Leevi Viitala

  • 109 318
  • 852

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Viitalan Ässissä pysymiseen voi olla ihan tyytyväinen mutta mietityttää taas tuo joukkueenrakennus että missä kukakin pelaa kun ei kaikki voi siellä 3. ketjussa pelata
Sama juttu, minulla ei myöskään ole Viitalan jatkoa vastaan mitään, vaan sen puoleen ihan tyytyväinen..

Mutta tosiaan hyvin mielenkiintoinen kysymys kuuluu, että mitäköhän Viitala ja Vuorinen ovat sitten keskusteluissaan puhuneet, mitä Leevin pään menoksi nyt on suunniteltu. Koska kaksi-kolme vuotta nuoremmat ovat juuri tulossa ohi, jos sitä kunnollista isoa steppiä ei ala tapahtua ja hyvin äkkiä. Viitala on vähän huomaamatta pelannut liigassa jo sen sata ottelua, mutta kun ne jakautuvat jo neljälle eri kaudelle niin tullaan tilanteeseen, jossa edelleen voidaan sinällään perustellusti vedota siihen ettei hän jotenkin ole saanut edes kunnon mahdollisuutta.. kuitenkin sitten kolmella viimeisellä kaudellaan junnuissa 80 ottelua joissa 128 tehopistettä (82 maalia!), joten junnut hän oli pelannut läpi jo ennen kuin ikäkään tuli vastaan

Ongelmat ovat tunnetut, edes tuo aina hoettu luistelu ei ole pääongelma vaan se, että mikä on Leevin hyöty joukkueelle silloin kun kiekko ei ole hänellä. Mikä on kuitenkin tilanne suurimman osan ajasta pelaajan ollessa jäällä..
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Omasta mielestäni Viitala - Lipiäinen parivaljakko kuullostaa lupaavalta.
Keskelle sopii hyvin molempiin suuntiin vahva sentteri, olisiko peräti Tiivola? Mutta jos sieltä Päkkiläkin tulee ja Fabre kerran jatkaa, niin melko ahtaaksi menee middle 6 osasto.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Viitala siitä erikoinen tapaus, että mikä milloinkin ollut syynä seuraavaan steppiin ketjukaverit, valmentajat, peliajat. Pitäiskö seuraavaksi itse lunastaa otteillaan vaikka sitä peliaikaa näin alkuun?

Niin sanottu Puljujärvi-ilmiö.

Saahan tuohon pelaamisen napsun tulla lisää liikettä ja kestävyyttä. Tokkopa pelaajaprofiili tuosta älyttömästi mullistuu, mutta pieni kehitys em. asioissa ja kummasti ne vahvuudet pääsee paremmin esiin ja heikkoudet laimenee.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ketä muuten lanseerasi ensimmäisen kerran "Pomarkun pommittaja"? JA-haku tuo @PataJaska ? Oliko Ässät itse? Kui mää muista, et määki?
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Ketä muuten lanseerasi ensimmäisen kerran "Pomarkun pommittaja"? JA-haku tuo @PataJaska ? Oliko Ässät itse? Kui mää muista, et määki?
Olisko ollu SK toimittaja vai oliko joku selostaja tyyliin Jantta. Tammikuussa -22 tuo jo ekan kerran tuli esiin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Viitala päätti sittenkin jäädä Ässiin, vaikka talvella vielä oli vahvoja huhuja että neuvottelut Ässien kanssa eivät tuoneet tulosta. Aika näyttää oliko ratkaisu oikea. Vaikka olen paljon vuosien varrella Viitalaa hehkuttanut ja vaatinut hänelle kunnollisia näyttöpaikkoja, niin tosiasia on että paljon saa poika töitä tehdä siihen että olisi täyden 60 liigamatsin hyökkääjä. Ensi kaudellakin kilpailua on ja varsinkin Noivan kanssa tulee kova kapina pelipaikoista.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ketä muuten lanseerasi ensimmäisen kerran "Pomarkun pommittaja"? JA-haku tuo @PataJaska ? Oliko Ässät itse? Kui mää muista, et määki?
Heh.. en malttanut olla katsomatta haulla itsekin :D olen tosiaan kaksi vuotta sitten kirjoittanut Pomarkun pommittajasta, mutta tosiaan kyllä nappasin sen SK:n sivuilta
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvä jatkosopimus, kunhan kehityskäyrä jatkuu nousujohteisena. Olin myös melko varma, että lähtee muualle. Viime kaudella silti, peliaikaan nähden hyvät maalimäärät. Lempiniminä tosiaan Pomarkun pommittaja ja pyöveli myös, jälkimmäinen tuli siitä, kun otti nyrkkihipat Rony Ahosen kanssa.
 

TäysNolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viitala päätti sittenkin jäädä Ässiin, vaikka talvella vielä oli vahvoja huhuja että neuvottelut Ässien kanssa eivät tuoneet tulosta. Aika näyttää oliko ratkaisu oikea. Vaikka olen paljon vuosien varrella Viitalaa hehkuttanut ja vaatinut hänelle kunnollisia näyttöpaikkoja, niin tosiasia on että paljon saa poika töitä tehdä siihen että olisi täyden 60 liigamatsin hyökkääjä. Ensi kaudellakin kilpailua on ja varsinkin Noivan kanssa tulee kova kapina pelipaikoista.
Ei ole Härtsy enää penkittämässä, niin hyvä syy jäädä.
 

Nigi

Jäsen
Toivottavasti Viitala saa vakiinnutettua itselleen paikan toisesta ylivoimakoostumuksesta ensi kaudella. Laukaus on parhaimmillaan sellainen ase, joka Ässien pitäisi saada käyttöön useammin.

Vähän on aiemmin näkynyt pieni puristus ylivoimalla laukauksissa, kun halu onnistua on ollut kova.
 

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Olen iso Viitala fani niinkuin aikaisemmista viesteistäni saattaa huomata, joten tykkään todella paljon tästä jatkosta, ei varmasti ole kallis ja potentiaalia on lyödä 15-20 kaappia tauluun mikäli saa yv vastuuta ja hyvän kesän alleen. Laukaus on heittämällä joukkueen paras, oli viime kaudella ja löisin vaikka vetoa että on myös paras ensi kaudella.

Työkalupakki on täysin sama kuin Ässiin huhutulla ja Jypiin päätyneellä Valtteri Ojantakasella, Ojantakanen toki valmiimpi ja itsensä todistanut maalitykki.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jos ny vielä asiaa pyörittelee yhdeltä kantilta niin.

Ainakin energisen, innostuneen ja motivoituneen olonen nuori kiekkoilija jatkosopimuksen tiimoilta.

Ja Ässäkasvatti Porin kupeesta. Ei autuaaksi tekevä asia, mutta on siinä varmaan jotain merkityksellisyyttäkin.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kuinka paljon Vuorisen tunari joutui nyt maksamaan siitä, että sai purettua Leevin sopimuksen KalPan kanssa

Hienoa, että Leevi jatkaa.

Tuo ei riittänyt, koska jossain vaiheessa Leeviä huhuttiin myös Raumalle. Kalliiksi tuli taas.

Tosiasiassa huhut ovat kertoneet, että Leeville on tehty sopimus Ässiin jo hyvän aikaa sitten. Voidaan nauttia ihan itse niistä maaleista.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Kuinka paljon Vuorisen tunari joutui nyt maksamaan siitä, että sai purettua Leevin sopimuksen KalPan kanssa

Hienoa, että Leevi jatkaa.

Rehellisyyden nimissä on todettava, että Viitalan jatko oli yllätys. Toki mielikuvani perustui enemmän olettamuksiin ja hetkittäin käsittämättömään peluutukseen (esimerkiksi ylivoimalla rooli maskimiehenä). Ei niinkään asian tilasta kuulemiseen.

Joka tapauksessa on hieno yllätys. Voi hyvin puhjeta tehoilukin kukoistukseen.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Aika pian syksyllä tullaan näkemään oliko Viitalan jatkot hyvä asia vai hutikuti. Hutikuti sopimus oli jos vastuuta ei edelleenkään saa säännöllisesti ja sopivassa roolissa. Katsomossa tai nelosen laidassa rikkovassa roolissa hänestä ei ole mitään hyötyä kenellekään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös