ketjuruletti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- yks jengi Stadista
Late 11 voittoa putkeen. Mitenkäs tämä vertautuu Erkan ja Jalosen kausien ennätykseen? Toisella on se ennätys, 15, mutta kummalla? Ja paljonko on sen huonomman voittoputkiennätys
Late 11 voittoa putkeen. Mitenkäs tämä vertautuu Erkan ja Jalosen kausien ennätykseen? Toisella on se ennätys, 15, mutta kummalla? Ja paljonko on sen huonomman voittoputkiennätys
Nyt et ole ollenkaan hajulla miten merkittävä yli-ihminen on kyseessä. Arena tulee sisällyttää patsaaseen siten, että se on isovarvas. Vasta silloin ollaan oikeassa kokoluokassa!!Voidaan unohtaa se patsas ja nimetä Hartwall Arena Lauri Marjamäki Arenaksi.
Mistä päästään siihen että päätös pitää tehdä nyt tai todennäköisesti se on jo tehty koskien ensi kauden valmennusta.Iso kysymys on kevät; mitä tapahtuu? Jos Jokerit menee r3, käännän takkini ja Latelle vain jatkoa. Se on toki iso jos, ja kiinnitystä ei voida tehdä ennen playoffeja.
Tismalleen. Marjamäki on tiedostanut että tiiviiseen viisikkopuolustukseen voi yhdistää laadukkaan kiekkokontrolliin perustuvan hyökkäyspelin. Ja iso kiitos tietysti meidän pelaajisstolle kun jäälle oikeasti annetaan kaikki. Tai suuri osa rosterista antaa.Jokerit pelaa aivan helvetin hienoa lätkää tällä hetkellä. Todellakin jokerimaista taitokiekkoa yhdistettynä yllättävänkin kovaan fyysiseen elementtiin, missä hyökkäysalueella ollaan pelipaikattomia ja yksilöiden ominaisuuksista saadaan paras irti. Tällä pelillä tehdään Latelle vaikka kymmenen vuoden jatko.
Iso kysymys on kevät; mitä tapahtuu? Jos Jokerit menee r3, käännän takkini ja Latelle vain jatkoa. Se on toki iso jos, ja kiinnitystä ei voida tehdä ennen playoffeja.
Mistä päästään siihen että päätös pitää tehdä nyt tai todennäköisesti se on jo tehty koskien ensi kauden valmennusta.
Varmasti on kohtalaisen tyytyväinen esitykseen. Minä ainakin olen. Ei pomppinut sitten yhtään tänään.
Varmasti on kohtalaisen tyytyväinen esitykseen. Minä ainakin olen. Ei pomppinut sitten yhtään tänään.
Eiköhän ois aika jo ottaa se Kojo sisään. Ei tuosta touhusta tule lasta eikä paskaa
Miksi? Kohta on taas hävitty viisi peliä putkeen. Mutta hei! Voitettiin joskus syyskuussa 11 peliä putkeen. Mestaruus jaettu.Näitä pelejä tulee väkisin jossain vaiheessa.
En tiedä olenko ikinä nähnyt valmentaja potkuja joukkueelta joka on sarjataulukossa ensimmäisenä. Varmasti olisi oikea ja perusteltu päätös.Ulos ja heti. Nokka jo nyt tilalle.