimittaja vai oliko joku selostaja tyyliin Jantta. Tammikuussa -22 tuo jo ekan kerran tuli esiin.Ketä muuten lanseerasi ensimmäisen kerran "Pomarkun pommittaja"? JA-haku tuo @PataJaska ? Oliko Ässät itse? Kui mää muista, et määki?
Tuliskoha McDavid enskaudeks Porii ni nähtäs millai pelaa yhtee Viitala kansNiin sanottu Puljujärvi-ilmiö.
Krospi eka. Kattellaa sit sitä MäkJehuiittii.Tuliskoha McDavid enskaudeks Porii ni nähtäs millai pelaa yhtee Viitala kans
Heh.. en malttanut olla katsomatta haulla itsekin :D olen tosiaan kaksi vuotta sitten kirjoittanut Pomarkun pommittajasta, mutta tosiaan kyllä nappasin sen SK:n sivuiltaKetä muuten lanseerasi ensimmäisen kerran "Pomarkun pommittaja"? JA-haku tuo @PataJaska ? Oliko Ässät itse? Kui mää muista, et määki?
Ei ole Härtsy enää penkittämässä, niin hyvä syy jäädä.Viitala päätti sittenkin jäädä Ässiin, vaikka talvella vielä oli vahvoja huhuja että neuvottelut Ässien kanssa eivät tuoneet tulosta. Aika näyttää oliko ratkaisu oikea. Vaikka olen paljon vuosien varrella Viitalaa hehkuttanut ja vaatinut hänelle kunnollisia näyttöpaikkoja, niin tosiasia on että paljon saa poika töitä tehdä siihen että olisi täyden 60 liigamatsin hyökkääjä. Ensi kaudellakin kilpailua on ja varsinkin Noivan kanssa tulee kova kapina pelipaikoista.
On siellä vielä 4-ketjukin ja se 13 hyökkääjä.....Viitalan Ässissä pysymiseen voi olla ihan tyytyväinen mutta mietityttää taas tuo joukkueenrakennus että missä kukakin pelaa kun ei kaikki voi siellä 3. ketjussa pelata
Kuinka paljon Vuorisen tunari joutui nyt maksamaan siitä, että sai purettua Leevin sopimuksen KalPan kanssa
Hienoa, että Leevi jatkaa.
Kuinka paljon Vuorisen tunari joutui nyt maksamaan siitä, että sai purettua Leevin sopimuksen KalPan kanssa
Hienoa, että Leevi jatkaa.