Kaikki kortit pöytään, kun saalistetaan draftin 1. paikkaa. (Siis parhaita asemia siihen arvontaan.)Fred Hoiberg on kovin kokematon NBA-tasolla ja juttujen perusteella ilmeisesti myös aika huono.
Kaikki kortit pöytään, kun saalistetaan draftin 1. paikkaa. (Siis parhaita asemia siihen arvontaan.)Fred Hoiberg on kovin kokematon NBA-tasolla ja juttujen perusteella ilmeisesti myös aika huono.
No oliko eilinen sinun mielestäsi Markkaselta hyvä peli? Minun mielestäni ei todellakaan ollut, ja uskaltaisin lyödä vetoa, että hän on itse ihan samaa mieltä.
Tuskin riittää eilinen esitys Markkaselle itselleenkään edes vähää alusta. Varmasti tullaan tällä kaudella häneltä näkemään paljon parempia matseja ja tulen iloitsemaan niistä täysin siemauksin. Aivan kuten iloitsin hänen loistomatseistaan viime kuussa Hesassa.
Minkä ikäisiä NHL- ja NBA-pelaajia sinun mielestäsi saa kritisoida? Onko väärin sanoa, että Lonzo Ballin avaus Clippersiä vastaan oli kovin heikko mutta toisessa matsissa Phoenixiä vastaan hän oli erinomainen?
Fred Hoiberg on kovin kokematon NBA-tasolla ja juttujen perusteella ilmeisesti myös aika huono.
NBA management rankings 2017: Coach ratings, from 1 to 30
Bulls vs. Rockets takeaways: What is Fred Hoiberg doing? - Blog a Bull
His bosses are terrible, but that doesn’t let Fred Hoiberg off the hook - Blog a Bull
"It’s gotten to the point that there is widespread justified speculation that Butler, Dwyane Wade, and Rajon Rondo just flat-out ignore Hoiberg’s instructions during the games."
Jos olisit lukenut tai ymmärtänyt lukemasi, niin olisit huomannut, että sanoin ettei ollut. Ja mielestäni se on vain helvetin hyvä merkki siitä, että Laurilla on ihan järkyttävä määrä potentiaalia. Ennemminkin kehumisen aihe jos tekee tuollaisen tuloksen vähän niinkuin vasemmalla kädellä.
Kenen "lähtö" on, että pelasi paskasti? Ei ainakaan minun. Minä en ole sellaista kirjoittanut.
Rondo on pelaaja, joka kokee olevansa älyllisesti niin paljon muiden yläpuolella, että hänellä on suuria vaikeuksia tulla toimeen muiden pelaajien ja valmentajien kanssa.
Et ole. Mutta vastaus, että jos 10-15 pisteen avauskausi ei ole erinomainen vaikka heittoprosentti olisi 0,36.
Nämä oli kyllä käsittääkseni hakemalla haettuja kehuja, joten en anna niille juurikaan painoarvoa. Jos toimittaja tivaa mielipidettä jostain tietystä pelaajasta, ei kukaan varmasti tuumaa: "IHAN PASKA", tai edes mitään: "Hän on nuori pelaaja ja en vielä oikein tiedä hänestä mitään", vaan kehuu ympäripyöreästi potentiaalia jne.
Toinen peli tuli katseltua pääpiirteittäin ja huonohan Lauri siinä oli. Kyllä siellä oli väläytyksiä hetkittäin, mutta tasaisuus tulee varmasti vasta vuosien saatossa. Kaikki palikat löytyy, mutta ei 19-vuotiaan pelaajan voikkaan olettaa dominoivan toisessa pelissään maailman parhaiden pelaajien kanssa.
Jos heittoprosentti Markkasella on kauden päättyessä 0,36, silloin puhutaan minusta jo aivan umpisurkeasta kaudesta. Heittoprosentilla 36 taas olisi viime kaudella päässyt sijalle 432 486:n NBA-pelaajan joukossa.
NBA.com/Stats | Players Traditional
Ainoa yli 20 ottelua pelannut pelaaja, joka teki yli 10 pistettä per ottelu noin alhaisella heittoprosentilla, oli Bostonin Marcus Smart. Tämä on varsin ymmärrettävää, sillä ei noin huonolla prosentilla osuvien pelaajien kannata antaa heittää niin paljon, että he pääsisivät yli 10 pisteen keskiarvoon. Jos 10-15 pinnaa per peli noin huonolla osumaprosentilla olisi mielestäsi erinomainen kausi pelaajalle, jonka suurimpana vahvuutena pidetään tarkkaa heittoa, meillä on tässä asiassa hyvin perustavanlaatuinen näkemysero. En tosin hetkeäkään usko, että tarkkuus jäisi noin huonoksi. Kolmosprosentti voi kauden päättyessä olla aika lähellä tuota 36:tta.
i
Syötöt hitaita, myöhässä ja jos joku toinen pelaaja kuin Lauri paskalla heitolla paskassa paikassa, niin tämä mieluummin itse lähtee heittämään vaikka ei kannattaisi, ei pelisilmää.
Jos Lauri pääsee kauden lopussa tarkastellessa lähelle 40% kolmostarkkuutta ja lähelle 50% kokonaistarkkuutta, suoritus on kova tässä joukkueessa.
Joku 45% olisi jo hyvä lukema kun otetaan huomioon juurikin millaisessa joukkueessa pelaa, se nyt olisi eri asia jos vaikka Andersonin tilalla Houstonissa saisi vapaita heittoja nakella.
Nyt kun tuo jutun luin, ja näin Lebronin kommentit "he can learn on the fly" tuli mieleeni että näinköhän aamulla otsikon "Hän voi oppia lentämään". Siinä on suht vapaa suomennos.Näkemättä ottelua Markkanen pelasi nyt hyvin. ESPN:n juttu aiheesta.
Nyt kun tuo jutun luin, ja näin Lebronin kommentit "he can learn on the fly" tuli mieleeni että näinköhän aamulla otsikon "Hän voi oppia lentämään". Siinä on suht vapaa suomennos.
edit: Näköjään muokattu jo, mutta hesarilla ilmeisesti oli otsikko: "Markkanen voi oppia lentämään" ja itse jutussa sitaatti: ”Parasta on, että hän on saanut tilaisuuden. Nyt hän voi tehdä omat virheensä ja oppia lentämään."
Nyt kun tuo jutun luin, ja näin Lebronin kommentit "he can learn on the fly" tuli mieleeni että näinköhän aamulla otsikon "Hän voi oppia lentämään". Siinä on suht vapaa suomennos.
edit: Näköjään muokattu jo, mutta hesarilla ilmeisesti oli otsikko: "Markkanen voi oppia lentämään" ja itse jutussa sitaatti: ”Parasta on, että hän on saanut tilaisuuden. Nyt hän voi tehdä omat virheensä ja oppia lentämään."
Hah. Näistähän just tuolla urheilu- ja urheilija-aiheisista kirjoista keskustelevassa vapaan ketjussa oli puhe, hienoja käännöskukkasia ajoittain tarjolla. Välillä tosiaan tietää jo alkuperäisen kommentin lukiessaan odotella seuraavan päivän suomennoksia.Luulen, että tiedän syyllisen. Meillä oli koulussa jätkä, joka yläasteen ruotsin tunnilla käänsi lauseen mormor dog i våras muotoon mummon koira oli varas. Onkohan hänestä tullut lehtimies.