Leevi Teissala HIFK:ssa

  • 171 839
  • 1 018

Mikki71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdottomasti jatkon kannalla ja mahtavaa jos jää, on nimittäin viihdyttävin pelaaja samalla ja uskon pistemäärän kasvavan jyrkässä kulmassa KUN saa sitä peliaikaa ja napsun aikaisemmin myös syöttää välillä :)
 

F#21

Jäsen
Kyllä Teissalalla on paljon kehitettävää, päästäkseen tehokkaaksi pelaajaksi. Viihdyttävähän hän on nyt jo, muttei se pelkästään riitä. Iänkin puolesta alkaa olemaan niitä vaiheita, jolloin Liigasta täytyisi saada vakiopaikka tai sitten hakea vauhtia Mestiksestä.
Vaikea vielä sanoa pelaamisen osalta, onko hän lintu vai kala, mutta pidän sormet ristissä, että hänestä tulisi jo ensi kaudelle tehokas pelaaja punaisiin.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä Teissalalla on paljon kehitettävää, päästäkseen tehokkaaksi pelaajaksi. Viihdyttävähän hän on nyt jo, muttei se pelkästään riitä. Iänkin puolesta alkaa olemaan niitä vaiheita, jolloin Liigasta täytyisi saada vakiopaikka tai sitten hakea vauhtia Mestiksestä.
Vaikea vielä sanoa pelaamisen osalta, onko hän lintu vai kala, mutta pidän sormet ristissä, että hänestä tulisi jo ensi kaudelle tehokas pelaaja punaisiin.

Matkaa on tasaisen tehokkaaksi hyökkääjäksi. Teissalan lahja on, että hän pystyy luomaan tyhjästä noita maaleja välillä.

Periaatteessa aika iso arvo on pelaajallakin, joka puhtailla yksilösuorituksilla voi tehdä vaikkapa pleijareissa maalin per 3-4 ottelua.

Sitten arvo laskee, jos on riippakivi joukkueelle muuten. JuhaMattihan oli sellainen, että teki fleguilemalla jonkun verran pisteitä, mutta ketjunsa oli rutkasti häviävä koko kauden ja pilasi samalla koko ylivoiman hautomisellaan.
 

FosaMasa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
PiTa, HIFK, Liverpool
Perjantain lehdessä luki, että Teissala ei jatka HIFK:ssa, koska seura pitää 8000 - 9000 / kk palkkapyyntöä liian korkeana.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Aika jännä, jos ei jatkaisi, kun oma mutsi jakaa tällaista somessa.
 

Liitteet

  • Screenshot_20230423_231739_Instagram.jpg
    Screenshot_20230423_231739_Instagram.jpg
    208,7 KB · kertaa luettu: 396

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perjantain lehdessä luki, että Teissala ei jatka HIFK:ssa, koska seura pitää 8000 - 9000 / kk palkkapyyntöä liian korkeana.

Niin pidän minäkin. Varsinkin, jos huhut TPS-puolen ”Tepsi maksaa Teissalalle 40k€”-huhut pitäisivät paikkaansa.

Tämä Teissalan keissi on kyllä erikoisin saaga sitten Piilolinssin etsijän ”Pitäiskö mun mennä HIFK:hon vai Jokereihin”-sometrollailun joskus viime vuosikymmenen alussa. Harvemmin on näin paljon ollut ”tietoja” liikkeellä tämän tason pelaajasta.

Ps. Mikä Lehti?
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teissala on kova jätkä: ehtinyt tehdä kahteen seuraan kolme sopimusta ja vielä väännetään mottipäisestä palkasta.

Jotenkin luulen, että tämäkään tapaus ei ole ihan niin dramaattinen kuin palstahuhut antaisivat ymmärtää.
 

Kendofutari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja Chicago Blackhawks
Ja pari päivää tästä mutsi IFK:lta saaduissa seuran verkkareissa ulkoilemassa? Aika lämpimiä jäähyväisiä..
No joo jos äidin verkkareita myöden ollaan HIFK:n kelkassa niin tämä teitenkin ohjaa jäämiseen päin.

Vähän offtopic, mutta aika humoristisesti ollaan muuten pelaajien äitien housuja myöden selvitelty kyseisen herran ensi kauden seuraa. Hymiö
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
No joo jos äidin verkkareita myöden ollaan HIFK:n kelkassa niin tämä teitenkin ohjaa jäämiseen päin.

Vähän offtopic, mutta aika humoristisesti ollaan muuten pelaajien äitien housuja myöden selvitelty kyseisen herran ensi kauden seuraa. Hymiö

En tiedä kumpi on huumoriosastoa enemmän: todeta selvät merkit Teissalan jatkosta vs esittää tietävänsä Teissalan palkkapyynnit, kuten monet kertovat "tietävänsä"
 

444

Jäsen
Sadantonnin-Teissala antaa ittestään hienon kuvan näiden huhujen mukaan. Vau!
Jokainen toki muodostaa oman mielipiteensä ja mielikuvansa lukemiensa huhujen perusteella. En mä ainakaan itse silti lähtisi miettimään, minkälaisen kuvan pelaaja antaa itsestään, jos lähteenä ovat toisten kirjoittamat huhut asioista.
Jos mä nyt vaikka kirjoitan, että ”Jääskän siirto Sportiin 100% varma” ja kuukautta myöhemmin ”Jääskä purkanut sopimuksen Sportin kanssa ja jääkin Helsinkiin”, niin minkälaisen kuvan tämä antaa Juha Jääskästä? No sitähän minäkin, että ei pitäisi vaikuttaa mihinkään.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ehkä Leevin äiti lukee tätä ja niillä perheessä tarkoituksella trollataan.

Mun mielestä tämä on alusta asti ollut se todennäköisin vaihtoehto.

Mä en tiedä missä väleissä Teissala lähti Tepsistä mutta tempperamenttisena tyyppinä ei lähtö välttämättä ollut se ruusuisin. Varsinkin kun ei silloin saanut ihan kunnollista näyttöpaikkaa. Nyt sitten nämä mutsin ig-seuraamiset ja että Lefa olisi "kavereilleen" ilmoittanut isoon ääneen että on Tepsin mies haisee vahvasti kusetukselle. Toki hän on ennenkin Tepsistä lähtenyt ja tullut maitojunalla takaisin.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Jokainen toki muodostaa oman mielipiteensä ja mielikuvansa lukemiensa huhujen perusteella. En mä ainakaan itse silti lähtisi miettimään, minkälaisen kuvan pelaaja antaa itsestään, jos lähteenä ovat toisten kirjoittamat huhut asioista.
Jos mä nyt vaikka kirjoitan, että ”Jääskän siirto Sportiin 100% varma” ja kuukautta myöhemmin ”Jääskä purkanut sopimuksen Sportin kanssa ja jääkin Helsinkiin”, niin minkälaisen kuvan tämä antaa Juha Jääskästä? No sitähän minäkin, että ei pitäisi vaikuttaa mihinkään.
Joo ihan totta. Kyllä mä ymmärrän, että huhut on huhuja ja tuppaa elää ihan omaa elämäänsä.
Eiköhän sieltä totuus tuu julki tän keissin suhteen lähiviikkona.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Mun mielestä tämä on alusta asti ollut se todennäköisin vaihtoehto.

Mä en tiedä missä väleissä Teissala lähti Tepsistä mutta tempperamenttisena tyyppinä ei lähtö välttämättä ollut se ruusuisin. Varsinkin kun ei silloin saanut ihan kunnollista näyttöpaikkaa. Nyt sitten nämä mutsin ig-seuraamiset ja että Lefa olisi "kavereilleen" ilmoittanut isoon ääneen että on Tepsin mies haisee vahvasti kusetukselle. Toki hän on ennenkin Tepsistä lähtenyt ja tullut maitojunalla takaisin.
Tästä Teissalan TPS sopimuksesta kuulin aikoja sitten Leevin kavereilta. Taisin silloin tänne kirjoittaa että Leevin ollessa kyseessä saattaa olla jotain vedätystäkin, ettei se mikään varma ole. Vähän erikoinen persoona, mutta mun mielestä liigaa kaipaakin persoonia.
 

FosaMasa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
PiTa, HIFK, Liverpool
" Hans lönekrav på någonstans kring 8000 - 9000 euro i månaden."
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
" Hans lönekrav på någonstans kring 8000 - 9000 euro i månaden."
Saattaa olla tottakin, siis palkkatoivomus ja Leevin lähtö.
Tosin von Wendt on hbl:n urheilutoimituksen surkeimpia.
Tuokin juttu on Cmorelta suuresti kopioitu ja sitten maustettu pienillä lisäyksillä, kun itse ei jaksa lähteä haastattelemaan tai ei osaa/viitsi.
Lähdettä hänellä ei tuohon kuulopuheeseen ole mainita, Cmoren kyllä mainitsi.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Mä en tiedä missä väleissä Teissala lähti Tepsistä mutta tempperamenttisena tyyppinä ei lähtö välttämättä ollut se ruusuisin.
Lyhyt sytytyslanka on huomattu täälläkin. Meidän keskuudessamme se on vain iso plussa :D Vielä kun saisi hampaat pois ja intiaanin sotamaalauksen naamaan.

Teissalan agentti varmasti yrittää saada kaiken mahdollisen irti palkkasopimukseen. Se on sen duuni. On melko eri asia sitten maksetaanko mitä pyydetään vai ei. Henkilökohtaisesti olisin hyvin tyytyväinen, että saisin seurata Teissalan kehitystä nimen omaan meillä.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Mikä muuten estää TPS:ää julkaisemasta Teissalan sopimusta jos sellainen on olemassa. IFK taas varmaan tekee julkaisuja vasta finaalien jälkeen jotta näkyvyys on taattu eli näillä näkymin Apollossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös