Kyllä Teissalalla on paljon kehitettävää, päästäkseen tehokkaaksi pelaajaksi. Viihdyttävähän hän on nyt jo, muttei se pelkästään riitä. Iänkin puolesta alkaa olemaan niitä vaiheita, jolloin Liigasta täytyisi saada vakiopaikka tai sitten hakea vauhtia Mestiksestä.
Vaikea vielä sanoa pelaamisen osalta, onko hän lintu vai kala, mutta pidän sormet ristissä, että hänestä tulisi jo ensi kaudelle tehokas pelaaja punaisiin.
Missä lehdessä?Perjantain lehdessä luki, että Teissala ei jatka HIFK:ssa, koska seura pitää 8000 - 9000 / kk palkkapyyntöä liian korkeana.
Lähde?Perjantain lehdessä luki, että Teissala ei jatka HIFK:ssa, koska seura pitää 8000 - 9000 / kk palkkapyyntöä liian korkeana.
Ainakin meni äidillä pojan nimi oikein. Hymiö.Aika jännä, jos ei jatkaisi, kun oma mutsi jakaa tällaista somessa.
Niin toi voi myös periaatteessa olla jäähyväispostausAika jännä, jos ei jatkaisi, kun oma mutsi jakaa tällaista somessa.
Perjantain lehdessä luki, että Teissala ei jatka HIFK:ssa, koska seura pitää 8000 - 9000 / kk palkkapyyntöä liian korkeana.
Niin toi voi myös periaatteessa olla jäähyväispostaus
Live, love, laugh <3Aika jännä, jos ei jatkaisi, kun oma mutsi jakaa tällaista somessa.
No joo jos äidin verkkareita myöden ollaan HIFK:n kelkassa niin tämä teitenkin ohjaa jäämiseen päin.Ja pari päivää tästä mutsi IFK:lta saaduissa seuran verkkareissa ulkoilemassa? Aika lämpimiä jäähyväisiä..
No joo jos äidin verkkareita myöden ollaan HIFK:n kelkassa niin tämä teitenkin ohjaa jäämiseen päin.
Vähän offtopic, mutta aika humoristisesti ollaan muuten pelaajien äitien housuja myöden selvitelty kyseisen herran ensi kauden seuraa. Hymiö
En tiedä kumpi on huumoriosastoa enemmän: todeta selvät merkit Teissalan jatkosta vs esittää tietävänsä Teissalan palkkapyynnit, kuten monet kertovat "tietävänsä"
Jokainen toki muodostaa oman mielipiteensä ja mielikuvansa lukemiensa huhujen perusteella. En mä ainakaan itse silti lähtisi miettimään, minkälaisen kuvan pelaaja antaa itsestään, jos lähteenä ovat toisten kirjoittamat huhut asioista.Sadantonnin-Teissala antaa ittestään hienon kuvan näiden huhujen mukaan. Vau!
Ehkä Leevin äiti lukee tätä ja niillä perheessä tarkoituksella trollataan.
Joo ihan totta. Kyllä mä ymmärrän, että huhut on huhuja ja tuppaa elää ihan omaa elämäänsä.Jokainen toki muodostaa oman mielipiteensä ja mielikuvansa lukemiensa huhujen perusteella. En mä ainakaan itse silti lähtisi miettimään, minkälaisen kuvan pelaaja antaa itsestään, jos lähteenä ovat toisten kirjoittamat huhut asioista.
Jos mä nyt vaikka kirjoitan, että ”Jääskän siirto Sportiin 100% varma” ja kuukautta myöhemmin ”Jääskä purkanut sopimuksen Sportin kanssa ja jääkin Helsinkiin”, niin minkälaisen kuvan tämä antaa Juha Jääskästä? No sitähän minäkin, että ei pitäisi vaikuttaa mihinkään.
Tästä Teissalan TPS sopimuksesta kuulin aikoja sitten Leevin kavereilta. Taisin silloin tänne kirjoittaa että Leevin ollessa kyseessä saattaa olla jotain vedätystäkin, ettei se mikään varma ole. Vähän erikoinen persoona, mutta mun mielestä liigaa kaipaakin persoonia.Mun mielestä tämä on alusta asti ollut se todennäköisin vaihtoehto.
Mä en tiedä missä väleissä Teissala lähti Tepsistä mutta tempperamenttisena tyyppinä ei lähtö välttämättä ollut se ruusuisin. Varsinkin kun ei silloin saanut ihan kunnollista näyttöpaikkaa. Nyt sitten nämä mutsin ig-seuraamiset ja että Lefa olisi "kavereilleen" ilmoittanut isoon ääneen että on Tepsin mies haisee vahvasti kusetukselle. Toki hän on ennenkin Tepsistä lähtenyt ja tullut maitojunalla takaisin.
Saattaa olla tottakin, siis palkkatoivomus ja Leevin lähtö." Hans lönekrav på någonstans kring 8000 - 9000 euro i månaden."
Lyhyt sytytyslanka on huomattu täälläkin. Meidän keskuudessamme se on vain iso plussa :D Vielä kun saisi hampaat pois ja intiaanin sotamaalauksen naamaan.Mä en tiedä missä väleissä Teissala lähti Tepsistä mutta tempperamenttisena tyyppinä ei lähtö välttämättä ollut se ruusuisin.
" Hans lönekrav på någonstans kring 8000 - 9000 euro i månaden."