Kiitos ! Niin NLA….. on NLA.. yhtään vähättelemättä.
Ööö… NLA on Euroopan top-3 liiga. Siellä ei töhöt pärjää ja kenkää tulee alta aikayksikön, jos ei homma toimi.
Kiitos ! Niin NLA….. on NLA.. yhtään vähättelemättä.
Kyllä. Vastavuoroisesti nykyinen päävalmentaja on voittanut ainoastaan Suomessa ja siellä viimeksi 2016 vai 2015...Ööö… NLA on Euroopan top-3 liiga. Siellä ei töhöt pärjää ja kenkää tulee alta aikayksikön, jos ei homma toimi.
Niin kyllähän tämän Lauri-buumin keskellä on selkeää, että seuraavan valmentajan tulee myös tavalla tai toisella olla Lauri. Veikkaan, että valinta tehdään kolmikosta Lauri Karhuvaara, Hannele Lauri ja Lauri Tähkä. Nimi täsmää ja jälki säilyy samana.
Niin on .. mutta ei pelitavaltaan KHL. Toinen asia on se mikä on materiaali, ei Kojo ole koskaan huonoilla materiaaleilla operoinut. Kyllä menestyksekäs ukko ei kahta sanaa mutta mitä sellaista toisi mihin Marjämäki ei pysty ? Palkkaisiko kukaan Lämsää? Olin varma että kuukausi ja kenkää olin väärässä ja joo en tiedä Lämsän sopparista.Ööö… NLA on Euroopan top-3 liiga. Siellä ei töhöt pärjää ja kenkää tulee alta aikayksikön, jos ei homma toimi.
Marjamäki operoi maajoukkueessa tismalleen samanlaisilla palikoilla, sä voit vaikka verrata vaikka herrojen menestystä siinä pestissä. Ja miettiä mihin KJ pystyy ha Marja ei. Edelleen Marjan ainoat omat näytöt on ylivertaisella rosterilla muihin nähden Liigassa.Niin on .. mutta ei pelitavaltaan KHL. Toinen asia on se mikä on materiaali, ei Kojo ole koskaan huonoilla materiaaleilla operoinut. Kyllä menestyksekäs ukko ei kahta sanaa mutta mitä sellaista toisi mihin Marjämäki ei pysty ? Palkkaisiko kukaan Lämsää? Olin varma että kuukausi ja kenkää olin väärässä ja joo en tiedä Lämsän sopparista.
Niin en puolusta Marjamäkeä yhtään, ja menestys riippuu myös muista tekijöistä.. Marjukkaa voi sitten 15 vuoden kuluttua verrata nokkaan kun ikää on saman verran.. tai noin about :)Marjamäki operoi maajoukkueessa tismalleen samanlaisilla palikoilla, sä voit vaikka verrata vaikka herrojen menestystä siinä pestissä. Ja miettiä mihin KJ pystyy ha Marja ei. Edelleen Marjan ainoat omat näytöt on ylivertaisella rosterilla muihin nähden Liigassa.
Tämä on hiukan kuollut argumentti kun menestyä pitää nyt. Samalla analogialla otetaan 15 kesäisiä jengiin ja sanotaan että "kato missä Hartikainen ja Gusev pelas ton ikäsenä". Ei Jokerit ole mikään harjoittelupaikka päävalmentajuuteen. Olen tästä aiemminkin kirjoittanut. Totta vitussa sitä Marjamäkeä verrataan niihin muihin saatavilla oleviin valmentajiin. Oli ne sitten 90 tai 18-vuotiaita.Niin en puolusta Marjamäkeä yhtään, ja menestys riippuu myös muista tekijöistä.. Marjukkaa voi sitten 15 vuoden kuluttua verrata nokkaan kun ikää on saman verran.. tai noin about :)
Jos Nokka tulee niin nää Toket ja kumppanit lentää penkin takaa Suomi-sarjaan nopemmin kun Keisari ehtii ikävöidä Marjamäkeä.Niin ei ole ei. Siksi on on hassun hauskaa että vain Suomesta Jokerit saisi sen parhaan goutsin. Haku pitäisi olla laaja ja kyllä joo tulosta pitäisi tulla mutta pitää kuitenkin olla realisti sen suhteen että Jokerit KHL.ssä päätyisi neljän sakkiin.
Jos kolmikko olisi J. Jalonen, Pennanen, Manner voisi tapahtua jotain mutta jos kolmikko on Nokka tai Marja , Virta ja Kangasalusta menestystä ei tule..
Mun puolesta rajat auki vain. Itse olisin ollut tuomassa tänne valmennus apua rapakon takaa. Sillä reunaehdolla että mentäisiin pikkuaskiin. Kurrin tietäen ja Jokereiden koutsit kohelossa, olen hyvin yllättynyt mikäli päävalmentajan kansallisuus ei olisi suomalainen. Kovista koutseista käytännössä ainoa vapaa on K Jalonen.Niin ei ole ei. Siksi on on hassun hauskaa että vain Suomesta Jokerit saisi sen parhaan goutsin. Haku pitäisi olla laaja ja kyllä joo tulosta pitäisi tulla
Tulkaas nyt kehumaan Marjamäen puolustajat miten Jokereiden peli hyvää. Kolmas peräkkäinen tappio. Ensi viikolla tulee lisää.
Ensi viikolla tulee ehkä lisää, mahdollisesti myös sitä seuraavalla. Voidaan hävitä myös tammikuussakin jääkiekko-ottelu, uskomatonta.Tulkaas nyt kehumaan Marjamäen puolustajat miten Jokereiden peli hyvää. Kolmas peräkkäinen tappio. Ensi viikolla tulee lisää.
Tulkaas nyt kehumaan Marjamäen puolustajat miten Jokereiden peli hyvää. Kolmas peräkkäinen tappio. Ensi viikolla tulee lisää.
Itse olen Marjamäestä ulissut ihan tarpeeksi ja edelleenkään en voi ymmärtää, miten Late on penkin takana viime kauden (kausien) jälkeen, mutta tänään oli tappiosta huolimatta hyvä esitys, kuten koko alkukausi ollut muutamaa työtapaturmaa lukuunottamatta. Kunhan nyt korttipakka ei romahda heti alkuunsa ihan kokonaan niinkuin aiemmilla kausilla niin hyvä tästä tulee.Tulkaas nyt kehumaan Marjamäen puolustajat miten Jokereiden peli hyvää. Kolmas peräkkäinen tappio. Ensi viikolla tulee lisää.
Kyllä jokaisen, joka Jokereita seuraa, pitäisi tietää, että mono ei heilu tai viuhu. Marjiksella mennään tämä kausi.Kysymys kuuluukin, ehtiikö Marjamäki voittamaan enää jääkiekko-ottelua Jokereiden peräsimessä ennenkuin mono heilahtaa?